Kaikki kauniit runoni täällä olivat omistettu rakkaalle Elinalle. 🐒🥜🍁🍂
Vastaukset 41
- Anonyymi00001
Sinultako…
- Anonyymi00003
No minulta tietenkin. Keneltä sitten. Pitääkö tähän laittaa kaupunkia koko nimi ja kaikki että uskotaan. 🐒🥜🍁🍂
- Anonyymi00006
Anonyymi00003 kirjoitti:
No minulta tietenkin. Keneltä sitten. Pitääkö tähän laittaa kaupunkia koko nimi ja kaikki että uskotaan. 🐒🥜🍁🍂
Älä laita, mutta kiitos hienoista runoista.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
En tiedä oletko oikea mutta toivottavasti ja Ole hyvä vain. 🐒
- Anonyymi00018
Anonyymi00006 kirjoitti:
Noi kuivakkaasti vastataan kun kirjoittaa kauniisti kaipaavia runoja. No ei voi mitään jos tunteet on kerran kuollut.
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Noi kuivakkaasti vastataan kun kirjoittaa kauniisti kaipaavia runoja. No ei voi mitään jos tunteet on kerran kuollut.
Anteeksi, kun en tätäkään osannut tehdä oikein. En riitä hänelle, hänen odotuksiinsa.
- Anonyymi00030
Anonyymi00022 kirjoitti:
Anteeksi, kun en tätäkään osannut tehdä oikein. En riitä hänelle, hänen odotuksiinsa.
Ai no minä luulin että sinä olisit edes sydämen mulle laittanut. Anteeksi kyllä sinä olet minulle riittävä ja hyvä aina ollut 🐒😥❤️
- Anonyymi00033
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ai no minä luulin että sinä olisit edes sydämen mulle laittanut. Anteeksi kyllä sinä olet minulle riittävä ja hyvä aina ollut 🐒😥❤️
En vaan jaksa enää oikein innostua tästä. Elämä on kuitenkin muualla kuin täällä.
- Anonyymi00035
Anonyymi00033 kirjoitti:
En vaan jaksa enää oikein innostua tästä. Elämä on kuitenkin muualla kuin täällä.
Niinhän se on ja pitää ollakin. 🐒🥜 Mutta olisi ollut ihan mukava jos näyttäisit että välität. Minä rakastan Elinaa ikuisesti. ❤️
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
Niinhän se on ja pitää ollakin. 🐒🥜 Mutta olisi ollut ihan mukava jos näyttäisit että välität. Minä rakastan Elinaa ikuisesti. ❤️
Minulla oli joskus voimakkaampia tunteita.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Oon tosi surullinen ettei enää oo. 😥🐒
- Anonyymi00038
Anonyymi00036 kirjoitti:
Minkä takia ne sitten jäähtyi noin nopeasti? 😥🐒
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
Oon tosi surullinen ettei enää oo. 😥🐒
Minäkin surin vuosia sitten.
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Minäkin surin vuosia sitten.
No niin ohi en puhu sulle koska ei ole oikea. 🐒
- Anonyymi00002
"Elin alle. T. Tiger Boobs". -sivu
- Anonyymi00004
Jaahas siellä joku joka tuntee? 🐒
- Anonyymi00005
Taidat olla hänen uusi mies? 🐒
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
En oo mies.
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ei ole uutta miestä, voi elämä olla hyvää sinkkunakin.
- Anonyymi00007
No en ole nähnyt pitkään aikaan runoja ne oli kyĺå hyviä ihmisen läheisiä,mut miksi kirjoitukset täällä erilaisia
- Anonyymi00015
Mitkä kirjoitukset nyt putosin?
- Anonyymi00008
Saatu elin ja nalle samaan nimeen. Ei ihan yhtä paha kuitenkaan, kuin Veronika.
- Anonyymi00017
On tullut selväksi että minusta ei täällä pidetä niin minä kyllä häivyn täältä ja elän yksin loppuelämän. 🐒
- Anonyymi00010
Se on hyvä että vaihdoit kohdetta 😄 koska en ole runo naisia. Kiitos🙏 nyt voit mennä baariin ( eli nukkumaan)
- Anonyymi00016
Kyllä ne sulle ennen ainakin kelpasi. Näköjään sä vaihdat nahkaa koko ajan uudelleen. 🐒
- Anonyymi00023
Anonyymi00016 kirjoitti:
Kyllä ne sulle ennen ainakin kelpasi. Näköjään sä vaihdat nahkaa koko ajan uudelleen. 🐒
Nyt sulla oli taas väärä nainen🤣 en tykkää runoista. sorry🙈
en taida ees tuntee sua - Anonyymi00032
Anonyymi00023 kirjoitti:
Nyt sulla oli taas väärä nainen🤣 en tykkää runoista. sorry🙈
en taida ees tuntee suaNo minä en voi sille mitään että minä en teitä näe enkä tunnista. 🐒
- Anonyymi00012
Runosi olivat hyviä🍂🌼
- Anonyymi00020
Niin ne oli ihan semmoisia kohtalaisia.
- Anonyymi00014
Joo täällä saattaa olla monta samannimistä nyt lukemassa, mutta en tarkoittanut kun vaan yhtä ja ainoata. Kyllä tiedän että on ollut täällä ja tietää minut tästä apinasta joka on tunnisteena hänelle. 🐒
- Anonyymi00021
Monkey Business is busy business.
- Anonyymi00019
Hänellä ei ollut tunteita minua kohtaan. Valitettavasti. 🐒
- Anonyymi00024
onkontoi apina sen kissan nimen takia?
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
onkontoi apina sen kissan nimen takia?
Ei mutta en paljasta täällä mihin apinat liittyvät. Se jääköön minun ja hänen väliseksi jutuksi. 🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🎰🥜
Kauniiksi muistoksi - Anonyymi00028
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ei mutta en paljasta täällä mihin apinat liittyvät. Se jääköön minun ja hänen väliseksi jutuksi. 🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🐒🎰🥜
Kauniiksi muistoksiOk. ohi sitte
- Anonyymi00026
Hyviä runoja ovat!
- Anonyymi00027
🍁🍂 kauniita runoja kirjoitat rakkaallesi,
hänelle joka taitaa tunteensa kätkeä syystä tai toisesta. Jos me muutkiin voisimme oppia sen taidon minkä sinä osaat voisi meilläkin ehkä olla saumoja vaikka mihin.
🦔🍂☔️- Anonyymi00029
No eipä nämä mitään näytä mihinkään auttavan. 🥜🎰🐒
- Anonyymi00031
Jussi ei arvostele tytärtään ,eikä puolisoaan ,nyt tulee mieleen tyttären puoliso ,ei hän ei halua arvostella vaimoaan,joten nyt jää jäljelle tytär itse joka kuvittelee olevansa maailman napa mut ei mitään tykkäsin runoista. Mutta kello on paljon pitäisikö huolehtia perheestä vai mitä mieltä?
- Anonyymi00034
Jos hän haluaa hän voi lukea ne kaikki runot uudelleen ajatuksen kanssa. Selviää että miten paljon Olen häntä kaivannut. 🐒🥜😥
- Anonyymi00041
💕💕 sinä olet täydellinen, ja, olet aina sydämessäni, N, 💕💕
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221266
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411199Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2331101Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain611062Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,57946- 63871
- 83851
- 63633
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S30600- 39555
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14530- 32509
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28509- 28480
- 29459
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39455- 24427
- 52418
- 45410
Olet komea ja kaikkea
En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o19409