Järkyttävää katsoa miesurheilijoita joien tiukkojen housujen etumus pullottaa isosti. Tätä näytetään perheohjelma-aikaan TV:ssa! Varmaan urheilijat itsekin kärsivät nähdessään itsensä telkkarissa.
Kuvaustapaan pitää saada muutos tai on määrättävä, että käytetään väljiä asuja.
Järkyttävää katsella!
6
116
Vastaukset 6
- Anonyymi00001UUSI
Mitäs tuijotat homo niitä kaluja. Normaalit katselee sitä urheilusuoritusta eikä mitään pullotuksia.
- Anonyymi00005UUSI
näin se on nättiä katsella hyviä suorituksia.no jos on lahjaksi saanut niin ei se minua häiritse
- Anonyymi00010UUSI
Mä ajattelen että naisetkin katselee kuvia ihan yhtälailla. Naiset ei vain puhu koska pitävät itseään siveyden sipuleina ja ovat oikeasti kaikkea muuta. Miettikääs aikaa sata vuotta sitten tai aikaa kun tuli kamera kännykät tai digikamerat joskus 1990 luvulla. Aivan sata varmasti naiset otti räpsyjä pillusta ja osa jopa omista yksintehdyistä jutuista ja ketun kolossa oloista. Mulla on sellainen käsitys, että olen 20v sitten jutellut asioista jonkun sen aikaisen naistutun kanssa. 20v sitten ei laitteet ja viestit olleet sellaisia kuin nyt.
- Anonyymi00004UUSI
ekö sitten olis sunkin miettiä naisten
tasavertaudesta kuinka sitten naisten vaatetus ,eiköhän nämä tiedä itsekkin tiedä mitä on päällä.taidat itse pitää naisten vaatteetkun olet kotona runkkamassa - Anonyymi00006UUSI
Nämä tv- ym. kuvauksien "pullistumat" ovat yhtä tärkeitä ja luonnollisia kuin ovat kehon muut kohdat, lähinnä miehillä ja naisilla ovat OMAT PULLISTUMAT TIETENKIN - KUKAAN EI NIISTÄ PUHU tai pahoita mieltään?! ENTÄS siis naisten rinnat, sekä miesten hauis ym. lihakset! ( Miksi kisoihin meikataan muuten? Tarkoituksellista sanoisin!).
Ja eihän joka kundilla / miehellä mikään etumuksessa pullistele, pakarat korkeintaan! Ne ovat jokaisella myös vaatteen muodoissa näkyvillä! - Anonyymi00011UUSI
Ei niin.... update! Olet ajan tasalla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 47957
- 95943
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19795- 117736
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t87696Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔36633- 43631
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke21554- 33543
- 36532
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.67519- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107493Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka133477- 45467
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7447