On liian alhainen. Tarvitsen miehen joka toteuttaa seksuaalisuuttani usein. En tahdo ns neitsykäis-miestä. Olen pahoillani..
Vastaukset 34
- Anonyymi00001UUSI
Sinä et tiedä mistään mitään. Luulen et luulet liikoja itsestäsi.
- Anonyymi00004UUSI
Ymmärrän että loukkaannut.. mutta en voi mitään asialle.. Älä muistele pahalla 🙂
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ymmärrän että loukkaannut.. mutta en voi mitään asialle.. Älä muistele pahalla 🙂
Taidat olla vain ruma mies ja sille puolestaan minä en voi mitään 🤔
- Anonyymi00002UUSI
No niinhän se on m..ulkun
seisottaminenkin on liian rankkaa - Anonyymi00003UUSI
Mulla ei ole ainakaan tuota ongelmaa ❤️
- Anonyymi00005UUSI
Eiköhän naiset näe tilanteen hieman toisella tavalla.
- Anonyymi00006UUSI
Siksipä kaipaan henkisesti, etäältä.
- Anonyymi00007UUSI
1. Korinttilaiskirje 1:18 FB38
[18] Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
Filippiläiskirje 3:18-19 FB38
[18] Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; [19] heidän loppunsa on kadotus, vatsa on heidän jumalansa, heidän kunnianaan on heidän häpeänsä, ja maallisiin on heidän mielensä. - Anonyymi00008UUSI
Miten niin muka alhainen libido? Mihin tämä uskomuksesi perustuu? Ei todellakaan ole alhainen.
- Anonyymi00009UUSI
Oon uskovainen! Juon kalijaa silti
- Anonyymi00010UUSI
Juu selväks tuli nymfo tarvii himoköyrijän.
- Anonyymi00011UUSI
Jos ap on mies, sinussa ei ole mitään seksuaalisuutta.
- Anonyymi00015UUSI
Miehenä näen kaikki miehet täysin ilman mitään vetovoimaa, sitä vain ei ole.
- Anonyymi00012UUSI
Mulla ei nimenomaan ole alhainen libido? Miksi kuvittelet?
- Anonyymi00013UUSI
Tarkoituksesi on näköjään lisääntyä paljon tai muussa tapauksessa vaikutat kädettömältä.
- Anonyymi00014UUSI
Miksi sä teet oletuksia ja kuvittelet asioita? Sulla ei ole mitään syytä kuvitella mulla olevan alhainen libido. 😐
- Anonyymi00018UUSI
Miksi oletat tekstin olevan juuri sinulle? Oletko vähän keila?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miksi oletat tekstin olevan juuri sinulle? Oletko vähän keila?
Täällä ei voi tietää että mitkä kirjoitukset on itselle ja mitkä ei. Ootko vähän daiju?
- Anonyymi00017UUSI
Mulle nimenomaan on tärkeää seksi. Voitais harrastaa sitä niin paljon ku haluat.
- Anonyymi00019UUSI
Ei haittaa mitään. On olemassa sinua parempia naisia.
- Anonyymi00020UUSI
Hauska että koet tarpeelliseksi kertoa siitä täällä ikävöinti-palstalla 😂
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Hauska että koet tarpeelliseksi kertoa siitä täällä ikävöinti-palstalla 😂
Mitä sä hommaat täällä?
- Anonyymi00021UUSI
onpas kovaa sanahelinää taas, jonain päivänä lähteesikin kuivuu
- Anonyymi00022UUSI
Siis voisinhan mä lähettää viestii et "Pannaanko? 😜" Mut olisko se romanttista? Mä haluun suhteelta muutakin kuin seksiä, vaikka seksi on tärkeä osa parisuhdetta ja haluun sitä tosi paljon.
- Anonyymi00027UUSI
Just.
- Anonyymi00023UUSI
Mulle riittää se mies on läsnä niin saan tyydytyksen jo siitä.
- Anonyymi00024UUSI
Mun ei tarvi kuin ajatella erästä.
- Anonyymi00028UUSI
Samalla tavalla minäkin ajattelen. Jos naisen lähellä on hyvä ja kiihottava olla, ei tarvitse ajatella että vain laukeamisen aikana tuntuu nautittavalta, eikä tarvitse miettiä koko ajan maksimaalista nautintoa vaan luonnollisesti on hyvä ja lämmin olo muulloinkin kun seksin aikana.
- Anonyymi00025UUSI
Jaa. Vai niin.
- Anonyymi00029UUSI
Kyllä sillä miehellä on haluja muita kohtaan riittävästi.
- Anonyymi00030UUSI
Älä viitsi.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Älä viitsi.
Pahoittelen jos osui liian pahasti mutta niin se menee.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Pahoittelen jos osui liian pahasti mutta niin se menee.
Ei mene sillä tavalla, kun halunnut aina sinua vaan.
- Anonyymi00034UUSI
Libido vaihtelee ihmisillä paljon, eikä siitä kai kannata tehdä hirveän pitkälle meneviä päätelmiä ilman että tuntee toisen oikeasti. Parisuhteessa tärkeämpää olisi varmaan se, että asiasta pystyy puhumaan suoraan eikä arvailla toisen haluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 47957
- 95943
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19795- 117736
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t87696Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔36633- 43631
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke21554- 33543
- 36532
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.67519- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107493Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka133477- 45467
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7447