Luovuttanut. Ei vain ole mitään uskoa siihen, että hän (n) tulisi elämääni joskus. Mutta en myöskään jaksa olla kiinnostunut kenestäkään muusta.
Vastaukset 26
- Anonyymi00001
👍
- Anonyymi00002
Joo niin minäkin luovutan elämässä kokonaan.
- Anonyymi00003
Oletko tehnyt kaikkesi?
- Anonyymi00004
Mä en luovuta edes haudassa ♥️ n
- Anonyymi00005
Samat fiilikset. Kuulemma ihminen on masentunut, jos mikään ei tunnu miltään, mutta mitä sitten.
- Anonyymi00017
Ainoa asia mikä minua on masentanut on se, että projekti aloitettiin minulle siitä sen tarkemmin kertomatta! Hyi teitä projektin aloittajat, minkä kauheuden aloititte, kun luulitte muka tietävänne paremmin kuin minä itse minkälaista elämää haluan elää!
- Anonyymi00006
Oletko yrittänyt?
- Anonyymi00007
Varmaan hänkin sitten alkaa luovuttaa, kun aistii sun mielentilan. Sitten voitte olla luovuttajia yhdessä erikseen. Mietitte tahoillanne kiikkustuolissa, että onneksi tuli luovutettua.
- Anonyymi00011
Surullista, mutta totta. 💔
- Anonyymi00020
En ole koskaan halunnut oman lapseni ikäistä elämääni! Inhoan häntä syvästi! Stalkkaajaa en voi koskaan pitää hyvänä ihmisenä!
- Anonyymi00008
Taidan tappaa itteni.
- Anonyymi00018
khyl
- Anonyymi00023
Se on sinun valintasi, mutta sinun pitää ymmärtää se, ettet voi pakottaa ketään rakastamaan sinua, et siis minuakaan! Syytä projektin aloittajia, jotka eivät ymmärtäneet kysyä minulta tiettyjä kysymyksiä, jotka olisivat selventäneet kaikille sen, ettei minulla ole mitään tarvetta olla yhdessä enää koskaan minkään ikäisen miehen kanssa!
- Anonyymi00025UUSI
Jos olet nuoriaikuinen vielä voi asiat muuttua. Älä jää sinne missä olet makaan. Aloita puhtaalta pöydältä elämäsi. Vähän vanhemmalle sukupolvelle voin sanoo et sinä jo varmaan tiedät mitä elämäs on.
- Anonyymi00009
Niin kauan kuin on elämää, on toivoa. Maisema on pimeimmillään vähän ennen auringonnousua.
- Anonyymi00010
Aika auttaa. Tulee joko hän tai sitten joku muu kiva.
- Anonyymi00012
Onpas masentavaa. Mulla sama tilanne👍
-yks M nainen- - Anonyymi00013
Yritä nyt kiinnostua siitä aviopuolisostasi taas uudestaan!
- Anonyymi00014
Omasta puolesta voin vastata, etten ole koskaan kauan sitten tapahtuneen eroni jälkeen, halunnut ketään elämääni, en ystävänä enkä suhde mielessäkään! Rakastan yksin olemista ja sitä, ettei kukaan häiritse rauhaani koskaan!
- Anonyymi00021
Ja projekti on varmistanut sen, joka ikinen päivä jona sitä saatanan esitystä on ollut!
- Anonyymi00015
Tämä ei ole minulta 🐒
- Anonyymi00022
Hiiri hiljaa 😆
- Anonyymi00024UUSI
Hyvä. Hieman vaihtelua meille muille 😂
- Anonyymi00019
pska mikä pska kun olet kaikessa pska mieti nyt itsekin
- Anonyymi00026UUSI
Valetta!
- Anonyymi00027UUSI
Ei oo multa nää🙄
Meen pois ku vaa yhtä miestä kaipaan 😊
Mut se tietää sen 💚💚
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu611650- 291265
- 851108
- 43925
- 95878
- 67855
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15809Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19755Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131735- 116711
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �151669- 4632
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t77627Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31625- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19576
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25561- 46558
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔32540