On tosi väärin ja epäoikeudenmukaista, että väärinkäsitykset voivat rikkoa ihmissuhteita. Maailma ei ole reilu. Olisi tärkeää, että jos rakastaa, niin asiat aina puhuttaisiin ja selvitettäisiin huolella, ettei mikään rikkoudu vain siksi että on käsittänyt jotain väärin. Se on tosi surullista, jos kaunis rakkaustarina loppuu turhan takia. Mä ainakin pidän rakkaudesta kiinni viimeiseen asti. En ole helposti luovuttavaa sorttia, enkä anna väärinkäsitysten pilata mitään. Olen tällä hetkellä epävarmuudessa kaivattuni tunteista, mutta en tee lopullisia johtopäätöksiä ilman selkeyttä ja varmuutta.
Vastaukset 42
- Anonyymi00001
Ota selvää jossain muualla kuin palstalla niistä sen miehen tunteista. Ihan ystävällinen neuvo.
- Anonyymi00002
Tai naisen. Eihän tuossa lukenu kumpi sukupuolikyseessä.
- Anonyymi00004
Nainen kyseessä
- Anonyymi00006
Hän on minulle niin tärkeä ja epävarmuus tuntuu raskaalta. 😔
- Anonyymi00017
Anonyymi00006 kirjoitti:
Hän on minulle niin tärkeä ja epävarmuus tuntuu raskaalta. 😔
Itse hankittua?
- Anonyymi00023
Millä tavalla koet, että tämä palstaäijän filosofinen puheenparsi tiivistyy mieheen ja sen tunteisiin. Onko mahdollista että hieman liioittelet asemaasi muiden elämänpiirissä? T naiselta jollekin naisia suppeasti katsovalle arkipäivän narsistille
- Anonyymi00024
Anonyymi00004 kirjoitti:
Nainen kyseessä
Sinäkin täällä yllättäen palstaäijän surullisia pikku novelleja juontamassa keskellä yötä
- Anonyymi00025
Anonyymi00017 kirjoitti:
Itse hankittua?
Hey you awfully merry fellow are you even real with your psyc hotic hatred on women
- Anonyymi00003
En pidä yhtään epävarmuudesta tärkeimmissä asioissa. Toivoisin häneltä niin paljon jotain selkeää merkkiä, jos hän rakastaa, pientäkin merkkiä mutta sellaista josta voisi olla varma. Tää palsta sotkee ajatuksia ja pelkään välillä että jos jotkut ei kivat viestit olisi häneltä.
- Anonyymi00005
Kannattaa noita ajatuksia varmaan tänne tuhlata?
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kannattaa noita ajatuksia varmaan tänne tuhlata?
Hän oli ainakin aiemmin täällä palstalla.
- Anonyymi00007
Tää palsta on sellainen, että täällä syntyy tosi helposti väärinkäsityksiä ja voi helposti luulla viestejä jostain syystä itselle tarkoitetuksi. 😔
- Anonyymi00008
Niin on. Hyvä kun sen oivalsit.
- Anonyymi00033
Kaikki sellaiset eivät ole ihan pelkkiä itsestään syntyneitä väärinkäsityksiä.
Jo(i)llakin on ollut kummallinen tarve saada sellaista aikaan joidenkin välille.
Sekä myös ihmeellinen tarve leikkiä täällä muiden tunteilla ja semmoista.
Ja ihan turha KENENKÄÄN tulla nyt väittämään kuvitteluksi/harhaiseksi. Etenkään sen "T nainen/ TT" ei nyt kannata tulla sönköttää mitään <3
〰️➿➰➿〰️
- Anonyymi00010
Minä en ainakaan usko täällä enää yhtään mitään.
- Anonyymi00022
Minäkin lopetin, turhaa vaivata jo valmiiksi sekoitettua pollaa.
- Anonyymi00011
Rakastan häntä ja hän on ajatuksissani, mutta en tiedä missä mennään ja mitä hän ajattelee minusta. Palsta vain sekottaa.
- Anonyymi00012
Kyllähän sitä varmasti jatkuvassa prosessissa sitten on. Ellei... vain luovuta ja jatka elämää pimeydessä!
- Anonyymi00013
En minä elä pimeydessä
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
En minä elä pimeydessä
(─ ‿ ─)
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
(─ ‿ ─)
Toiset haluaa elää jossain jatkuvassa prosessissa ja epävarmuudessa. Toiset haluaa vain olla onnellisia ja elää hyvää, iloista elämää.
