🤔☔️☕️ kovin on ikävä. Kumpikaan ei johdu kaipauksen kohteesta. Hän on Hän 🤗 Harmi ettei ole valokuvaa muistona. Sängyllä loikoilevan kissan kuvankin poistin, kun sitä katsellessa tuli liian ikävä!
Vastaukset 40
Keitänpä tässä mannapuuron iltapalaksi. Sitten onkin lämmitettävä sauna, että ehtii valoisana aikana pesulle.
- Anonyymi00005
lounas.ajatus kirjoitti:
Eikö sulla rassulla ole rahaa vessapaperiin?
🫴🏿🧻
- Anonyymi00006
lounas.ajatus kirjoitti:
On. Mut sullahan se pulma on kun pitää valon mukaan pesutkin määrittää
Anonyymi00006 kirjoitti:
On. Mut sullahan se pulma on kun pitää valon mukaan pesutkin määrittää
Niin? Mulla on paperia ja kosteuspyyhkeitä huussissa. Mitä valoon tulee niin mulla ei ole kissansilmiä. Pihasaunassa ei ole sähköjä. Toinen syy valoisassa pesuun on metsässä liikkuvat sudet. Nehän saalistavat hämärässä.
- Anonyymi00008
lounas.ajatus kirjoitti:
Ai että. Radiosta tuli Moon River instrumentaalina.
Oispa tullu Metallican Orion, ni ehkä sunki kaasuhanat saatais vihdoinki kiinni. -sivu
- Anonyymi00009
lounas.ajatus kirjoitti:
Eiks sulla ole fyffee omaan selloon?
lounas.ajatus kirjoitti:
Ai että. Radiosta tuli Moon River instrumentaalina.
Aamulla paistoi pyöreä kuu peltojen yllä ja vastakkaisella suunnalla aurinko pyrki ylös metsän takaa. Kaunis sunnuntaiaamu.
- Anonyymi00010
lounas.ajatus kirjoitti:
Ei tartte korpea sotkea minun olemisiini. Lähin naapuri asuu 20 metrin päässä.
Susi häkissä, vai?
- Anonyymi00011
Onko mannapuuron kanssa mansikkakeittoa?ai että olis hyvää..
Anonyymi00010 kirjoitti:
Susi häkissä, vai?
Jäi viime syksynä sienet keräämättä, kun lähimetsässä tötmäsin susiin päivällä.
"Susien määrä on moninkertaistunut Lounais-Suomessa lyhyessä ajassa. Susista on tehty havaintoja myös lähellä asutusta "
https://yle.fi/a/74-20182322Anonyymi00011 kirjoitti:
Onko mannapuuron kanssa mansikkakeittoa?ai että olis hyvää..
Mansikkakiisseli olis hyvää mutta ei ole nyt mansikoita. Kanelikin loppui kun karkotin sillä muurahaiset. Kauppaan en pääse ennenkuin kunnostan sateen liukastaman pihamäen. Auto sutii siinä ikävästi.
- Anonyymi00013
lounas.ajatus kirjoitti:
Jäi viime syksynä sienet keräämättä, kun lähimetsässä tötmäsin susiin päivällä.
"Susien määrä on moninkertaistunut Lounais-Suomessa lyhyessä ajassa. Susista on tehty havaintoja myös lähellä asutusta "
https://yle.fi/a/74-20182322Meilläkin täällä on tuhottu hyvä lähi metsä. En saanut marjoja. Mustikat kyllä sain eri metsästä. Pitäisi saada uusi jääkaappipakastin, semmonen vanhanaikainen tuo nykyaika en älylaite on huono.
- Anonyymi00018
lounas.ajatus kirjoitti:
Niin? Mulla on paperia ja kosteuspyyhkeitä huussissa. Mitä valoon tulee niin mulla ei ole kissansilmiä. Pihasaunassa ei ole sähköjä. Toinen syy valoisassa pesuun on metsässä liikkuvat sudet. Nehän saalistavat hämärässä.
Jaa sullako on palstaäijä ihan ulkoklosetti sitten siellä maalla? Nyt ei taida joidenkin jutut stemmata sitäkään vähää ns😉
- Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
Oispa tullu Metallican Orion, ni ehkä sunki kaasuhanat saatais vihdoinki kiinni. -sivu
Eikö toi sanitaariumi sopis paremmin tähän hetkeen guben kanssa inttäjä? T naiselta
- Anonyymi00020
Anonyymi00010 kirjoitti:
Susi häkissä, vai?
Myötähäpeät Kölövi. T
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Myötähäpeät Kölövi. T
Suutarina pysyt varmaan omassa lestissäs.
