Nyt kun oma elämä on niin sekaisin. Onko parempi järjestää päänsä ja asiansa ensin.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Ehkä sitä kautta tulee järjestystä omaankin elämään tai lisää boostia saattaa elämänsä järjestykseen?
- Anonyymi00002
Vois olla näin.
- Anonyymi00003
Eroamassa sen takia??
- Anonyymi00004
Sitähän voi sitten suosista päättää elää yksin lopun elämäänsä. Koska siitä elämästä ja kaikesta niin täydellistä tulee, että voi sitten vasta ottaa elämäänsä toisen ihmisen? Kelpaako sitten enää kukaan kun itsellä kaikki viimeisen päälle, koska useimmathan meistä ovat hiukan inhimillisen epätäydellisiä..
- Anonyymi00005
Minä olen vähän ajatellut, että mieshän voisi olla "pelastaja"? Auttaisi minua pistämään elämän raiteilleen? Olisiko hyvä ajatus?
- Anonyymi00007
olisi
- Anonyymi00006
jokainen tyylillään.
- Anonyymi00008
mun pää on mikä on aina oon lisäajalla oikeanlainen ihana cozy mies tulee ja nappaa vielä uskon siihen
- Anonyymi00009
Se menee sekaisin joka tapauksessa, jos alatte tapailla. Joten ihan hyvin se voi olla vähän sekaisin jo ennen sitä. :)
- Anonyymi00010
Hyvä pointti! Sivumyötäsestä tämä.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Hyvä pointti! Sivumyötäsestä tämä.
En halua ruveta tapailemaan enää koskaan ketään! Ja nuo sanat on syytä ymmärtää!
- Anonyymi00011
Kun oma elämä on sekaisin se parhaillaan paljastaa kuka on kanssasi vain hyötymistarkoituksessa.
- Anonyymi00012
Mä oon aina ajatellut, että pitäisi olla monella tapaa paljon parempi, että kehtaisi otta yhteyttä, mutta eipä näy edistystä, takapakkia vain.
- Anonyymi00013UUSI
Asioitten ei kannata odottaa, siitä se vasta pää meneekin sekaisin.
- Anonyymi00015UUSI
Minä kun en halua ketään elämääni pilaamaan, koska koen voivani paremmin, kun saan olla ja elää aina yksin!
- Anonyymi00016UUSI
Sun rakkaus se on tuu hakeen sitten kun siltä tuntuu.
- Anonyymi00017UUSI
Mitä se toinen sinulta sitten odottaa? Ja kuinka pahoista ongelmista kyse? Joskus voi piristää se toisen seura. Myös sitä toista. Avoin keskustelu niistä murheista voisi olla paikallaan? Jos ihan hyväntahtoista ihmistä tavoittelet, niin ei kai sinun tarvitse esittää muuta kuin olet? Elämä menee eteenpäin ja vaellat murheenlaaksosta toiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu611650- 291265
- 851108
- 43925
- 95878
- 67855
Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.15809Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19755Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131735- 116711
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �151669- 4632
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t77627Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31625- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590- 19576
Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä25561- 46558
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔32540