- Anonyymi00019
Anonyymi00016 kirjoitti:
(─ ‿ ─)
Jumala ei ole tarkoittanut mitään prosessia, vaan rakkautta, rauhaa, iloa, onnea elämään.
- Anonyymi00027
Joo ihan pimiä on aapeeäijä tämäkin monologis
- Anonyymi00014
En jaksa tätä palstaa
- Anonyymi00015
Kun hän vain voisi kertoa irl tunteistaan ja eläisimme yhdessä onnellisena elämän loppuun saakka.
- Anonyymi00020
(˶ᵔ ᵕ ᵔ˶)
- Anonyymi00034
Mikset itse kerro hänelle?
- Anonyymi00021
en tiedä saattaisin haluu kokee senkin
- Anonyymi00026
Uskon siihen että oikeat ihmiset ei häviä elämästä noin vaan ne väärät joiden ei alunperinkään pitänyt jäädä pysyviksi, kaatuvat väärinymmärryksiin. Ajattelen sen olevan siunaus
- Anonyymi00028
Just noin. Väärinymmärrykset joko loitontavat tai lähentävät. Väärät putoaa kyydistä.
- Anonyymi00035
Tiesitkös että ihan kaikki ei häviä ihan noin vaan omasta tahdosta aina.
Jotkut eivät edes tiedä että olisivat "hävinneet" jonkun elämästä pois.
Onneksi jotkut edes selvittävät asioita miksi jotakin kävi, tai miksi joku tärkeä "hävisi" johonkin. Jos ei selvitä asiaa niin silloin se toinen ei ole tärkeä.
Noin se on siunaus, ja kirous.
- joku hävitetty - Anonyymi00036
Anonyymi00028 kirjoitti:
Just noin. Väärinymmärrykset joko loitontavat tai lähentävät. Väärät putoaa kyydistä.
Tai sitten ne "oikeat" pudotetaan jonkun muun toimesta, jolla sitten mahdollistetaan että "väärät" jäävät.
- 00035 -
- Anonyymi00029
Olet siis tehnyt kaikkesi selvittääksesi asiat?
- Anonyymi00030
Mitä kaikkea ihmisen oletettavasti pitäisi tehdä? Jos on annettu ymmärtää ettei ole haluttu.
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mitä kaikkea ihmisen oletettavasti pitäisi tehdä? Jos on annettu ymmärtää ettei ole haluttu.
Nii, selitys tuokin 🥱
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Nii, selitys tuokin 🥱
Se on lähtijän ja ghostaajan asia ottaa yhteyttä ja selvittää asioita. Ei sen joka on jätetty.
- Anonyymi00038
Anonyymi00030 kirjoitti:
Annettu ymmärtää millä tavalla?
Palstallako?
Vai jossain toisaalla ilman varmasti oikeaa henkilöllisyyttä? - Anonyymi00039
Anonyymi00032 kirjoitti:
Se on lähtijän ja ghostaajan asia ottaa yhteyttä ja selvittää asioita. Ei sen joka on jätetty.
No jos joku merkitsee aidosti,
niin silloin toinen ei jätä asioita noin.
Ei aina ole noin mustavalkoista.
Se joku ei välttämättä edes itse tiedä olevansa se "ghostaaja" osapuoli. - Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
No jos joku merkitsee aidosti,
niin silloin toinen ei jätä asioita noin.
Ei aina ole noin mustavalkoista.
Se joku ei välttämättä edes itse tiedä olevansa se "ghostaaja" osapuoli.Tottakai joo, onhan tilanteita aina erilaisia. Mutta jos on puhelimet kiinni ja kerrottu ettei viestejä oteta vastaan niin silloinhan se on aika selvää... Vaikka joskus käykin mielessä että onko kuitenkin toiveena että perään tultaisiin? Sitten voi olla pitkä välimatka ja ajanpuute ja rahanpuute joka voi estää tekemästä.
- Anonyymi00037
Lämpö nousee ylös. Lämmin on niin jännittävää.
- Anonyymi00040
Mitä tolla sitten tarkoitatkaan, ei voi tietää?
- Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mitä tolla sitten tarkoitatkaan, ei voi tietää?
Laava-Lampusta Tuli Vuori. -sivu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591511- 261134
- 82992
- 36810
- 65806
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69774- 90733
- 47732
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.13710Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131705Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19695- 115666
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605- 4602
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �141601- 43591
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45570- 19536
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24523- 41518