Huomenta

Anonyymi-ap

Onhan tää nyt ollut aivan kohtuutonta pskaa mua kohtaan, vaikka miltä kantilta katsoisi.
Ei muuta!

30

311

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voin kyllä sanoa ihan samoin minua kohtaan myös oltu aika vitun paskoja

• Anonyymi00004

Mitä sinulle on tehty?

• Anonyymi00006
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Mitä sinulle on tehty?

Ootko se patologisesti ajatteleva joka lypsää täältä saitilta elämää suurempaa tarinaa? Ihan töksähtelevästä kysymyksen asettelusta tuli mieleen arkipäivän pre daattorifibat. Sivusta

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ootko se patologisesti ajatteleva joka lypsää täältä saitilta elämää suurempaa tarinaa? Ihan töksähtelevästä kysymyksen asettelusta tuli mieleen arkipäivän pre daattorifibat. Sivusta

Mene vttuun!

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mene vttuun!

Selkee. Kiitos vahvistuksesta..

• Anonyymi00002

Kuule kynä käteen ja kirjottaan.

• Anonyymi00003

nnii päätin pistää meihemit pystyyn kun ei nuo muutkaan tajunneet lopettaa.:) varmaan kelasivat että mulla on oikeasti jokin muistinmenetys tms mut ei mulla on kaikki ollu päässä kuule kokoajan. :) on vaan asioita jotka ei puhumalla miksikään muutu. :) siksi en puhu niistä ääneen ko yksin

• Anonyymi00005

Kuulostaa hymiömies varsin terapeuttiselta kehitähän ajatusta eteenpäin

• Anonyymi00012

Ai. Mia se puhuu kohtuudella vain ala & peräpäällään, ja sillonki vaa ittelleen?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ai. Mia se puhuu kohtuudella vain ala & peräpäällään, ja sillonki vaa ittelleen?

Onko infernaalisen obsession kohteesi ala-asiat askarruttaneet viime vuosina niin paljon että oli pakko tartuttaa sama yläkertakuppanen muihinkin? Ei sillä, että mitään kummankaan pään pelaamisesta tietäisitte. Se mistä erityisesti on ollut tarve kerroilla on vahvuus nyt kun kerran puheeksi tuli. Toiset on jopa haikuja kirjoitelleet

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Onko infernaalisen obsession kohteesi ala-asiat askarruttaneet viime vuosina niin paljon että oli pakko tartuttaa sama yläkertakuppanen muihinkin? Ei sillä, että mitään kummankaan pään pelaamisesta tietäisitte. Se mistä erityisesti on ollut tarve kerroilla on vahvuus nyt kun kerran puheeksi tuli. Toiset on jopa haikuja kirjoitelleet

Toivottavasti ei lyö Vyön alle vähän taitaa

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Toivottavasti ei lyö Vyön alle vähän taitaa

Eihän palstalla tyynymahasten paljasjalkasten turpavöistä, ei edes shortsien lahkeenpituudesta saa kirjoitella, tai iskee heti bannit.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kävikö ihan Japanissa asti pari hirttosilmukkaaki virittämässä?

• Anonyymi00018

Tuskin edes tajuaa!

• Anonyymi00019

Joo marstiratjst paukkkuu mies .
      Minä en narsisti miestä mihinkään tarvi.
      Vain narsti ei pysty ymmäetään etttä myös sen toisenkin ongelmat pitäisi jakaa ja kest eik el siten etttä valitsee sen joka himotttaaa ja panetttaa eniten .
      Mitään muuuta mietttimätttä
      Olen surullinen
      Etttei kumpilaaan mies josya pidin
      Pysty olemaaan osa elämääni silloinkun minä tarvotsisin itse ymärrystä tsempaista ja tukea kun toivyn ja olen toipilas ...
      Ihan kohtuutonta paskaa.sinä sen mies sanoit ...
      A- nainen

• Anonyymi00020

sinäkin voit mennä mielisairaalaan.

• Anonyymi00022

Koko palstan väki mielisairaalaan. Siellä kohdataan ja nähdään kelle vtulle kaikki kirjoitukset meni.

• Anonyymi00023

vtulleppa hyvinkin!

• Anonyymi00028

Eli sinäkin aiot jossain roolissa saapua mielisairaalaan?

• Anonyymi00024

Koittakaahan nyt rauhottua.
      Ei tapella.
      Ei kiroilla.
      Muistakaa kohteliaisuus.

• Anonyymi00025

🤔 Ei, just nyt ei kiinnosta.

• Anonyymi00026

Tämä aloittaja vaikuttaa laittaneen monta viestiä jo tänään. Jos tilanteesi on tuollainen, sen selvittäminen ei onnistu täällä. Pahennat vain tilannettasi.

Varmuuden vuoksi pyydän yp:a varmistamaan, etteivät nämä viestit tule samoilla laitetiedoilla kuin tämä viesti. Tämä viesti on eri kirjoittajan.

• Anonyymi00029

ota lääkkeet.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00029 kirjoitti:

ota lääkkeet.

Älä selitä.

• Anonyymi00027

Mene muualle harhailemaan.

• Anonyymi00030

Täällä on vuosien varrella ollut paljon tällaisia viestejä. Yksi kun lopettaa niin toinen aloittaa ja jos asiasta keskustelee useampi ihminen samassa ketjussa, keskustelut poistetaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      73
      1764
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      25
      1266
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      34
      1142
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      944
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      836
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      704
    7. 77
      672
    8. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      645
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      618
    10. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      581
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      528
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      59
      515
    14. 36
      494
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    16. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      23
      453
    17. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    18. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    19. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe