Se että aikuiset ihmiset kadehtii maakunnassa toinen toisiaan, on suora osoitus ihmisen henkisestä epäkypsyydestä. Kateellinen ajattelee kuin pikkulapsi omassa pienessä kuplassaan.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Itsellä kun ei rohkeus riitä on omalaatuinen arka ujo juntti kylän poika mökin Miina ym.
- Anonyymi00002
Ei se rohkeuden puute ole menestyvän syytä. pitää itse kohdata omat mörkönsä
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei se rohkeuden puute ole menestyvän syytä. pitää itse kohdata omat mörkönsä
Ei minulla ole eroni jälkeen ollut mitään mörköjä, koska päätin jo eroni jälkeen, etten enää halua uutta ihmistä elämääni koskaan! Mutta ahdistelijan minä koin todelisena mörkönä, koska hän ei koskaan sanonut sanaakaan minulle ja silti yritti tunkea elämääni todella monen vuoden ajan ja minut sillä stalkkaamisella menemään ihan rikki! Arvostus on jo vuosien ajan häntä kohtaan ollut tasan nolla!
- Anonyymi00003
Luonne kun on ujo maalaispoika ei saa suuntaansa auki pärjää vain omassa maailmassa jossa on samanlaisia tuttuja ei uskalla
- Anonyymi00006
Onko ujoudessa jotain vikaa? Moni öykkäri yksin ollessaan kulkee katse maassa ja kädet taskuissa, miten lie sen uskalluksen kans silloin.
- Anonyymi00007
Ja siksi projektin aloittajien olisi pitänyt poistaa hänet pois projektista kokonaan jo monia vuosia sitten! Minä en ole koskaan pitänyt hänestä ollenkaan juuri sen stalkkaamisen takia ja sen takia, ettei hän koskaan sanonut mitään minulle! Koin hänen olevan aivan liian omituinen ja jotenkin pelottava, koska hänen olisi pitänyt ymmärtää minun hiljaisuuteni tarkoittavan sitä, etten halua tutustua häneen! Hän on kuin lapsi, joka ei osaa käyttäytymissääntöjä! Ja koska lasteni isä oli hyvin saman tyyppinen, en voi sietää enää keneltäkään vastaavanlaiat käyttäytymistä! Mutta toisaalta minua ei haittaa ollenkaan se, vaikka yksikään mies ei enää koskaan lähestyisi minua, koska päätin jo eroni jälkeen etten enää koskaan halua uutta ihmistä elämääni! Jos projektin aloittajat olisivat osanneet hoitaa työnsä oikein, heidän olisi todellakin pitänyt osata kysyä minulta monia kysymyksiä ja juuri nimenomaan siihen liittyen että haluanko ylipäätään yhtäkään uutta ihmistä elämääni ja kun he olisivat saaneet minulta sen tiedon, etten koe mitään tarvetta löytää enää koskaan elämääni uutta ihmistä, koko projektia ei olisi edes tarvinnut aloittaa! Teitte elämästäni helvettiä, kun ette pitäneet mitenkään tärkeänä selvittää sitä etukäteen mitä minä tulevaisuudeltani haluan! Eihän yhteenkää ns. paritusojelmaankaan valita keään sellaista, joka ei sellaiseen halua koskaan osallistua! Ja minä en ole koskaan halunnut osallistua projektiin!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja siksi projektin aloittajien olisi pitänyt poistaa hänet pois projektista kokonaan jo monia vuosia sitten! Minä en ole koskaan pitänyt hänestä ollenkaan juuri sen stalkkaamisen takia ja sen takia, ettei hän koskaan sanonut mitään minulle! Koin hänen olevan aivan liian omituinen ja jotenkin pelottava, koska hänen olisi pitänyt ymmärtää minun hiljaisuuteni tarkoittavan sitä, etten halua tutustua häneen! Hän on kuin lapsi, joka ei osaa käyttäytymissääntöjä! Ja koska lasteni isä oli hyvin saman tyyppinen, en voi sietää enää keneltäkään vastaavanlaiat käyttäytymistä! Mutta toisaalta minua ei haittaa ollenkaan se, vaikka yksikään mies ei enää koskaan lähestyisi minua, koska päätin jo eroni jälkeen etten enää koskaan halua uutta ihmistä elämääni! Jos projektin aloittajat olisivat osanneet hoitaa työnsä oikein, heidän olisi todellakin pitänyt osata kysyä minulta monia kysymyksiä ja juuri nimenomaan siihen liittyen että haluanko ylipäätään yhtäkään uutta ihmistä elämääni ja kun he olisivat saaneet minulta sen tiedon, etten koe mitään tarvetta löytää enää koskaan elämääni uutta ihmistä, koko projektia ei olisi edes tarvinnut aloittaa! Teitte elämästäni helvettiä, kun ette pitäneet mitenkään tärkeänä selvittää sitä etukäteen mitä minä tulevaisuudeltani haluan! Eihän yhteenkää ns. paritusojelmaankaan valita keään sellaista, joka ei sellaiseen halua koskaan osallistua! Ja minä en ole koskaan halunnut osallistua projektiin!
