Mutta videon loppuun sanoo hauraan masentuneesti "heippa".
Välillä huuto muuttuu määkimiseksi ja lauluääni on kuin itkijämummolla.
Tajuaako tuo että mölöttää huutaa yksin 24/7, jopa kauppareissulla, autossa suu käy koko ajan. Jumalauta. Keskittyisi ajamiseen.
Miksi Pirre puhuu aggressiivisesti huutamalla
32
343
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Ennen tuommoset laitettiin hoitoon, jotka mölöttää itsekseen.
- Anonyymi00002
Tai vinkuu netissä muiden elämästä.
- Anonyymi00003
Miksi aloittajalla on noin paha olla?
- Anonyymi00004
Pirren takia, etkö osaa lukea.
- Anonyymi00005
Ihan hirveetä! Kertakaikkiaan.
- Anonyymi00006
Jos ottaa korviin, niin käännä volyymiä pienemmälle, niin helpottaa.🙄
- Anonyymi00007
En katso enkä kuuntele. Tyhjänpäiväistä tyhjille päille tehtyä videomoskaa.
On hyviäkin tupettajia jotka tekevät oikeaa viihdettä ja asiasisätöä! - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
En katso enkä kuuntele. Tyhjänpäiväistä tyhjille päille tehtyä videomoskaa.
On hyviäkin tupettajia jotka tekevät oikeaa viihdettä ja asiasisätöä!Kyllä kuuntelet ainakin kun valitat mölystä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kyllä kuuntelet ainakin kun valitat mölystä.
Tuo ei ollut aloittaja, minä olen aloittaja ja katson tuon moottoriturvan uusinta videota.
Pahaksi on päässyt myös ostosvimma tällä höpöttäjällä. Taas on laitettu nettitilaus vetämään ja mietitään mitä taas pitäisi käydä ostamassa kuaapin varjolla ja milloin minkäkin varjolla, mikään ei riitä. Mutta hyvä että intoa riittää, niin ettei muaailma riitä. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Tuo ei ollut aloittaja, minä olen aloittaja ja katson tuon moottoriturvan uusinta videota.
Pahaksi on päässyt myös ostosvimma tällä höpöttäjällä. Taas on laitettu nettitilaus vetämään ja mietitään mitä taas pitäisi käydä ostamassa kuaapin varjolla ja milloin minkäkin varjolla, mikään ei riitä. Mutta hyvä että intoa riittää, niin ettei muaailma riitä.Kaikki tehdään vain koska kanavalle pitää saada sisältöö. Aiemmin vain neuloi ja teki ruokaa. Nyt on puute kaikesta mitä videon tuottamiseen tarvitaan. Ei ole elämässä paljon puuhaillut kun on päässyt kilot kertymään.
- Anonyymi00011
https://youtu.be/Of3548Bt1WM?is=AHcWOP4dEcF-iD88
Koko ihmiskunnan on kuultava ja nähtävä nuo antiikkiset sanat ja teot!- Anonyymi00012
Tuollaista sekoilua se kuulkaa on kun tulee muistisairaaksi. Selittelee sopertelee tekemisiään/sanomisiaan. Esittää ihankuin se olisi hauskaa ja normaalia että sekoilee. Ei ole.
- Anonyymi00013
Tarvitaan joku äkkipysäys iltahämärissä näin syksyllä esim. hirven takia, ennenkuin havahtuu, että pitäis seurata, mitä tienvarsilla tapahtuu. On pitkiä taipaleita ilman valaistusta noilla seuduilla.
- Anonyymi00015
Länkyttäjät, nuo tubettajien haukkujat, voisivat laittaa itsellensä VALOJA PÄÄLLE
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Länkyttäjät, nuo tubettajien haukkujat, voisivat laittaa itsellensä VALOJA PÄÄLLE
Laitanko led vai jatkojohdolla ja pään päällekö?
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Laitanko led vai jatkojohdolla ja pään päällekö?
Sen verran että näet omaa nenääsi pitemmälle ja vähän sivuillekin, niin huomaat että me kaikki ollaan erilaisia, luokan kiitos😊
- Anonyymi00022
Vaikea ymmärtää miksi on muuttanut yksin tuonne korpeen. Ei ole luontoihminen, eikä ole edes mitään sidettä koko paikkaan. Perhe asuu kaukana.
