Kokoukseen Usa:han. Nyt sitten nähdään onko hänellä lopullisesti oikeaa halua lopettaa sotatoimet Ukrainassa vai onko kaikki hänen ja Kremlin höpinät tuuleen huutelua.
Olla tulematta ja vastaamatta kutsuun tai lähettämällä sinne jonkun mitään sanomattoman lähetystön kertoo sitten koko maailmalle kaiken.
Hyvä Hyvä.
Putin kutsuttu G20
13
57
Vastaukset 13
- Anonyymi00001UUSI
Mutsis kutsu mut saunomaan
- Anonyymi00002UUSI
Äitini on kuollut.
- Anonyymi00003UUSI
Siellä olisi nyt 2 sotarikollista tuomittavaksi.
- Anonyymi00006UUSI
Ei taida Haagia kiinnostaa rahaa tulee vaikkei tee mitään. Korruptio tuomarit istuu persetanassa kovalla palkalla.
- Anonyymi00008UUSI
No nythän ylläpito heräsi kun poisti munkinhokijan kestohokeman! Hyvä hyvä! 👍
- Anonyymi00009UUSI
Sulaa hulluutta se olisi Putinin tuonne tapettavaksi mennä. Pelkkänä ajatuksenakin jo naurettava.
- Anonyymi00015UUSI
Ei kun panemaan äitisi!
- Anonyymi00012UUSI
Onko pelkkä menolippu? Joskus ihmisiä katoaa jäljettömiin.
Putinin aikeet on olleet aivan selvät jo 1990 luvulta asti. Hän on itse julkisesti ilmoittanut tavoitteensa.
Hän hyökkää ilman muuta jos hän katsoo, että hänen armeijansa pystyy siihen. Ydinaseita ei käytä, koska se ei tuo hänelle voittoa tai muutakaan etua, joten hänen täytyy saada kaikki venäläiset sotimaan toiseksi viimeiseen mieheen asti.
Joka tapauksessa hän on mennyt niin pitkälle, ettei voi lopettaa. Hän tietää aivan hyvin olevansa pahimman luokan sotarikollinen ja että häntä odottaa kuolemantuomio. hänellä ei ole mitään osaa sodan jälkeisessä maailmassa.- Anonyymi00014UUSI
Sotarikos on ehkä jotain jossain tuolla Afrikassa jne. Lännessä ja Venäjällä ei mitään pelkoa joutua tuomiolle.
- Anonyymi00013UUSI
Se on talousfoorumi. Trump haluaa Putinin kanssa diilejä, maametallit ja mitä niitä on. Saattaa antaa ymmärtää että rauha olis kiva, muttei välttämättömyys.
- Anonyymi00018UUSI
Oletko muuten koskaan päässy puremaan naisen kiinteitä "munkkeja"?
Tuskin, kun lerppu ei pelitä? Eikö niin? - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Oletko muuten koskaan päässy puremaan naisen kiinteitä "munkkeja"?
Tuskin, kun lerppu ei pelitä? Eikö niin?joko Jope on oppinut sanomaan r:än ilman että pärjään niin perkeleesti ja
räkä lentää
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu591461- 251063
- 80935
- 65796
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69764- 47722
- 90703
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131695Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.12674- 36660
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i15649- 111620
Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31605Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �140591- 4582
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45560Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24503- 18502
- 38496
- 40491