Nipottaminen, mäkättäminen, pettäminen, pihtaaminen, juoruaminen.
Unohtuiko jotain?
:/
Nainen, mitkä ovat specialiteettisi?
22
199
Vastaukset 22
- Anonyymi00001
Juttu menisi kuitenkin näin.
Ollaan yhdessä ja haluat sen hevosen ja hevostallin ja se tehdään.
Sitten mökki ym.
Taloa vähän rempataan sinulle mieluiseksi jne.
Lopulta nipotat kun niissä on niin paljon hommaa ja tulee ero ja sinne meni taas kaikki hukkaan.
Joten kyllä se on parempi niin, että.
No woman, no cry,
no woman, no cry.........
Bob Marley oli oikeassa.
:/ - Anonyymi00002
Ja täten päästän irti siitä utopiasta.
Nainen, en tarvitse sinua, enkä halua sinua.
Ja kun tulet vastaan, kävelen ohi.
:/- Anonyymi00011
Tuo on todella hyvä tapa toimia, koska en halua yhdenkään miehen enää lähestyvän minua, koska rakastan yksin olemista!
- Anonyymi00003
Lähinnä ignooraaminen. Mitään noita kaipaamistasi en osaa, joten emme sopisi yhteen.
- Anonyymi00004
Ai niin ja sitten se, että teen itse, just silleen kun haluan. Ei tarvii nipottaa eikä mäkättää, vaan homma hoituu just eikä melkein.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ai niin ja sitten se, että teen itse, just silleen kun haluan. Ei tarvii nipottaa eikä mäkättää, vaan homma hoituu just eikä melkein.
Itsepäinen ja jääräpäinen siis.
Oletko horoskoopilta oinas vai härkä?
:/ - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
:/En kumpikaan noista. En myöskään itsepäinen, enkä jääräpäinen. Minun kanssani on erittäin helppo neuvotella ja sopia, mutta nipotusta ja mäkätystä en osaa lainkaan. Teen itse, jos ei homma ilman noita toimi.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
En kumpikaan noista. En myöskään itsepäinen, enkä jääräpäinen. Minun kanssani on erittäin helppo neuvotella ja sopia, mutta nipotusta ja mäkätystä en osaa lainkaan. Teen itse, jos ei homma ilman noita toimi.
Hyvä, pysy sellaisena.
Mä lähden nyt tekemään protoa, hitsailemaan ym.
:/ - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Hyvä, pysy sellaisena.
Mä lähden nyt tekemään protoa, hitsailemaan ym.
:/Tietysti pysyn. Mihinpä ihminen perusluonteestaan pääsisi? Ei voisi vähempää kiinnostaa sanoa edes kahta kertaa samasta asiasta. Kyllä kaik nyt aikuinen ihminen kerrasta tajuaa. Kakarat ehkä eri juttu, muttei niillekään montaa kertaa tarvii sanoa, jollei niillä ole päässä vikaa.
- Anonyymi00016
Anonyymi00007 kirjoitti:
En kumpikaan noista. En myöskään itsepäinen, enkä jääräpäinen. Minun kanssani on erittäin helppo neuvotella ja sopia, mutta nipotusta ja mäkätystä en osaa lainkaan. Teen itse, jos ei homma ilman noita toimi.
Minä en neuvottele yhdenkään miehen kanssa mistään ja haluan aina asua tässä asunnossa jossa nyt asun! En todellakaan halua koskaan enää asua yhdessä yhdenkään miehen kanssa!
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Minä en neuvottele yhdenkään miehen kanssa mistään ja haluan aina asua tässä asunnossa jossa nyt asun! En todellakaan halua koskaan enää asua yhdessä yhdenkään miehen kanssa!
Se on sinun asiasi. Mitä se minulle kuuluu?
- Anonyymi00019
Anonyymi00006 kirjoitti:
:/Neitsyt olen 😁
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Neitsyt olen 😁
-Tää oli sivust vaa
- Anonyymi00005
Miksi ottaisi elämään enää lisää ongelmia?
Kolmas kerta jää kokematta, sillä kahden todistus on pätevä ja riittää.
:/- Anonyymi00012
Hyvä päätös, sulla on varmasti ihan riittävästi haasteita muutenkin.
- Anonyymi00010
Minun specialiteettini on se, etten enää koskaan halua yhtäkään uutta ihmistä elämääni pilaamaan!
- Anonyymi00013
Nuorukainen taitaa olla...😏
- Anonyymi00014
Siis juoruaminen...
- Anonyymi00015
Se on palstan päivystävä foliohattu, aina niitä yksi mahtuu.
- Anonyymi00018
Ihan kuin sinä 😁
- Anonyymi00021
Etkö osaa elää omaa elämääsi?
Unohda hetkeksi toisen virheet,
sinä seisot omilla jaloillasi.
Ymmärretty? - Anonyymi00022UUSI
Minä en ainakaan olisi miehen kanssa, joka pitää minua tuollaisena. En sano, etten tee koskaan mitään. Mutta jos miehen lähestymistapa on se, että olen hirveä, niin antaapa olla. Oikeat ystävät kyllä tuntevat minut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 46953
- 95943
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19785- 117736
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t83695Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔35632- 43631
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke21554- 33543
- 36532
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.67519- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107493Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka133477- 44464
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7447