Miten käyttäydymme kun seuraavan kerran näemme mies jossain, tai siis todennäköisesti kun näemme siellä "meidän paikassa"? Siellä kun on aina paljon muitakin ihmisiä paikalla, niin nyt tuntuu että onko tilanne jo eskaloitunut siihen pisteeseen että on viisaampi olla puhumatta toisillemme enää yhtään mitään.. ettei herätetä turhaa huomiota enää? Emme varmaan sitten puhu toisillemme enää koskaan yhtään mitään..? Ja joku varmasti käskee taas ottamaan yhteyttä muuten kuin palstan kautta, mutta ei me olla muuten yhteyksissä, en ainakaan minä voi olla. Vaikea tilanne, en selitä, hän tietää vain. Tämäkö on lopun alku nyt kun tilanne on mikä on.. Pientä kyllästymistä on kyllä jo ilmassa muutenkin, kun ei olla nyt nähty. Ehkä hyväkin niin.
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Näin on en voisi hillitä itseäni.
- Anonyymi00002
Nähtiin eilenkin.
- Anonyymi00007
ei nähty
- Anonyymi00003
Meni varmaan Eduskuntatalolle?
- Anonyymi00004
Normi kohtelias käytös. Itse en tarvitse muuta kuin hymyä.
- Anonyymi00005
Ei minulta. Kyllä minulla juteltavaa riittää, kun nähdään. Kunhan tilanne on sopiva.
Mn- Anonyymi00006
Sopivaa tilannetta odotellessa siis, siihen tosin saattaa mennä aikaa, vaikka vuosikin jos vanhat merkit paikkansa pitää... -ap-
- Anonyymi00008
Ammatillisesti.
- Anonyymi00010
ei olla työkavereita
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
ei olla työkavereita
Ei tuo sitä tarkoita.
- Anonyymi00009
Voi kysyä Tarjaltakin ,ei me paljon puhuttu,koska meidän intressit olivat erilaisia,seksuaalisuus oli kyllä samanlaista
- Anonyymi00012
Ne on ryyppäämässä ja etsimässä naisia!
- Anonyymi00013
En tiedä sinusta, mutta minä suhtaudun lämpimästi.
- Anonyymi00014
Epätodennäköistä että nähtäisiin.
- Anonyymi00015
Kuten näkee nää on niin kryptisiä. Kaikki huutelee omiaan näihin.
- Anonyymi00016
Mene puhumaan, jos puhua haluat. Muuten ei ikinä tule tapahtumaan mitään.
- Anonyymi00017
Sen näkee sitten jos näemme. Epäilen ettei nähdä, sinähän nainen et enää halunnut viettää aikaa mun kanssa kun ihastuin sinuun.
Ja et kertonut ajoissa edes olevasi varattu.
😔- Anonyymi00018
Et ole hän. Nimittäin hän tiesi minun tietävän hänen olleen varattu eräästä kovasta viestistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241355
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411229Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain771203Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2391133Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571016- 63901
- 83871
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S37682- 65677
Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513667- 39575
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14550- 32539
- 33534
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 65508
- 29479
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39475- 51461
- 24437