- Anonyymi00001
🤔🚾💩 Hassu sattuma, kun kaveri kävi lounaalla Sellossa, niin sillekin tuli kunnon lounas pa5katu5
Aika säälittävää jos sulla ei lauantaina ole muuta tekemistä kuin kirjoittaa tuntemattomille ihmisille alatyylisiä viestejä.
- Anonyymi00004
lounas.ajatus kirjoitti:
Aika säälittävää jos sulla ei lauantaina ole muuta tekemistä kuin kirjoittaa tuntemattomille ihmisille alatyylisiä viestejä.
Aika säälittävää jos sulla ei lauantaina ole muuta tekemistä kuin kirjoittaa tuntemattomille ihmisille lapsellisia aloituksia.
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aika säälittävää jos sulla ei lauantaina ole muuta tekemistä kuin kirjoittaa tuntemattomille ihmisille lapsellisia aloituksia.
Aloitus ei vieläkään ole sinulle. Voit jättää väliin kun nämä erottuvat muista sillä kirjoitan tunnuksellani. En minäkään lue täällä muitten kirjoituksia.
- Anonyymi00015
Oikein 8 tykkäystä tälle idiootti viestille.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tuolle 18:31:02
Tarkoitettu. - Anonyymi00021
Jaa täällä guben aloituksessa on näköjään nääs kirjaimellisesta shitpostailua. Äly loistaa
- Anonyymi00022
Anonyymi00004 kirjoitti:
Aika säälittävää, ettei Sinulla ole mitään muita keinoja panetella muita ihmisiä kuin tulkuttaa naista esittävän väsähtäneeseen kerrontaan väsähtäneitä ja melko sekavia juttuja. T naiselta koitahan sinäkin tamma ryhdistäytyä
- Anonyymi00029
Anonyymi00015 kirjoitti:
Itte tuo paksu bertta itteään äänestelee
- Anonyymi00031
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sillä täytyy olla 7 rekisteröityä nikkiä. Muutoin pystyy äänestämään vain kerran.
- Anonyymi00032
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuolle 18:31:02
Tarkoitettu.Pienet lapset tykkää 💩-jutuista.
- Anonyymi00002
Kissan Kauhukoppi Lounaspapatukselta: "Paras yt-video Ikinä". -sivu
- Anonyymi00012
Olet erehtynyt henkilöstä minä en ole tuo kissa. Puhut minusta stalkkeri. Joko muna seisoo.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Olet erehtynyt henkilöstä minä en ole tuo kissa. Puhut minusta stalkkeri. Joko muna seisoo.
Sulla koko kansan bottina ainaki nii munanmuotonen pää, että on tainnu jäädä useemmanki kerran sinne Kallion Kanta -Päitten Pohjien alle.
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sulla koko kansan bottina ainaki nii munanmuotonen pää, että on tainnu jäädä useemmanki kerran sinne Kallion Kanta -Päitten Pohjien alle.
Sinulla on kuutiopää.Synnyit sektiolla.
- Anonyymi00023
Ja tässä toinen pakkomielteinen narri joka äänestelee palstaäijän avauksessa omia kommenttejaan. Mää tiedän kun mää joko seuraan muiden laitteita tai oon mode. Ette ole yhtään kahveella. TT
- Anonyymi00024
Anonyymi00014 kirjoitti:
Munan muotoinen pää, siis niinkuin ovaali vai? Ihan kimpassako stormasitte? T naiselta sivusta tofi hieno sutkautuf oli finest inner finnish hand craft
- Anonyymi00026
Anonyymi00023 kirjoitti:
Ja tässä toinen pakkomielteinen narri joka äänestelee palstaäijän avauksessa omia kommenttejaan. Mää tiedän kun mää joko seuraan muiden laitteita tai oon mode. Ette ole yhtään kahveella. TT
Niin kerta webbonen
- Anonyymi00027
Anonyymi00024 kirjoitti:
Munan muotoinen pää, siis niinkuin ovaali vai? Ihan kimpassako stormasitte? T naiselta sivusta tofi hieno sutkautuf oli finest inner finnish hand craft
No ehkä yksi head kortteeri voi ottaa tästä kunnian, muu ois todella kohtuutonta vai mitä
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
No ehkä yksi head kortteeri voi ottaa tästä kunnian, muu ois todella kohtuutonta vai mitä
Se haukkuu minua haukkujaa tee Teppo jotain
- Anonyymi00030
Anonyymi00017 kirjoitti:
Sinulla on kuutiopää.Synnyit sektiolla.
Ja sä aatelisoiduit kauppakeskuksen pullopalautusautomaatilla, kuhan olit ensin saanu ekan poljettavan piikkis ringistä, ja ekan hampaas munamarkkinoilta. -Kretonkikuponkiuutiset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912106Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391373Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371025Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.226991- 82846
- 95843
- 79741
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215734Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53717- 91690
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 46622
- 35611
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.27503Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14470Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 35454
- 40437
- 33433