En tiedä mitä sinä haluat

Anonyymi-ap

Jos näkisimme jossain, haluaisitko sinä lähentyä? Vai haluaisitko sinä, että minä pysyn kaukana sinusta?
En tiedä miten minun pitäisi olla. Pitäisikö minun olla nolona siitä, että yritin ottaa sinuun yhteyttä? Oletko sinä mahdollisesti puhunut siitä jollekin?
Pitääkö minun yrittää olla, niinkuin mitään ei ikinä ole tapahtunut?

15

397

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ei minulle. Nainen EI ole yrittänyt ottaa yhteyttä.

• Anonyymi00002

Voisin kysyä ihan samoja kysymyksiä kaivatultani...

• Anonyymi00003

Pysy kaukana. Parempi kaikkien kannalta niin

• Anonyymi00005

Tää

• Anonyymi00004

Samastuin, mutta silti haluan kysyä, että oletko mies vai nainen.😶

• Anonyymi00006

Miksi sinun pitäisi lähestyä edelleenkin toista jos toinen ei ole reagoinut millään tavalla yhteydenottoosi tai olet saanut negatiivisen vastaanoton. Jos yhteydenottosi olisi tuottanut tulosta, et olisi täällä. Arvosta siis itseäsi ja anna hänen olla. Lähesty sellaista joka arvostaa lähestymistäsi, työtäsi kommunikaation eteen ja joka voisi mahdollisesti olla kiinnostunut.

• Anonyymi00007

Olen yrittänyt heittää asian suhteen kintaan nurkkaan, mutta hetihän se riipaisee sielusta niin, että se jää siihen heti.

• Anonyymi00008

Jos tämä olisi minulle, sanoisin, ettei sinun tarvitsisi nolottaa eikä esittää, ettei mitään olisi tapahtunut. Anteeksi, jos ja kun olen aiheuttanut sinulle negatiivisia tunteita. Totean, etten myöskään haluaisi, että pysyisit kaukana minusta. Se on ok, jos haluaa nähdä ihmisen, josta pitää, vaikka ei sitä edes itselleen tunnista. 🫠
      Mutta täällä on vaikea tietää, arvausta vaan tämähän on, kenelle viestit on tarkoitettu ja siitä syystä on parempi etten oleta. Ei täällä voi olla mistään varma. Jos joskus näkisimme oikeassa elämässä, ehkä pieni hymy tai muutama sana kertoisi enemmän kuin sata anonyymiä viestiä täällä.
      Ja ehkä silloin en lähtisi heti karkuun. 🫣🐎
      - maybe sivusta

• Anonyymi00010

Kenelle?

• Anonyymi00009

Onko tämä se maahanmuuttokeskustelu?

• Anonyymi00011

Missä olet yrittänyr ottaa yhteyttä?

• Anonyymi00012

Et voi tulla liian lähelle, ainakaan jos on tuttuja siinä lähellä. Etkä kyllä silloin tulisikaan. En silti halua että pysyisit vain kaukana minusta. Ainakin voisit katsoa ja hymyillä, mutta ethän pakene. Ei tarvi nolostella sitä että pyysit yhteystietoni, jos sitä tarkoitit. En ole kertonut siitä kenellekään enkä kerro! Eikä sinun tarvi olla niinkuin mitään ei olisi koskaan tapahtunut. Voidaan siis hymyillä toisillemme, vaihtaa kuulumisia jos on sopiva hetki/tilaisuus joskus. Loukkaantuisin kylmän viileästä käytöksestä ja paikalta pakenemisesta ja täydellisestä ignooraamisesta.

• Anonyymi00013

Mua ei kiinnosta oikeesti pätkän mittaakaan, että katellaan vaikka ensi keväänä uudestaan

• Anonyymi00014

Meinaatko, että kiinnostaisi talven jälkeen taas?

• Anonyymi00015

Lähentyminen kuulostaisi hyvältä jos sinulla ei ole meneillään muita suhteita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 123
      1291
    2. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1199
    3. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      233
      1101
    4. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      61
      1062
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      956
    6. Minä vuonna olet syntynyt?

😊
      Ikävä
      63
      871
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      851
    8. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      65
      657
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      30
      600
    10. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      555
    11. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      530
    12. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      32
      509
    13. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      509
    14. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      28
      490
    15. Et siis halua

Kansssani mitään
      Ikävä
      29
      459
    16. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      39
      455
    17. Onko kipuraja

Jo ylitetty?
      Ikävä
      49
      427
    18. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      24
      427
    19. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      52
      418
    20. Olet komea ja kaikkea

En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o
      Ikävä
      19
      409
    Aihe