Joten kysyn teiltä, millä oikeudella luulitte minun haluavan olla mukana projektissa?? Ihanko omin aivoin päätitte luulla tekevänne muka hyvän työn minulle, mutta kaikki menikin pieleen sen takia, etten minä ole koskaan halunnut mitään muuta kuin tehdä töitä! Yksikään uusi ihminen, jota olette minulle tyrkyttäneet, ei ole koskaan kiinnostanut minua millään tavalla edes sen vertaa, että olisin halunnut tutustua häneen koskaan!
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Joten kysyn teiltä, millä oikeudella luulitte minun haluavan olla mukana projektissa?? Ihanko omin aivoin päätitte luulla tekevänne muka hyvän työn minulle, mutta kaikki menikin pieleen sen takia, etten minä ole koskaan halunnut mitään muuta kuin tehdä töitä! Yksikään uusi ihminen, jota olette minulle tyrkyttäneet, ei ole koskaan kiinnostanut minua millään tavalla edes sen vertaa, että olisin halunnut tutustua häneen koskaan!
Lopettakaa projekti, koska se ei voi koskaan saada aikaan mitään muuta kuin pelkkää pahaa oloa, koska maan päällä ei ole yhtäkään sellaista ihmistä, johon haluaisin enää ikinä tutustua! Ja nuo samat sanat olisin voinut kertoa jo ennen kuin projekti aloitettiiin! Oliko niin, ettei projektin aloittajilla ollut mitään tietoa siitä, kuinka kauan aikaisempi parisuhteeni oli kestänyt ja oliko heillä mitään tietoa siitä, että halusin vain tehdä itselle mieluisaa työtä?? Nuo olisivat olleet ne avain lauseet, jotka heidän olisi pitänyt osata kysyä, ennen kuin mitään minua suuresti ahdistavaa projektia olisi aloitettukaan! Minkälainen koulutus projektin aloitajilla oli? Koska kyllä ihan jokaisen pitäisi ymmärtää se, ettei ketään saa väkisin laittaa sellaiseen tilanteeseen, joka ei hänelle sovi ollenkaan! Niin tehdään kaikissa ns. paritusohjelmissa! Ei sinne ketään väkisin laiteta, vai mitä? Projektilla ei ollut koskaan mitään mahdollisuutta saada mitään hyvää aikaan juuri tuon takia, kun niitä kaikkia tarpeellisia kysymyksiä ei minulta kysytty koskaan! Minut laitettiin vastentahtoisesti sellaiseen tilanteeseen vuosien ajaksi mikä vain vuosi vuodelta huononsi elämääni ja vuosi vuodelta olen ollut yhä syvemmin ahdistunut ja stressaantunut! Lopettakaa viimeinkin koko projekti ja antakaa minun elää rauhassa, onko se muka liikaa vaadittu?? Ehkä te vasta nyt ymmärrätte sen, kuinka kauheaa se kaikki on ollut minun näkökulmasta katsottuna! Kun yksikään ihminen ei ole koskaan merkinnyt minkäänlaista hyvää asiaa, tai hyvää mieltä minulle koskaan! Ja näin kirjoittaa ihminen, joka on ollut 30v kestäneessä parisuhteessa ja joka haluaa nyt olla vain yksin ja liikkua yksin! Ja nauttia siitä, ettei kukaan hänelle vieras ihminen, ei enää koskaan yritä tuppautua hänen elämäänsä pakolla!
