Kun kiusataan ja vainotaan? Ookko miettiny kun se alkaa omalle kohalle. Ainii kysy Ki naiselta. Kysy sen veljiltä kans ku aletaan sen vanhempia ja sen lasta vainota. Onko kivaa?
Ei oo ees viel alettu
Eikä sun lapsia
Miltä mies tuntuu
21
209
Vastaukset 21
- Anonyymi00001UUSI
Kauanko vainosit tota naista? 20?
- Anonyymi00003UUSI
Onko se vainonnut muitakin naisia ja perheitä?
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Täytyy ukolla olla läheiset välit IT osaamiseen jopa itse koodaaja?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Poliisiin
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Poliisiin
Niitä on usempi vanha ukko täällä. Pyörittää rinkiä
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Poliisiin
Kaikki heistä ei ole siis poliiseja
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Oletko tarinallisuuksia kirjoittava aapeeäijä niin mitätön mies, että fantasioit muksujen vainoamisesta? Ikävä tuottaa pettymys tämän kerronnan suhteen
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kerro palstaäijä lisää IT_osaamisesta, mihin tämä mainittu osaaminen kannattaa allokoida, iha suomikakosen kirjoituksiinko?
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oletko tarinallisuuksia kirjoittava aapeeäijä niin mitätön mies, että fantasioit muksujen vainoamisesta? Ikävä tuottaa pettymys tämän kerronnan suhteen
Poliisi kun jää kiinni niin ne vastaa just tollai vastapallona. Mutta sinä brutus. Puhut nyt omista heikkouksistas. fru T biatch xD ootko monta videoo jakanu sii t 5v pojasta?
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Poliisi kun jää kiinni niin ne vastaa just tollai vastapallona. Mutta sinä brutus. Puhut nyt omista heikkouksistas. fru T biatch xD ootko monta videoo jakanu sii t 5v pojasta?
Se on varmaan toinen tarina kuin se, että tukeutuu ja/tai ruokkii naista esittävän fantasioihin nojaten. Loppukaneettiin en sano yhtään mitään eikä sinunkaan ehkä kannattaisi muotoilla tällaisia.Vaaleanpunaiset lasit on siis pudonneet, jo oli aikakin. Ei mulla muuta. Gubehtaa kyllä tämä teksti, mutta siltä varalta, että olet joku muu, niin nyt et kyllä ajattele selkeästi.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Just näin ne eläkeläisukot trollaa tääl naisii.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onko palstagubella ihan oma rinki kiusaajia täällä?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Koodarit on yleensä kyllä fiksuja tyyppejä joilla on se oikee ja väärä eli true or false oikein hyvin hallussa. Osaavat kyllä erottaa mikä on järkevää touhua ja mikä ei.
Taitaa olla nuo niitä ihan perus kriminaaleja joita vankilat on täynnä. Koulu menny huonosti ja sielläkin välitunnit jo kiusattu muita josta sit haettu sitä arvostusta muilta kun koulumenestys muutoin ollu surkeeta.
Noinhan se menee yleisesti noilla kiusaajilla. Sit koulun jälkeen ei saada töitä kun ei oo sitä ammattitutkintoakaan. Tässä perusasiat kiusaajista. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
No täällä on varmasti suurin osa vanhoja ukkoja. Mut kuka tää ap:n mainitsema kiusaajamies ny sit on ettei aleta kaikkii mahdollisii syyttelee. Kerro ap vähän lisää ettei mee tuuleen huuteluks ja syyttömien syyttelyks.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Just näin ne eläkeläisukot trollaa tääl naisii.
Sitähän tää palsta ollu täynnä sieltä suomi24 alusta asti. Palstagubbe etunenässä sen alottanu ja saanu ne perässähiihtäjät mukaansa. Ei oo ihan tervettä porukkaa.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Poliisiin
Poliisiin saattaa hyvinkin olla kontakteja tolla palstagubella. Siks ei oo saanu vielä elinikäistä palstakieltoa minkä kyllä ansaitsee sen verran törkeetä touhua harrastanu täällä monta vuoskymmentä jo.
- Anonyymi00002UUSI
mitä väliä
- Anonyymi00014UUSI
Oletko hullu kirjoitellut näitä sairaita aloituksiasi jo aamuyöstä???!!
Nyt saisi hoitajat jo katsoa vähän perääsi. - Anonyymi00015UUSI
Jos tämä oli minulle niin ei tunnu kivalle enkä ole sellaista koskaan itse tehnyt enkä kuvitellut että... Ei ole mikään tarkoitus ollut tehdä pahaa koskaan. Sä vaan tullut sitten väärinymmärretyksi oikein kunnolla.
- Anonyymi00016UUSI
Ai. Taruileva Läskikasa liittyny johki rikollisjärjestöön?
- Anonyymi00021UUSI
En itse osta näitä juttuja täällä. Kukaa ei siis kukaan vainottu hae kontaktia siihen vainoajaan. Tiedän sen kohteena irl olleena. Ettei siihen ihmiseen oteta kontaktua. Eikä lisätä bensaa liekkeihin. Mene poliisille. Joko olet henkisesti sairas tai vainonta on vaan kuvitelmaasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu521197- 16835
- 63735
- 68732
- 47704
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69688Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131625Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31585Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.9550Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45518Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i8510- 4482
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24473Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �104469Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113444- 16431
Olet pelottava ilme vakavana
Sitä alkaa ajatella äkkiä kaikenlaista. Synkkiäkin juttuja. Kai tässä oma mielikuvitus kun laukkaa. 🤔😳26427- 36425
- 34414
- 35409