Onhan tää nyt ollut aivan kohtuutonta pskaa mua kohtaan, vaikka miltä kantilta katsoisi.
Ei muuta!
Huomenta
30
311
Vastaukset 30
- Anonyymi00001
Voin kyllä sanoa ihan samoin minua kohtaan myös oltu aika vitun paskoja
- Anonyymi00004
Mitä sinulle on tehty?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Mitä sinulle on tehty?
Ootko se patologisesti ajatteleva joka lypsää täältä saitilta elämää suurempaa tarinaa? Ihan töksähtelevästä kysymyksen asettelusta tuli mieleen arkipäivän pre daattorifibat. Sivusta
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ootko se patologisesti ajatteleva joka lypsää täältä saitilta elämää suurempaa tarinaa? Ihan töksähtelevästä kysymyksen asettelusta tuli mieleen arkipäivän pre daattorifibat. Sivusta
Mene vttuun!
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Mene vttuun!
Selkee. Kiitos vahvistuksesta..
- Anonyymi00002
Kuule kynä käteen ja kirjottaan.
- Anonyymi00003
nnii päätin pistää meihemit pystyyn kun ei nuo muutkaan tajunneet lopettaa.:) varmaan kelasivat että mulla on oikeasti jokin muistinmenetys tms mut ei mulla on kaikki ollu päässä kuule kokoajan. :) on vaan asioita jotka ei puhumalla miksikään muutu. :) siksi en puhu niistä ääneen ko yksin
- Anonyymi00005
Kuulostaa hymiömies varsin terapeuttiselta kehitähän ajatusta eteenpäin
- Anonyymi00012
Ai. Mia se puhuu kohtuudella vain ala & peräpäällään, ja sillonki vaa ittelleen?
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ai. Mia se puhuu kohtuudella vain ala & peräpäällään, ja sillonki vaa ittelleen?
Onko infernaalisen obsession kohteesi ala-asiat askarruttaneet viime vuosina niin paljon että oli pakko tartuttaa sama yläkertakuppanen muihinkin? Ei sillä, että mitään kummankaan pään pelaamisesta tietäisitte. Se mistä erityisesti on ollut tarve kerroilla on vahvuus nyt kun kerran puheeksi tuli. Toiset on jopa haikuja kirjoitelleet
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Onko infernaalisen obsession kohteesi ala-asiat askarruttaneet viime vuosina niin paljon että oli pakko tartuttaa sama yläkertakuppanen muihinkin? Ei sillä, että mitään kummankaan pään pelaamisesta tietäisitte. Se mistä erityisesti on ollut tarve kerroilla on vahvuus nyt kun kerran puheeksi tuli. Toiset on jopa haikuja kirjoitelleet
Toivottavasti ei lyö Vyön alle vähän taitaa
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Toivottavasti ei lyö Vyön alle vähän taitaa
Eihän palstalla tyynymahasten paljasjalkasten turpavöistä, ei edes shortsien lahkeenpituudesta saa kirjoitella, tai iskee heti bannit.
- Anonyymi00017
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kävikö ihan Japanissa asti pari hirttosilmukkaaki virittämässä?
- Anonyymi00018
Tuskin edes tajuaa!
- Anonyymi00019
Joo marstiratjst paukkkuu mies .
Minä en narsisti miestä mihinkään tarvi.
Vain narsti ei pysty ymmäetään etttä myös sen toisenkin ongelmat pitäisi jakaa ja kest eik el siten etttä valitsee sen joka himotttaaa ja panetttaa eniten .
Mitään muuuta mietttimätttä
Olen surullinen
Etttei kumpilaaan mies josya pidin
Pysty olemaaan osa elämääni silloinkun minä tarvotsisin itse ymärrystä tsempaista ja tukea kun toivyn ja olen toipilas ...
Ihan kohtuutonta paskaa.sinä sen mies sanoit ...
A- nainen- Anonyymi00020
sinäkin voit mennä mielisairaalaan.
- Anonyymi00022
Koko palstan väki mielisairaalaan. Siellä kohdataan ja nähdään kelle vtulle kaikki kirjoitukset meni.
- Anonyymi00023
vtulleppa hyvinkin!
- Anonyymi00028
Eli sinäkin aiot jossain roolissa saapua mielisairaalaan?
- Anonyymi00024
Koittakaahan nyt rauhottua.
Ei tapella.
Ei kiroilla.
Muistakaa kohteliaisuus.- Anonyymi00025
🤔 Ei, just nyt ei kiinnosta.
- Anonyymi00026
Tämä aloittaja vaikuttaa laittaneen monta viestiä jo tänään. Jos tilanteesi on tuollainen, sen selvittäminen ei onnistu täällä. Pahennat vain tilannettasi.
Varmuuden vuoksi pyydän yp:a varmistamaan, etteivät nämä viestit tule samoilla laitetiedoilla kuin tämä viesti. Tämä viesti on eri kirjoittajan.- Anonyymi00029
ota lääkkeet.
- Anonyymi00031
Anonyymi00029 kirjoitti:
ota lääkkeet.
Älä selitä.
- Anonyymi00027
Mene muualle harhailemaan.
- Anonyymi00030
Täällä on vuosien varrella ollut paljon tällaisia viestejä. Yksi kun lopettaa niin toinen aloittaa ja jos asiasta keskustelee useampi ihminen samassa ketjussa, keskustelut poistetaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa731764- 251266
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341142Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134944Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189836- 64704
- 77672
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo201645On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79618- 49581
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 59515
- 36494
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 23453
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 82398