ja siellä eräs, olisiko tämä uuden alku jouluna🤩
Tee
Vastaukset 24
- Anonyymi00001UUSI
Mulla on vielä suruaika, voisin tutustua kaverina.
Tee- Anonyymi00002UUSI
Ai sulla vaan nimi vaihtuu? Ja meno jatkuu?
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä minä kunnollinen olen, on vielä suruaika.
Ap - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kyllä minä kunnollinen olen, on vielä suruaika.
ApKetä suret? Mitä on tapahtunut?
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ketä suret? Mitä on tapahtunut?
Minun tyttökaveri kuoli kesäkuussa.
Ap - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
ApAi, otan osaa. Mäkin menetin läheisen viime keväänä🥺
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ai, otan osaa. Mäkin menetin läheisen viime keväänä🥺
Kiitos........
Ap - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Niin ajatella palstaäijä on keksinyt tällaisen menetelmän, että se keksii uusia kirjaimia ja nimiä. Miten joku voi olla noin nerokas? 🥱 Ta To
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
ApOliko aapeeäijä kyseessä heteroseksuaalinen suhde, homoseksuaalinen suhde muu mikä? Pienikin yksityiskohta saattaa vesittää
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oliko aapeeäijä kyseessä heteroseksuaalinen suhde, homoseksuaalinen suhde muu mikä? Pienikin yksityiskohta saattaa vesittää
En ole palstaäijä, heterosuhteesta oli kysymys.
Ap - Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Niin ajatella palstaäijä on keksinyt tällaisen menetelmän, että se keksii uusia kirjaimia ja nimiä. Miten joku voi olla noin nerokas? 🥱 Ta To
Keiju-nelinä. Esitätkö tänää Kilpi-Konnaa vaiko Ping-Viiniä?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
ApH kirjaimella alkava?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minusta tuo ei vaikuta mitenkään nerokkaalta toiminnalta ollenkaan!
- Anonyymi00008UUSI
Winnie,milloin mahdollisesti tulet suomeen?
- Anonyymi00009UUSI
Varmaan heti huomenna.
- Anonyymi00012UUSI
Tämä on oikeasti niin surullista... Missä sinä näihin ulkomaalaisiin naisiin törmäät? Jossain deittisivustolla vai Facessa? Ymmärtäisitpä, että he eivät ole oikeasti edes olemassa. Miehiä huijataan näillä boteilla koko ajan joka puolella.
- Anonyymi00013UUSI
Surullista ei ole, vaan kyse on todellisesta ihmisestä, kiitos huolenpidosta.
Ap - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Surullista ei ole, vaan kyse on todellisesta ihmisestä, kiitos huolenpidosta.
ApTottakai ne on todellisia. Sattuvat vain kaikki osaamaan suomea, sama missäpäin maailmaa asuvat.
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tottakai ne on todellisia. Sattuvat vain kaikki osaamaan suomea, sama missäpäin maailmaa asuvat.
Ne on todellisia
https://youtu.be/cziUaS9Cjo4?
Niiden kanssa voi esim puhua puhelimessa - Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ne on todellisia
Niiden kanssa voi esim puhua puhelimessaOnnea vaan!Älä sitten toisen miehen vaimon kanssa puhu.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ne on todellisia
Niiden kanssa voi esim puhua puhelimessaMutta minun kanssa et voi koskaan puhua puhelimessa, koska en halua sinun koskaan ottavan minuun minkäänlaista yhteyttä! Olet sellainen ihminen, jonka kanssa en halua koskaan olla missään tekemisissä!
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mutta minun kanssa et voi koskaan puhua puhelimessa, koska en halua sinun koskaan ottavan minuun minkäänlaista yhteyttä! Olet sellainen ihminen, jonka kanssa en halua koskaan olla missään tekemisissä!
Samoin.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onnea vaan!Älä sitten toisen miehen vaimon kanssa puhu.
En oo tollain perheenrikkoja huora kuin teikäläinen
- Anonyymi00020UUSI
Mä en jotenkin pysty näkemään yhtään, että Fernandolla, tai Manololla olis perhe elämää ikinä, mitenkähän ne lisääntyy, naiko ne vaan ympäriinsä luultavasti.
Siis joku tämmönen tummakiharanen kaveri, joka kopsuttelee ympäriinsä ylimielisesti pari ensimäistä paidanappia auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen261438- 751279
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔841221Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m101034Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t1291015- 72926
Mihin Asiakirjat ovat voineet kunnasta kadota???
LUE kuinka verorahoja haaskattiin Yle: Ähtärin pandalaskelmat salattiin ja hukattiin - Satakunnan Kansa https://share.87871Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast52722Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok132702Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.86687- 146604
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää54593- 50589
- 28588
Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua91577Suomen 4. seksikkäin mies Miika Nousiaisen tilalle - Pitääkö olla huolissaan palaa tv:seen
Suosittu keskusteluohjelma tekee paluun. Tällä kertaa panelistina ei jatka enää Miika Nousiainen, vaan hänen tilalleen t13569Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä22556- 37548
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.94546- 46543