Aamu puuroa syödessäni, tuli somes MM kisoihin lähtijöistä video, lässytetään ruoka suussa ja jollain lakki päässä. Mitä ihmettä ollaanko jo niin suuria staroja et yksinkertaiset käytöstavat voidaan unhoittaa ?
Vastaukset 9
- Anonyymi00001UUSI
Käytöstavat ovat katoavaa perinnettä ja harva ihminen on sitoutunut toisten huomioimiseen ja hyviin tapoihin.
Varsinkin politikoiden kyvykkyys hyviin tapoihin on verrattain heikkoa.
Minä, minun ja minulle ajattelussa muita ei voida suvaita. - Anonyymi00002UUSI
Taitavat olla vain perus 2000-luvulla syntyneitä joille käytöstavat ovat yhtä harvinaisia kuin sarvikuonon näkeminen Suomessa
- Anonyymi00003UUSI
Pitää lisäksi muistaa, mikään ei ole itsekkäämpi kuin huippu-urheilija, huipulle pääsee vain Minä edellä.
Samoin taiteessa, musiikki.
Ne huippu-urheilijat/artistit joilla mielenterveysongelmia ovat he joilta löytyy sitä inhimilisyytä/yhteisöllisyyttä ja tämä aiheuttaa pohdintaa miksi minä aina vain ajattelen Minä. - Anonyymi00004UUSI
Jaaha. Lisää kateutta vaan
- Anonyymi00005UUSI
Osu ja uppos....
- Anonyymi00006UUSI
Kumartaisi edes tatamille mentäessä ja sieltä lähtiessä. Kun katsoo tatamin laidalla niin nämä judonperushommat unohtuu täysin.
- Anonyymi00007UUSI
Mukava että videoita katsotaan
- Anonyymi00008UUSI
Lotharkin tekee videoita...
- Anonyymi00009UUSI
Mukava että jollakin on asunto ilmaiseksi toisen päässä aina ja ikuisesti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43925
- 95878
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19765- 116711
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80648- 43611
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45590Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34577- 19576
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke19532- 33513
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66499- 25482
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476- 34467
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok105458Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132450- 44434
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi6421