Kysymys pariskunnille

Anonyymi-ap

Pariskunnille kysymys. Pääsääntöisesti pariskunnilla on vaimolla vieraita miehiä kun miehellä naisia. Miten se alkoi... Kävikö nainen ensin yksin vai olitteko yhdessä ekakerralla?
Meillä se alkoi niin että vaimollani oli lupa antaa jos sopiva mies osuu kohdalle. Vaimo kävi meillä ekakerrat yksin..
Miten teillä muilla harrastus alkoi....?
Pidetäänhän kommentit asiallisena näissä keskusteluissa.:)
Hyvää syksyä kaikille

13

443

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Meillä sama homma,vaimo etsi luvallani itselleen mieleisensä miehen.

• Anonyymi00002

Meillä alkoi molempien tuntemasta meitä paljon vanhemmasta miehestä, joka asusteli yksinään ja toisinaan otettiin kuppia yhdessä.Kysyttiin kerran kuppia ottaessa kiinnostaisiko katsella, kun nain vaimon kanssa ja siitä homma eteni.

• Anonyymi00003

Meillä vaimo kävi muutaman kerran tutun miehen kanssa kahdestaan. Sitten pääsin vahingossa näkemään kun naivat. Jatkoivat kahdestaan. Tästä saatiin sytykettä kimppoihin ja parinvaihtoon.

• Anonyymi00004

Pääsääntöisesti yksin vaimo käy vakkareidensa luona. Pari kertaa olen katsomaan päässyt ja joskus jopa vuorottelemaan kierrosten välissä.

• Anonyymi00005

ensin tavattiin kimpassa minä+aviopari ja nussittiin yhdessä pitkään, sitten vaimo alkoi tapaamaan minua kahden ja huomasin ettei enää käynyt pesulla panon jälkeen, vaan jätti spermat joka kerta sisään.lopulta katosi yllättäen kuviosta,en tiedä miksi. -sonni 53

• Anonyymi00009

Me aloimme puhumaan omista suhteistamme kun olimme olleet muutaman viikon.
      Silloinen tyttöystäväni nykyinen vaimoni kertoi olleensa vuosia vapaassa suhteessa ja hänellä olleen paljon seksikumppaneita ja kysyi haittaako se minua.
      Kerroin ettei minua haittaa mitä hän on aiemmissa suhteissa tehnyt.
      Kerroin omasta halustani panna omia naisystäväni kimpassa muiden miesten kanssa ja parinvaihdossa.
      Nykyinen vaimoni mietti ja kysyi eikö minua haittaa jos muut miehet panee häntä, kerroin ettei haittaa.
      Nykyinen vaimoni sanoi ettei tuo ole mitenkään mahdoton toive toteuttaa mutta hän ei ole valmis toisen naisen mukaan tuloon mutta kimppanaiseksi hän voisi alkaa.
      Kerroin sitten minulla olevan yhden kaverin jonka voisimme kutsua mukaan.
      Nykyinen vaimoni sanoi jos minä haluan niin kutsu vain.
      Soitin samantien keskiviikkona ja sovittiin perjantaiksi kimppaseksi meillä, olin kertonut kaverille naisen suostuvan kahden miehen kimppanaiseksi.
      Perjantaina panin kumppaniani kolmesti ja sitten kumppani esti minua panemasta ja syyksi sanoi hänen täytyvän jaksaa antaa myös kaverille ettei tule turhan takia.
      Ei kaveri tullut turhan takia oltiin alasti kun kaveri tuli ja sai alastoman naisen kaulaansa.
      Sanoin että mennään heti sänkyyn niin rentoutuu olo.
      Naisemme ei halunnut esileikkiäkään vaan toisen panemaan heti, kaveri katsoi minua ja sanoin vieraan saavan aloittaa.
      Korkeintaan 15min kaverin tulosta hän sovitti kaluaan mun tulevan vaimoni pilluun.
      Viikonloppuna pantiin kimpassa tosi paljon ja kaveri on pannut kimpassa tosi paljon mun nyt jo vaimoani.
      OllaanM29 M28v ja N26

• Anonyymi00010

Oltiin keskusteluissa päästy siihen pisteeseen et etsittiin vierasta mukaan. Mut vaimon halut pääsi sen verran koviksi että päästi yhden mun kaverin panemaan kun olin iltavuorossa. Paripäivää myöhemmin tunnusti tämän. No on sit löydetty kimppaan mukaan vieraita, no joku tuttukin joskus lipsahtanut mukaan.

