moro,ostin tollasen pyörän ja pitäs saaha avarammat putket pyörään,mistä sais,suutinsarja on myös tarvelistalla vinkkejä kiitos
triumph thunderbird sport
5
2844
Vastaukset
- Klonkku
...Olen minäkin kaipaillut. Minkä vuosimallin sun sportti on?
- vekke
joo mun pyörä on 98 mallia,saksasta uitettu tänä kesänä
- Klonkku
vekke kirjoitti:
joo mun pyörä on 98 mallia,saksasta uitettu tänä kesänä
-03vm. Ostin sen viimekesänä. 8tkm silllä oli ajettu ja nyt 20tkm. Katoin just mitä 20tkm:n huoltoon kuuluu ja et mitä niistä voisin tehdä itse. Kait noi venttiilit ja kaasarit kandee antaa ammattimiehen säätää mut muut aion tehdä itse. Jos säästäis vähä... Toisaalta.. kuinka se sanonta meni ...viidenpennin mies voi tehdä markan vahingon... tjms.
Mä laitan tänne infoo jos saan jotain selville noista viriosista. On niin paljo hakuja päällä, et luulis jostain jotain tietoo löytyvän. - VEKKE
Klonkku kirjoitti:
-03vm. Ostin sen viimekesänä. 8tkm silllä oli ajettu ja nyt 20tkm. Katoin just mitä 20tkm:n huoltoon kuuluu ja et mitä niistä voisin tehdä itse. Kait noi venttiilit ja kaasarit kandee antaa ammattimiehen säätää mut muut aion tehdä itse. Jos säästäis vähä... Toisaalta.. kuinka se sanonta meni ...viidenpennin mies voi tehdä markan vahingon... tjms.
Mä laitan tänne infoo jos saan jotain selville noista viriosista. On niin paljo hakuja päällä, et luulis jostain jotain tietoo löytyvän.JOO PISTÄ IHMEESSA INFOO JOS VAAN LÖYDÄT JOSTAIN.
- Nimetön
VEKKE kirjoitti:
JOO PISTÄ IHMEESSA INFOO JOS VAAN LÖYDÄT JOSTAIN.
Onko kellään ollut käynnistysongelmia thunderbird sportin kanssa? Meillä kone tekee välillä sen ettei käynnisty vaikka bensaa näyttäis tulevan ja kipinääkin iskee. Startti kyllä pyörittää mutta ei lupaakaan. Muutaman päivän seisottuaan voi taas lähteä muitta mutkitta. Tulpat eivät ole kastuneet. Kiusallinen vika, pyörään ei voi luottaa. Oisko neuvoja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1433129- 81727
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221384Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701201- 441181
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918