Et nähdään tosi harvoin. Vuosia kuluu, että saadaan vaihtaa edes muutama sana. Ja ehkä nähdä hymyn huulilla. Minusta elämä kohtelee kovalla kädellä.
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Et varmaan ole hän. Uskoisin hänen tietävän, että minulla on hirveä ikävä ja kärsin tästä tilanteestamme paljon.
- Anonyymi00002
Minusta tuntuu siltä, ettei häntä sureta tämä tilanne ollenkaan, tai siis on yhdentekevää, mitä välillämme tapahtuu tai on tapahtumatta.
Mutta tämä on vain tunne tai aavistus, joka ei perustu mihinkään tietoon. - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minusta tuntuu siltä, ettei häntä sureta tämä tilanne ollenkaan, tai siis on yhdentekevää, mitä välillämme tapahtuu tai on tapahtumatta.
Mutta tämä on vain tunne tai aavistus, joka ei perustu mihinkään tietoon.Onko nainen vainottu?
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mutta tämä on vain tunne tai aavistus, joka ei perustu mihinkään tietoon.Rehellisesti en edes jaksaisi ilman haaveita hänestä
- Anonyymi00007
OLISIT KÄYTTÄYTYNY 😠
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
OLISIT KÄYTTÄYTYNY 😠
En ole mitään pahaa tehnyt hänelle ❤️
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
En ole mitään pahaa tehnyt hänelle ❤️
Luulet olevas joku spermalinko! 😠
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Luulet olevas joku spermalinko! 😠
Ööö? Kuvittelet nyt ihan omiasi.
En ole ja sinä et ole se jota kaipaan. - Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ööö? Kuvittelet nyt ihan omiasi.
En ole ja sinä et ole se jota kaipaan.Kyllähän se nainen yhteyttä ottais jos vaan olisit tehny vaikutuksen. Luovuta ja jatka matkaa.
Sulle voi olla se oikea jossain muualla. Hampaat irves ja tukka takana tosta ei tule kyllä yhtään mitään.
- Anonyymi00005
Tottakai haittaa. Mut en voi väkisinkä kenenkä elämään tuppautua.
- Anonyymi00006
Meidän tarinassa pallo on miehellä. Kuvittelisin, että jos hän tietäisi miten ikävöin, niin tapahtuisi lähestymistä jos hän haluaisi ja olisi mahdollista. Sivusta
- Anonyymi00009
kostoksi tein ns mitään tajuamattomana retardina parit ransu lapsetkin ja niin rakkaimpia mussukoita on :) en vaan sinulle jaksa niitä kiikuttaa ettei ala taas sama show
- Anonyymi00016
Jansku-Petterinä Mia Mores onki aina vaikuttanut tosi uskottavalta. Ihan ku jälkimmäisen palasia tuijottelis takasin jossaki he-vi -tiskillä.
- Anonyymi00017
"Fredi Peppuli".
- Anonyymi00010
Kyllä se ja aattuu.
Js vaihtaisin kaikni .uutkin vaikedet jotka estäää nänemästä siihen egtä niin tehdä usrmmin vaikka heti
Mun elämä on ihan helveti vaikeaa.
Nytkin terveys ja köyhyys estää asiota tapahtumasta.
Ja miehetkin on nii ääliötä etteivät tarkoa näkemisen mahdolisujtta siten et hoitasivat nulu .
Vaan kumpin varanas halyaa että minä msksan osani vaikka oon pienelllä elökkeellä .
Anreeksi
Taloudellinen ero on aika vitun iso este
Mulla voi 10 vuodenpäästä olla varaa siihen mitä pitäis tunteit varten öysryä tekeen ja toteurttaaan heti
Tähän ei tukea löydy .
Naiselta
Ehkä vielä joskus on mullekkin mies tarjolmla joka kykenee ja haluaaa autttaa köyhempää....
Nyt nuulen lähinnä vittuilua joten suljin taaas yhteydet - Anonyymi00014
Mitä odotat? Että hän ottaisi yhteyttä sinuun?
Jos sinä haluat nähdä tai jutella, niin ota yhteyttä ja ilmaise se. Näitä kirjoituksia on turhauttavaa lukea, kun ihmiset vaan odottavat, että se toinen osapuoli tekee jotakin. Itse ei olla valmiita tekemään mitään muuta kuin kirjoittamaan anonyymejä viestejä anonyymipalstalla. Palstalla, jolla suurin osa suomalaisia ei käy.
Ehkä hänkin on yhtä saamaton ja odottaa, että sinä ottaisit yhteyttä. Tai ehkä hän ei välitä ja tunteesi ovat yksipuolisia. Kehotan ottamaan yhteyttä. Jos hän tuntee samoin, niin hienoa. Jos ei, niin tiedät, että haikailet hänen peräänsä turhaan ja voit etsiä toisen kohteen. Parempi sekin kuin tuhlata elämänsä täällä palstalla. - Anonyymi00015
Toisaalta haittaa, toisaalta ei. Välillä tuntuu että on jopa parempi kun emme näekään niin usein. Pystytään siten paremmin ehkä elämään ihan omia elämiämme siinä välissä ja ei tule niin helposti tehtyä mitään ns. peruuttamatonta. Vaikka en voi sanoa etteikö ikävä olisi jo tosi kova, jos emme ole nähneet vaikka puoleen vuoteen...
- Anonyymi00018
Itse käskit etsiä uuden.
- Anonyymi00019
minä pidän sinusta ihana nuori mies olet niin sexy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241345
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411219Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain651161Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2391133Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571016- 63891
- 83861
- 65677
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S33658- 39575
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14550Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-2024492513547- 33534
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28529- 32529
- 65498
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39475- 29469
- 51451
- 24437