Yksinäisyys ja tubetus saanut pään pyörälle, sinkoilee autoillaan sinne tänne, huomiokyky heikentynyt kun miettii vain videon tekemistä. - Anonyymi00023
Anonyymi00015 kirjoitti:
Miksi? Mikä viisaus näistä hoopoista videoita suoltavista taviksista pitäisi löytyä? Tiedän kyllä että elämme tiukkoja aikoja, mutta en itse sen takia tekis itsestäni pelleä koko maailmalle.
Kai te pellet tajuatte, että teitä katsellaan, kun itse niin haluatte. Kukaan ei ole teitä pakottanut kameran eteen.
- Anonyymi00014
Onkohan sillä hyvä olla? Ilman ystäviä elämä on aika ankeeta jollottamista?
- Anonyymi00018
Ystäviään se vain komentelis ja äksyilisi niille. Selittäisi huutamalla, miten HÄNEN ideansa ja ajatuksensa ovat paremmat. Kuka tuommoista sietää kun ei osaa keskustella ja pohtia asioita yhdessä.
- Anonyymi00019
Pirjo puhuu kaikki asiansa yhteen pötköön ilman taukoja. En enää katso videoitaan, kun alkaa tuo sanatulva kiristää hermoja.
- Anonyymi00020
Juu, ja jos tulee tauko niin ihan omituisessa kohtaa, jesken jutun.. Sitten jatkuu taas ihan eri asiasta ja, sen alkuperäisen jutun jatko tulee samassa pötkössä eri jutun kanssa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00020 kirjoitti:
Juu, ja jos tulee tauko niin ihan omituisessa kohtaa, jesken jutun.. Sitten jatkuu taas ihan eri asiasta ja, sen alkuperäisen jutun jatko tulee samassa pötkössä eri jutun kanssa.
Dementian oireita.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Dementian oireita.
Jatkuvat kauppasinkoilut kuuluu myös muistisairauden oirekuvioon.
- Anonyymi00021
Kun on ohi voi olla parempi olla hiljaa
- Anonyymi00024
Eikä huuda!Sinulla voluumit liian kovalla!
- Anonyymi00027
Kyllä tuo puhetapa on omituisen aggressiivissävytteinen, huutava, vaikkei varsinaisesti huuda.
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kyllä tuo puhetapa on omituisen aggressiivissävytteinen, huutava, vaikkei varsinaisesti huuda.
Pitää ihan tsekata miten on asianlaita. Sitten voin ottaa kantaa että möykkääkö.
Outo otus on kyllä kun on hivuttautunut siinä metsämanin siivellä julkisuuteen. Saa nähdä palkitaanko oveluus metsätilan emännyydellä vai vetääkö vesiperän. Ketmuja ne mannilaisetkin ja eivät ekaa kertaa pappia kyydissä...eiku??
- Anonyymi00029
NAINEN HILJAA💪
- Anonyymi00030
Sorakurkkuhan tuo Pirjo on. Mitä hiljaisemmalla äänellä puhuu sitä rahisevampi ääni. Ihmettelen, ettei ääni ole kirkastunut, vaikka on ikänsä kirkkokuorossa laulanut ja harhoittelee äänijänteitä??
- Anonyymi00031
Lauluääni ei ole vakuuttanut mitä videoilla laulanut. Outoa tärisevää ääntä vaan kuuluu.
- Anonyymi00032
Ei pysty laulamaan korkealta, kun äänijänteet lujilla. Tottunut laulamaan kuorossa kovaa ja voimalla.🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.2371471Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va2821043Miltä tuntuu vanhempi nainen olla
Pihkassa huomattavasti nuorempaan kolliin joka on uskollinen ja kiltti ja tottelee joka asiaa ja tykkää pussailla ja pan94814Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan68772Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä48723- 110619
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27585Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt34574Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.46548Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94525- 41491
- 32481
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48465Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain77451- 32429
- 28420
- 77412
Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8407Oletteko täyttä sataa?
Muuta etunimienne kirjaimet numeroiksi. Esim. Mia ja Risto siitä tulee 8 numeroa. Laske ne yhteen . Paljonko tulee?33400Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21381