Arvioin että kolmannes miespuolista aikuistuu varhain mutta osa aikuistuu vasta 40-45 vuotiaana ja loput ei silloinkaan.
Naispuolista aikuistuu puolestaan 3/4 osaa jo parikymppisenä.
Aikuistuminen
12
202
Vastaukset 12
- Anonyymi00002
Onko mies n.50v aikuistunut, jos asuu äitinsä kanssa kolmiossa?
- Anonyymi00003
No mikäs siinä jos asuu äitinsä kanssa? Voihan sitä olla omaishoitaja kun nykyään ei laitoksiin oteta huonokuntoisia.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
No mikäs siinä jos asuu äitinsä kanssa? Voihan sitä olla omaishoitaja kun nykyään ei laitoksiin oteta huonokuntoisia.
Mutta jos olet vaikka telakalla hitsaajana ja samaan aikaan omaishoitajana äitilles ja jos äiti sitten pyytä apua niin juoksenteletko sinä sitten ne hitsipillit selässäs suurella viiveellä ymäri kotimökkiä ja kyselisit äitiltä että mitä apua saisi olla ?.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mutta jos olet vaikka telakalla hitsaajana ja samaan aikaan omaishoitajana äitilles ja jos äiti sitten pyytä apua niin juoksenteletko sinä sitten ne hitsipillit selässäs suurella viiveellä ymäri kotimökkiä ja kyselisit äitiltä että mitä apua saisi olla ?.
No telakkahan voi olla lähellä asuntoa niin kyllä omaishoitajana voi olla.
- Anonyymi00012
Anonyymi00003 kirjoitti:
Saattaahan ollakkin omaishoitaja(rahastavat), vaikka äiti hoitaa lapsia kokoajan. Hyväkuntoinen näin ulkoapäin katsottuna. Ajaa toistenkin nurmikot ja kitkee kunnan maita.
- Anonyymi00007
Noh, siksipä 16 on hyvä ikä, kun markkinataloudessa kuollaan pystyyn 20v.
- Anonyymi00008
Jonnet ei aikuistu ikinä
- Anonyymi00009
On pitänyt varmaan 13v ottaa vastuu pienimmistä,kodista,eläimistä.Välillä!!!.Naispuolisena vanhimpana lapsista.!Sitten juna vei maailmalle
16vuotiaana .Elämässä päästy eteen päin,suoritus yhteiskunta..Mitenkähän nykyään kun elämä on erilaista?jopa ihmisetkin on erilaisia?ei ne yritä aina,on vaan.Oleiluyhteiskunta?Roolitkin on nykyään muuttuneet,lapsia ei synny ..Huolestuttava suunta on. - Anonyymi00010
Sitähän muututaan vanhoina taas lapsiksi, ja käyttäydytään sen mukaisesti.
- Anonyymi00011
Auto on monelle miehelle raikkaampi kuin oma vaimo.
Vaimo jos sairastuu niin ei ole moksiskaan mutta jos auto menee rikki niin kamala suru.- Anonyymi00014
Lie vika sillo akassa
- Anonyymi00019
Mulla on harrasteautona Porsche ja ennemmin lähtee akka kuin minun Posse.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2361459Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2801031Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan93801Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 109609
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 40481
- 31471
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺47451Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain76446- 30413
- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407- 27400
Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381