Tosi ärsyttäväälipaskerääjät. Samoin usein on Elisan myyjät. Ei oo kivaa.
Vastaukset 17
- Anonyymi00001
Loimaalainen ei luovu eurosta
- Anonyymi00002
Täytyy nälkäpäivänä myöhään illalla kaupassa käydä niin harmitukselta säästyy, eikä liittymämyyjiäkään iltaisin ole näkynyt.
- Anonyymi00003
En ny lipaskerääjien ärsyttävyydestä tiedä, ei ainakaan esim. Prismassa tänään (ei tyrkyttänyt itseään). Tuskin koskaan laittanut noihin, kun niin suuri osa rahoista menee yleiskuluihin tai johtoportaan hulppeisiin palkkioihin ja etuihin sekä ihan taatusti suoranaiseen kavaltamiseen. Kyllä sen tietää mikä homman nimi, kun ei avoimesti julkaista yhtään tai avoimuuden kannalta riittäviä tilinpäätöstietoja tms.
Elisan ja sen myyjien touhu on menny pelkäksi asiakkaiden huijaamiseksi ja ahneudeksi tai ainakin pyrkimys tähän on kova!😠
DNA:lla ollu pari vuotta eikä toistaiseksi valittamista, ensiluokkaista ja nopeaa palvelua ollu eikä hinnoissakaan valittamista.
lajijasuris - Anonyymi00004
varakkaat antaa.
- Anonyymi00005
Ei tulisi mieleenkään antaa lipaskeräykseen mitään. Mutta leipäjonoon menen, vaikka vain makaronia ja näkkileipää hakemaan, kun ilmaiseksi annetaan.
- Anonyymi00006UUSI
Itse olen käynyt parissa Afrikassa toimivassa avustusjärjestön kohteessa. Avustusrahat menevät pääsääntöisesti hallintohimmelin ylläpitoon ja kristillisissä järjestöissä suomalaisten lähetystyöntekijöiden omien monilapsisten perheiden ylläpitoon.
Jos haluat pussin makaronia tai näkkileipäpaketin, voin sen sinulle ostaa.- Anonyymi00010UUSI
Jos vielä paketti pikakaurahiutaleita ja purkki tonnikalaa, niin hyvä on!
- Anonyymi00007UUSI
KERÄÄMINEN JA KERJÄÄMINEN TULISI KIELTÄÄ.
- Anonyymi00008UUSI
Vuosia sitten annoin suuria summia hyväntekeväisyyteen peliautomaattien muodossa. Nykyään en koskaan mitään.
- Anonyymi00009UUSI
Juu, oma napa.
- Anonyymi00011UUSI
Olen harjoittanut hyväntekeväisyyttä veikkauksen pelien kautta varmaan enemmän kuin kukaan lipaskeräykseen ropojaan antava, eikö se riitä?
- Anonyymi00012UUSI
Käteisen käytön lopetin jo 10 vuotta sitten.
- Anonyymi00013UUSI
Vingutat vain kelakorttia?
- Anonyymi00014UUSI
Käteistä voi pitää varalla, viimeksi maksoin käteisellä kun kortin turvaraja oli ylittynyt ja joskus korttilaite voi takkuilla.
- Anonyymi00015UUSI
Minullakin on aina muutama tonni lompakossa, jos jotain kivaa tulee vastaan eikä korttimaksu onnistu.
- Anonyymi00016UUSI
Ajattelin jossain vaiheessa kokeilla talletusautomaattia mutta ei kai pankista tule selvityspyyntöä rahan alkuperästä, jos jonkun satasen kerrallaan tallettaa?
- Anonyymi00017UUSI
jotkut käyttää vallan kätestä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää63779- 158764
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa25760Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.100730Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27708Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒193636- 22592
- 61572
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40539Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks35524On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78470- 39455
- 57445
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75437- 70433
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9429Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25427- 54418
- 40407