🤔 🅿 🚙 Kauhukoppi on ahdas koppi parkkitilassa, jonka kautta pääsee toimistotiloihin kulkutunnisteella vain yksi henkilö kerrallaan. Siellä ollessa vähän jännitti aina, että aukeaisiko edessä oleva ovi vai jäisikö sinne satimeen ties kuinka kauaksi aikaa. Yhden tyypin kanssa olisi ollut ihan mukavakin jäädä sinne jumiin.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Minulla on suljetun/ahtaan paikan "kammo". Jos vessa on hyvin pieni ja täysin suljettu, en välttämättä kykene sinne menemään. Minulla on tapana ollut jäädä kiinni vessoihin, usenkin. Olin jokunen vuosi sitten Tanskassa ja eräässä leintäalueessa oli rivi semmoisia muovisia parakkeja. Jäin kiinni sellaiseen pienern muoviseen koppiin, olin jälleen kerran jumissa vessassa ja ovi ei auennut...yritin englanniksi huudella, että mitä teen, en pääse pous vessasta, ovi ei aukea...vessan ulkopuolelta nainen sanoi, että alhaalla on myös lukko...en ollut koko alhaalla olevaan lukkoon koskenutkaan sinne mennessä, miksi lukon lisäksi piti olla toinen lukitus ovessa? No jotain sitten edes taas pyörittelin niitä sekavia lukkoja ja pääsin ulos...kun huomaa, ettei pääse ulos suljetusta tilasta, huomaa kuinka nousee paniikkitila...vaikka tiedostaisi ettei sinne suljttuun paikkaan voi ikuiseksi ajaksi jäädä, sillä tiedolla ei ole välttämättä väliä sillä hetkellä...
LSMulla ei varsinaisesti ole ahtaanpaikan kammoa, mutta erästä huoltoaseman autopesulaa välttelen. Sinne sisälle nimittäin sattuneesta syystä ilmaantui iso lappu, jossa on huoltoaseman numero. Epämukava tunne kun jää autoineen jumiin sinne pesuharjojen keskelle, eikä tiedä mitä tehdä. Onnekseni löysin laukun pohjalta kassakuitin, missä oli huoltoaseman numero. Vähänkö noloa, kun tulivat mua irroittamaan!
- Anonyymi00004
lounas.ajatus kirjoitti:
Mulla ei varsinaisesti ole ahtaanpaikan kammoa, mutta erästä huoltoaseman autopesulaa välttelen. Sinne sisälle nimittäin sattuneesta syystä ilmaantui iso lappu, jossa on huoltoaseman numero. Epämukava tunne kun jää autoineen jumiin sinne pesuharjojen keskelle, eikä tiedä mitä tehdä. Onnekseni löysin laukun pohjalta kassakuitin, missä oli huoltoaseman numero. Vähänkö noloa, kun tulivat mua irroittamaan!
Tuo olisi semmoinen extrakammoasia, jos ne harjat vaan jatkaisi toimintaansa loputtomiin, no tuskin niin sinulla kävi siinä, mutta siinä vaan viheltelisi onnellisena ja alkaisi ihmettelemään, että miksi tämä pesutapahtuma ei niinkuin pääty koskaan. Minulla on jokin varhainen muisto, että isän kanssa mentiin sellaiseen autopesuun ja se oli sellaiselle alle kouluikäisellle...ainakin jäänyt mieleen ja, että ne pesuharjat ovat olleet pelottavia jotenkin...ehkei se aikuisen silmin niin pelottava asia ole kuitenkaan...
LS
Aivan ihanaa, kun ylen pentulive alkaa 6.10. Nyt on käynnissä kilpailu, jossa arvaillaan rotua. Turkin perusteella veikkaisin labradoodlea.
https://yle.fi/a/74-20246887- Anonyymi00002
Ai se olit sinä "aktivistina" Maijassa tän päivän uutisissa? :D
- Anonyymi00003
Mene takaisin osastolle sairastamaan, pipipää 🏥
- Anonyymi00006
Koetko itsesi aloittajaäijää tai oikeammin sitä jonka aloittajaksi visioit kun hoet katatonisesti kuin paikallaan teputtaen tuota samaa väsynyttä vitsiä, jonka olet niinikään napannut samaisen äijän päin vihtua rakennetuista tarinoista, joiden yhteydessä olet hokenut mm että pysy siellä osastolla. Asiat varmaan manifestoituu päässäsi juuri siihen malliin mitä kirjoitat, mutta lääkäri olisi sitä mieltä, että ihan kukkuu on, eli varo mitä muille toivot
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Koetko itsesi aloittajaäijää tai oikeammin sitä jonka aloittajaksi visioit kun hoet katatonisesti kuin paikallaan teputtaen tuota samaa väsynyttä vitsiä, jonka olet niinikään napannut samaisen äijän päin vihtua rakennetuista tarinoista, joiden yhteydessä olet hokenut mm että pysy siellä osastolla. Asiat varmaan manifestoituu päässäsi juuri siihen malliin mitä kirjoitat, mutta lääkäri olisi sitä mieltä, että ihan kukkuu on, eli varo mitä muille toivot
Siinä toinen sekopää, joka jo tunnustaakin olevansa "ihan kukkuu" joutaa myös "kauhukoppiin" rauhoittumaan aapeen seuraksi 🤪
- Anonyymi00005
Mutta eihän niihin mahdu kuin yksi henkilö kerrallaan.
Entä jos olisit jäänyt jumiin ja olisin katsellut sinua ulkopuolelta? Tai toisinpäin?- Anonyymi00008
No sittenhän siit ei puuttuis enää ku joku Vaneri-Turunen ja muutama Miljoona?
Must toi kuulostaa ihan joltakin teurastamon Liu'kuhihnalta. -sivu
- Anonyymi00009
Huomenna pannaan pussauskoppiin.
😘🤪
👉👈
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu611650- 291265
- 851108
- 43925
- 95878
- 67855
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15809Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19755Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131735- 116711
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �151669- 4632
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t77627Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31625- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19576
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25561- 46558
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔32540