Oletkohan sinäkin sellainen 😐
Vastaukset 34
- Anonyymi00001
Olen big cock cucold transistori
- Anonyymi00002
transu sinä oot
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
transu sinä oot
IsmoJohanna on! Tampereelta nääs!
- Anonyymi00006
Anonyymi00002 kirjoitti:
transu sinä oot
IsmoJohanna pyllistää sinulle!
- Anonyymi00003
Olen. Älä rakastu.
- Anonyymi00034UUSI
Taidan olla myös, mut saa rakastua omalla vastuulla, tuen toista, jos onnistuu minun luottamuksen voittamaan puolelleen. Ei ole helppo rasti, mut toivon onnistumisia. Arvostan rajojen rikkojia, ainakin mun kohdalla.
- Anonyymi00004
Ne vaan esittää herkkiä!
- Anonyymi00007
No oon mä, mutta tuun toimeen sen kanssa. Olen myös karaistunut matkan aikana ja kestän siten maailman paineet.😊
- Anonyymi00008
Perseesi on ollut varsin kovilla, mutta olet karaistunut.
- Anonyymi00020
Anonyymi00008 kirjoitti:
Perseesi on ollut varsin kovilla, mutta olet karaistunut.
No sinä se kusinen olet 😘
- Anonyymi00009
En ole yliherkkä. Jos tuntisit mut hyvin, näkisit että oon tosi vahva ja tasapainoinen mies. Mulla on vaan voimakkaat tunteet välilä ja joinain päivinä se vaan korostuu..ja se tunneherkkyys korostuu rakkauden alkuvaiheessa.
- Anonyymi00013
Siis tarkoitan että rakkauden alkuvaiheessa epävarmuus voi tehdä vähän liian herkäksi. Kyse ei ole sen vakavammasta.
- Anonyymi00022
Tunneherkkyys ei tarkoita että ollaan mammanpoika tai äitintyttö, minä taas kavahdan sellasia tyyppejä kun päällimäisenä on että ollaan niin koviksia tässä, luullaan olevinaan vaikka ei ollakkaan mitään. Kovis ei ole kuin kavereilta opittu rooli mitä ihminen ei tartte.
Tunneherkkyys tarkoittaa että hallitaan omia antureita ja aisteja, luonnonläheisyys kunniaan. M -N. - Anonyymi00031
Saa olla herkkä. Itsekkin olen.
Naiselta - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Saa olla herkkä. Itsekkin olen.
NaiseltaKyllä saa ja pitääkin olla M -N.
- Anonyymi00010
En ole siis ailahteleva luonteeltani enkä liian herkkä.
Juuri silleen sopivasti herkkä, jollpin se herkkyys on vahvuus. - Anonyymi00011
Tää palsta sekottaa asioita ja luulet jotain muiden kirjoittamia mun tekemiksi. 😐
- Anonyymi00012
Jos minua joku nimittelee herkäksi, niin lähden mökille erakoksi kuukaudeksi.
- Anonyymi00014
Herkkyys tekee älykkäämmäksi ja empaattisemmaksi, saa huomaamaan asioita mitä muut ei huomaa, opettaa iloitsemaan pienistä asioista ja näkemään kauneuden ympärillä, saa eläytymään ja tuntemaan vahvemmin, välttämään negatiivista ja etsimään positiivista... herkkyys on sellainen supervoima.
- Anonyymi00024
Olen ihan samaa mieltä.
- Anonyymi00030
Samaa mieltä, herkkyys on supervoima ja kun en itse viihdy negatiivisessa ilmapiirissä.
- Anonyymi00015
Ehkä. Aamulla kostui silmät kun kuulin että Suomi voitti Italian lentopallossa.
Sama juttu 95 kun jellonat vuoli kultaa.- Anonyymi00029
Anonyymi00028 kirjoitti:
Katsoin suorana viime yön ottelun loppuun asti.
https://areena.yle.fi/1-78611669Oho, tuli väärä linkki. Tämä on viime yöltä:
https://areena.yle.fi/1-78618643
- Anonyymi00016
Kumppani, joka puhuu tunteista avoimesti, on parempi. Ei kannata pelätä herkkyyttä. Herkkyys ei tarkoita, että on jotenkun nössö tai heikko. Päinvastoin.
- Anonyymi00017
Viime aikoina ollut asioita, joiden takia vähän tavallista herkempi, mut se ei ole pysyvä moodi.
- Anonyymi00018
Ehkä epävarmuus ja palsta tekee herkemmäksi. Luota siihen mitä tiedät irl.
- Anonyymi00019
Okay then bye bye then 👋
- Anonyymi00021
Kun ihastut herkkään naiseen ja henkimaailmassa herkkään niin sitten se on varattu? M -N.
- Anonyymi00023
muna on herkkä
- Anonyymi00025
En. Oon elämässäni ainakin yhteen läpi ksipäähän ihastunut teininä. Mut sen jälkeen otin opikseni
- Anonyymi00026
Juu mää laukeen pelkästä näkemisestä ,no siitä on kyllä aikaa 5 vuotta ainaskii.
- Anonyymi00027
Jos se tarkoittaa kykyä kuunnella ja välittää, niin kyllä. Millaista miestä sä itse etsit?
- Anonyymi00033UUSI
En jaksa suositella itseäni kenenkään mieheksi. Luetella jotain plussia ja miinuksia. Alan yhden naisen omaksi jos hän tahtoo. En välitä teorisoida olenko liian sitä tai tätä. Tylsää elämän ja ajan haaskaamista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43925
- 95878
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19765- 116711
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80648- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34577- 19576
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke19532- 33513
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66499- 25482
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476- 34467
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132450- 44434
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi6421