• Anonyymi00011

Itse olen 36 vuotias ja vaimoni on 15 vuotta minua vanhempi. Kun tavattiin hän kertoi harrastaneen ryhmäseksiä eronsa jälkeen. Minullakin oli parinvaihtokokemuksia aiemmasta suhteesta. Aika luonnollista oli jatkaa ja helppo toteuttaa kun on saman henkisiä tuttuja.

• Anonyymi00012
      UUSI

Meillä alettiin kun meillä oli meidän kaveri yökylässä niin sovittiin että vaimo käy antamassa hänelle pillua yksin vähän kuin salaa minulta.

• Anonyymi00013
      UUSI

Naisen on teknisesti helpompi tyydyttää useampi mies kuin toisin päin. Tämän takia meillä on vaimolla useampi mies kuin minulla naisia.
      Meillä oli uuden hirsimökin rakentaminen talkoilla ja meillä oli 9 päivää 6 miestä auttamassa kesäloma aikaan.
      Miesten olisi pitänyt käydä purkamassa paineita kotona jos vaimo ei olisi antanut miesten panna häntä. Vaimo laittoi ruuat ja lämmitti miehille saunan ja oli miesten kimppanainen ja hän selvisi hommasta hyvin.
      Samaa ei voi sanoa jos mies olisi hoitanut kuuden naisen seksi tarpeet.

• Anonyymi00014
      UUSI

Olin pitkään nähnyt kuinka vaimon siskon mies ja vaimoni olivat katselleet toisiaan, välillä näin että niillä oli vähän salaisia kosketuksiakin. Sitten usein kun nussin kuiskin vaimolleni että olen nähnyt kuinka vaimon siskon miehellä on housuissa pullottanut kun on olleet meillä kylässä ja sanonut vaimolleni että saisit kyllä antaa sen kokeilla ihanaa aarrettasi ja olen tuntenut kuinka vaimoni kiima on lisääntynyt ja pillu sykkinyt saaden orkkuja. Vaimon siskon mies on todella pitkä yli 2m komea kaveri ja on vaimon sisko on kuulemma kehunut sen kullin kokoa joskus. Saa nähdä saako vaimo joku päivä nauttia siittä...

• Anonyymi00015
      UUSI

Meillä keskenämme seksiä useamman kerran päivässä, fantasioimme vieraasta miehestä vaimon kanssa kun yhdyimme. Puhuimme tanra hoidosta sitten tutustuimme messuilla Nummelan Askoon, hyvän näköinen mies johon vaimo ihastui. Saimme yhteys tiedot Askolta, itse soittelin hänelle kerroin haluisin hoidon jossa hän yhtyisi vaimooni kunnolla. Tanrassa hoitoa tapahtuu alasti jossa hoitaja hinkkaa itseään ölyttynä hoidettavaan, käsitellään sukuelimet käsin yleensä hoidettava saa orgasmin.
      Meillä oli 10 vuotis hääpäivä sovin hoidon vaimolle lahjaksi, hinta oli 240e kaksi tuntia. Silloin hoiyopaikka oli Vantaalla, nykyään Asko hoitaa Forssassa vaimonsa kanssa. Vaimo meni sovitusti myös Askon vaimo oli hoidossa mukana, kiimasena mietin kotona vaimo ekaa kertaa avoimena vieraalle miehelle ja hänen vaimolleen. Kotio tultua vaimo kertoi hoidosta avoimesti. Asko oli kehunut miten kimmoisa ja kireä pillu vaimolla, sanoi saanut ekaa kertaa useempia perättäisiä orgasmeja sormettaessa ja yhdynnän aikana. Hoidon jälkeen saunoneet yhdessä ja kahvit sen jälkeen. T. Pari 37v silloin..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1365
    2. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1239
    3. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      78
      1228
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      242
      1150
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      1026
    6. 63
      911
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      871
    8. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
      Työttömyys
      13
      757
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      42
      700
    10. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      65
      687
    11. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      575
    12. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      560
    13. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      33
      544
    14. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      32
      539
    15. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      529
    16. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      65
      508
    17. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      39
      485
    18. Et siis halua

Kansssani mitään
      Ikävä
      29
      479
    19. Onko kipuraja

Jo ylitetty?
      Ikävä
      51