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Lopettakaa projekti, koska se ei voi koskaan saada aikaan mitään muuta kuin pelkkää pahaa oloa, koska maan päällä ei ole yhtäkään sellaista ihmistä, johon haluaisin enää ikinä tutustua! Ja nuo samat sanat olisin voinut kertoa jo ennen kuin projekti aloitettiiin! Oliko niin, ettei projektin aloittajilla ollut mitään tietoa siitä, kuinka kauan aikaisempi parisuhteeni oli kestänyt ja oliko heillä mitään tietoa siitä, että halusin vain tehdä itselle mieluisaa työtä?? Nuo olisivat olleet ne avain lauseet, jotka heidän olisi pitänyt osata kysyä, ennen kuin mitään minua suuresti ahdistavaa projektia olisi aloitettukaan! Minkälainen koulutus projektin aloitajilla oli? Koska kyllä ihan jokaisen pitäisi ymmärtää se, ettei ketään saa väkisin laittaa sellaiseen tilanteeseen, joka ei hänelle sovi ollenkaan! Niin tehdään kaikissa ns. paritusohjelmissa! Ei sinne ketään väkisin laiteta, vai mitä? Projektilla ei ollut koskaan mitään mahdollisuutta saada mitään hyvää aikaan juuri tuon takia, kun niitä kaikkia tarpeellisia kysymyksiä ei minulta kysytty koskaan! Minut laitettiin vastentahtoisesti sellaiseen tilanteeseen vuosien ajaksi mikä vain vuosi vuodelta huononsi elämääni ja vuosi vuodelta olen ollut yhä syvemmin ahdistunut ja stressaantunut! Lopettakaa viimeinkin koko projekti ja antakaa minun elää rauhassa, onko se muka liikaa vaadittu?? Ehkä te vasta nyt ymmärrätte sen, kuinka kauheaa se kaikki on ollut minun näkökulmasta katsottuna! Kun yksikään ihminen ei ole koskaan merkinnyt minkäänlaista hyvää asiaa, tai hyvää mieltä minulle koskaan! Ja näin kirjoittaa ihminen, joka on ollut 30v kestäneessä parisuhteessa ja joka haluaa nyt olla vain yksin ja liikkua yksin! Ja nauttia siitä, ettei kukaan hänelle vieras ihminen, ei enää koskaan yritä tuppautua hänen elämäänsä pakolla!
Mietin sitäkin että pitäsikö proejektin aloittajista kertoa poliisille, koska kaikki pahuus mitä olen joutunut kokemaan on oikeastaan heidän syynsä! Heidän ymmärtämättömyyttään ymmärtää erilaisuutta, koska jos he olisivat ymmärtäneet esittää ne muutamat kysymykset, mitään ei todellakaan olisi koskaan edes aloitettu!
- Anonyymi00011
Entä ihmiset jotka käyttää omia aivojaan ja haluaa toimia oman mielensä mukaan? Sellainen on hankalaa porukassa, joutuisi alistumaan mahdollisesti typerämpien ihmisten monesti huonoihin päätöksiin. Lopputuloksena romahdus ja tuho mikä on monen ihmisen kohdalla tullut todistettua.
- Anonyymi00004
Olen aivan täysin samaa mieltä kanssasi!
- Anonyymi00012
Itse olen samaa mieltä kanssani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 601049
- 981024
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i21882Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔60810- 135802
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t124795Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke25689- 45666
- 51660
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen14625Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45620- 19607
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.83586- 46578
Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka141575Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok128573- 35570
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast47568- 48527
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi9523