Poistun palstalta kokonaan. Kiitos kaikille. Sille yhdelle miehelle sanoisin, liian pitkään odotin. En enää. Elämä odottaa ja nyt olen valmis suostumaan treffeille muiden kanssa 🥰 En vastaa enkä lue näitä enää joten jos joku niin tekee se on joku muu.
Vastaukset 28
- Anonyymi00001
Voi daaah😂🫠 luuletko sekottamisen jälkeen ja toisten elämän pilaamisen jälkeen pääseväs noin helpolla? 🤣
Äläs nyyyh.
Ny se vast alkaa😉 voimaaa o- Anonyymi00018
Onpa ömm räyhäkästä tekstiä, jos koet tämän liittyvän johonkin suhteessa aapeeäijän tekstiin, haluasin tulkita samaiselle tyypilliseksi tekstiksi, mutta ei ikävä kyllä ole välttämättä ko aapeekeken prosessiointia
- Anonyymi00019
Mitä tarkoitat tuolla kaikella?
Lopussa oleva o,
ketä mahdat tarkoittaa sillä?
- Anonyymi00002
Taas kerran poistut hehee.
- Anonyymi00005
Jooh näin itselleen kirjoittava pastellisia emojeita kakkiva gubbe nyt lupaili. Koska teidän lapsellinen ja psy koottinen usko tähän sanotaan vaikka asiaanne menee pois muodista? T naiselta
- Anonyymi00003
Hyvä päätös mä teen samat.jätetään muut tänne nahistelee ja haukkumaan omaa pahaa oloonsa
- Anonyymi00004
Byeeeeeeeeee😄👋👋👋👋👋👋👋
- Anonyymi00006
jooh aniharva kun haluaa synnynnäistä transua vaikka nykyään olenkin aikalailla matyyre mamma ja mielestäni ulkoisesti suht nainen leikkauksiin en mene kun ei kiinnosta menetön vain kaiken hyvän toiminnan ropassani
- Anonyymi00007
Olen tottunut hylkäämisiin. Ehkä joku joka oikeasti minut haluaa niin valitsee minut. Sitä jään odottamaan. Katson täältä alemmalta tasolta loittonevaa selkääsi. 🥹
- Anonyymi00010
Ei mun alotus, mut mä jouduin kiertää mutalätäköt :D
Enkä hylkää.
- Anonyymi00008
Olen pahoillani, mutta eihän niissä muissa miehissä ole mitään potkua. No, jos tärkeintä on ylipäätään mies, niin asialla ei ole suurta väliä.
- Anonyymi00014
No mitä niin erikoista hänessä miehessä on.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
No mitä niin erikoista hänessä miehessä on.
Eihän toisen puolesta voi sanoa mitä hänessä on. Se pitää itse kokea. Onpa nainen tai mies, jos hänen kanssaan kokee tai tuntee jotain erilaista kuin aikaisempien ihmisten kanssa, jo siitä voi päätellä että kyllä siinä jotain ainutlaatuista ja erikoista on.
- Anonyymi00009
Miten ihminen voi olla noin lahnuska.Ethän sinä sano yhdelle miehelle mitään, vaan kaikille anonyymeille itse anonyyminä. Itse en tuollaista lahnuskaa elämääni ottaisi..
- Anonyymi00012
Tämä se just täällä on. Heitetään tuollasia nimettömänä ja oletetaan että se oikea saa siitä kiinni. Melkoista toiveajattelua.
- Anonyymi00016
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tämä se just täällä on. Heitetään tuollasia nimettömänä ja oletetaan että se oikea saa siitä kiinni. Melkoista toiveajattelua.
Melkoista toiveajattelua langeta niinikään naisille katkeran hoopolla tavalla prosessoivan aapeeäijän provoon ja kuvitella, että tämä mumina muuttaa maailman
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Melkoista toiveajattelua langeta niinikään naisille katkeran hoopolla tavalla prosessoivan aapeeäijän provoon ja kuvitella, että tämä mumina muuttaa maailman
"Itse en tuollaista lahnuskaa elämääni ottaisi.. " no jos tällainen aapeeäijän korkealentoinen what aboutismi lohduttaa
- Anonyymi00011
Mitä odotit? Se ei tässä kirjoituksessa selvinnyt.
- Anonyymi00013
Saat tehä ihan just niin ku lystäät. Ja niinhän sinä aina teetkin.
- Anonyymi00020
Olisitko kuitenkin voinut puhua irl kaivatun kanssa. Jos tämän perusteella on odotuksia ollut, se on sama kuin ei tekisi mitään. Voimia!
- Anonyymi00021UUSI
Voisi laittaa tunnisteita ettei tarvitse arvailla kenestä kyse. Ite hiukan itteppäisempi yhen miehen suhteen.. luotan vain irl asioihin enkä tähän hömppään millä saadaan vaan pahaa mieltä suurimmalle osalle.
- Anonyymi00022UUSI
Toivottavasti ei ollut minulle 😭
- Anonyymi00027UUSI
Aloitus lienee lähinnä sitä varten, että aloittaja saa aikaan mielipahaa. Älä siis huoli! 😊
- Anonyymi00023UUSI
Se hetki, kun joku tajuaa ansaitsevansa jotain paljon parempaa 😆
- Anonyymi00025UUSI
Et voi olla oikeasti noin ilkeä ihminen.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Et voi olla oikeasti noin ilkeä ihminen.
Mitä minulla jäi aloituksesta tajuamatta?! On hyvä, että ihminen siirtyy eteenpäin silloin, kun ei saa vastakaikua. Löytyy ehkä sopivampi kumppani.
- Anonyymi00024UUSI
Mission complete, He will indeed achieve that goal.
- Anonyymi00028UUSI
Eräs nuorempi jos noin sanois niin toteaisin vaan, että aivan hassujasi puhut senkin söötti nassu. xd m-n
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591451- 251063
- 80925
- 65796
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69764- 47722
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695- 90693
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.12674- 36650
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i15649- 110614
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605- 4582
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140581Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18502
- 38496
- 38491