Vuonomaasta käsin tämä ämmä ei vanhoja haikaile. Aika hauskaa lukea, miten palstan vainoharhaisiin nämä minun osoitteenmuutokseni tuovat sitä kaivattua kuhinaa. AV-mammat jatkakaa hyvää työtä ja puhallelkaa vähän niitä täysi-ikäistenkin pipejä. Ei kait muuta. Hyvin on lähtenyt viikko käyntiin upeissa maisemissa. Ämm(i)ä suomipojille riittää niin mitä sitä liikaa itkeskellä yhden poistumista. Adjø!
Vastaukset 47
- Anonyymi00001
Puhaltamalla sinä et ainaka parantunu.
- Anonyymi00035
🤭
- Anonyymi00002
Nt.Kraken otaksun?
- Anonyymi00003
Päädyitkö esittämään valaspatsasta kalatehtaan atriumplazalle? -sivu
- Anonyymi00004
Siellä se on vuonossa kuin Tirpiz konsanaan
- Anonyymi00006
Tai Norgessa ruotsinkruunuja vaivaisukkona keräämässä/kerjäämässä?
- Anonyymi00016
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tai Norgessa ruotsinkruunuja vaivaisukkona keräämässä/kerjäämässä?
Guppe vai guben fröökynä
- Anonyymi00019
Tirpitz oli sentään saksalainen. Minä olen jo siinä vaiheessa projektia, että norjalainen kalastaja kutsuu minua nimelläni ja suomalainen keskustelupalsta luulee minun olevan edelleen Suomessa. Tästä alkaa yleensä elämäkerran kiinnostavin luku.
- Anonyymi00005
Nyt vetoja meneen Seatle Krakenin puolesta
- Anonyymi00008
Jos se meneekin Hawkilla Fog Keninä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Jos se meneekin Hawkilla Fog Keninä.
Mistäs tuon tietää? Talo ja auto vaan peliin :D not
- Anonyymi00007
Jos nyt oikein vainoharhaisiksi aletaan, niin tämähän on vain epätoivoinen korjausyritys edelliseen Norjaan muutto -ilmoituksen aiheuttaman keskustelun vuoksi. Sinne olit lopulta kirjoittanut, että ilmoitat asian jollekin joka ei usko että sinua ei kiinnosta. Ei kovin uskottava selitys, mutta menköön nyt tämän kerran.
- Anonyymi00014
Hienoa, että edes joku tässä keskustelussa osaa nähdä asioita, joita muut eivät.
- Anonyymi00010
"Inter.net Explorer Pohjankorkin kautta".
- Anonyymi00015
Minä luulin muuttavani Norjaan, mutta ilmeisesti olenkin osa jotakin huomattavasti suurempaa norsk prosjekt. Tällaiset asiat valkenevat yleensä vasta vuosikymmeniä myöhemmin, kun joku julkaisee elämäkerran ja toteaa kuivasti: “Kaikki alkoi siitä, kun hän ilmoitti muuttavansa Norjaan.” ja alaviitteessä lukee: Inter.net Explorer, via Pohjankorkki.
- Anonyymi00026
Anonyymi00015 kirjoitti:
Minä luulin muuttavani Norjaan, mutta ilmeisesti olenkin osa jotakin huomattavasti suurempaa norsk prosjekt. Tällaiset asiat valkenevat yleensä vasta vuosikymmeniä myöhemmin, kun joku julkaisee elämäkerran ja toteaa kuivasti: “Kaikki alkoi siitä, kun hän ilmoitti muuttavansa Norjaan.” ja alaviitteessä lukee: Inter.net Explorer, via Pohjankorkki.
Olethan sä ennenkin paikantanu ittes väärältä Atlakselta. 1,28 siirtoikkunalla Phil Lipsin seurassa ku voi kuvitellakin mitä vaan. Tai ainaki Uskotella muille. Näköjää.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Olethan sä ennenkin paikantanu ittes väärältä Atlakselta. 1,28 siirtoikkunalla Phil Lipsin seurassa ku voi kuvitellakin mitä vaan. Tai ainaki Uskotella muille. Näköjää.
Ei kyl osu tuolla siirtoikkunalla. Siirtoikkunan pitäisi olla moninkertainen 😘 Mukavaa, että lasket. Ihanko harppia käytät apuna?
- Anonyymi00011
Kohta sieltä tulee taas yks pelefortin sohvia takasi sormiaa nuolle
- Anonyymi00027
Kenen Valokaisen toimesta?
- Anonyymi00012
Siellä tarvii paljon pätäkkää. Voi kun olisikin totta menot. Eihän ne ikinä oo.
- Anonyymi00013
Eikös sun pitänyt lopettaa täällä käyminen kun sinne pääsit?
- Anonyymi00018
Kyllä. Se oli alkuperäinen suunnitelma. Sitten joku päätti kysyä siitä uudelleen, joten ilmeisesti asia ei ollutkaan vielä valmis. En halua häiritä historian luonnollista kulkua.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kyllä. Se oli alkuperäinen suunnitelma. Sitten joku päätti kysyä siitä uudelleen, joten ilmeisesti asia ei ollutkaan vielä valmis. En halua häiritä historian luonnollista kulkua.
Saako kysyä, missä tämä uudelleen kysyminen tapahtui?
- Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Aloittajan mielikuvituksessa.
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Aloittajan mielikuvituksessa.
Ajattelin että jos palstalla.
- Anonyymi00029
Anonyymi00021 kirjoitti:
Bensapum-Pulla? Ei kuulema tahtonu.
- Anonyymi00038
Anonyymi00029 kirjoitti:
Bensapum-Pulla? Ei kuulema tahtonu.
Vai tankkaako nykyään? Ehkä pistokkeesta saa.
- Anonyymi00017
Ei rakkautta pääse pakoon, menee minne tahansa. Tietenkin voi ajatella aloittavansa uuden elämän. Ihmisen mieli on kuitenkin ajaton ja paikaton ja mieltä ei voi paikan muutoksella tai muilla ulkoisilla asioilla hämätä. Eli unohtaminen toisessa paikassa on varmaankin vaikeampaa, koska mieli miettii vieläkin enemmän Suomen aikaa.
- Anonyymi00020
Tässä kohtaa kannattaa kuitenkin muistaa, että vuono ei ole terapia-altaaksi tarkoitettu, eikä muuttoilmoitus ole eksistentiaalinen nollaus. Ihminen raahaa itsensä mukana kaikkialle, yleensä vielä ylimääräisen käsimatkatavaran kanssa.
- Anonyymi00034
Tuossa oli hyvä pointti joku luulla menevänsä itseään pakoon mutta niin se vaan ei onnistu vaikka menisi kuuhun asti.
- Anonyymi00024
Öö.. Ei mitään hajua kuka aloittaja edes on. 😐
- Anonyymi00028
Varmaa jonku miljardöörin kauan Kateissa ollu vaimo?
- Anonyymi00037
mutta sitä on kivaa pohtia, jos se olisi se minun viime kesän mirri
- Anonyymi00039
Anonyymi00037 kirjoitti:
mutta sitä on kivaa pohtia, jos se olisi se minun viime kesän mirri
"Älä ota kesäkissaa". Äläkä viimesyksystä kahvakuulaa.
- Anonyymi00025
Naurettavaa.
- Anonyymi00030
Ehkä trollausta. Sitä tuossa eilen mietin, että onkohan täällä yhtään aitoa aloitusta vai onko tämän palstan pääasiallinen käyttötarkoitus toisina henkilöinä trollaaminen.
Aloittajan ensimmäinenkään ilmoitus ei ollut kovin uskottava syineen ja tämä uusikaan ei paranna asiaa. Häneltä on ”kysytty uudestaan” mutta ei vastaa, missä. - Anonyymi00040
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ehkä trollausta. Sitä tuossa eilen mietin, että onkohan täällä yhtään aitoa aloitusta vai onko tämän palstan pääasiallinen käyttötarkoitus toisina henkilöinä trollaaminen.
Aloittajan ensimmäinenkään ilmoitus ei ollut kovin uskottava syineen ja tämä uusikaan ei paranna asiaa. Häneltä on ”kysytty uudestaan” mutta ei vastaa, missä.Henkilön kiusaamista tuo on eikä mitään muuta. Vihjaillaan jollekin että menneeseen ei ole palaamista.
- Anonyymi00041
Anonyymi00040 kirjoitti:
Henkilön kiusaamista tuo on eikä mitään muuta. Vihjaillaan jollekin että menneeseen ei ole palaamista.
Menee turhan monimutkaiseksi tulkinnaksi ottaen huomioon asiasisällön, mutta mistäpä sitä tietää.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Menee turhan monimutkaiseksi tulkinnaksi ottaen huomioon asiasisällön, mutta mistäpä sitä tietää.
Vaikea vieraiden on lukea rivien välistä
- Anonyymi00031
Tämäkin aloitus tuommoinen geneerinen hei mies. Ilman että yksilö ei oikeasti ketään. Ja jälleen hyvähän sieltä jostain vuonojen takaa huudella. Olet kerran siellä niin ole sitten äläkä tänne piruile.
- Anonyymi00032
Korjaus: Ilman että yksilöi ketään
- Anonyymi00033
Tässä on muutenkin jo täysin murrettu ihminen ikävissään ja hylättynä ja jätettynä. Sitten saa täältä vaan lukea pelkkää paskaa pirua
- Anonyymi00036
Tämä alusta on aivan liian hyvä paikka ihmisten herkillä asioilla pelaamiseen. Täällä voi vihjailla, provosoida ja odottaa reaktiota, ja sitten aina sanoa, ettei muka tarkoittanutkaan juuri sitä ihmistä.
Siksi minä en enää tiedä, mikä täällä on aitoa ja mikä pelkkää huutelua tai tarkoituksellista ärsyttämistä. Tuollaiset “olen nyt täällä” -tyyliset vihjailutkin tuntuvat vain lisäävän sitä. Jos jollain on minulle oikeasti asiaa, sen voi sanoa suoraan - Anonyymi00043UUSI
Missä täällä tuollaista keskustelua edes ollut? Ja kuka ihme sinä olet edes?
- Anonyymi00047UUSI
Aina täällä tästä puhutaan
- Anonyymi00044UUSI
N1 lähetteellä kiireellinen
- Anonyymi00045UUSI
Terveisiä lähettää Ragnhild nimenvaihdoksen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa992154Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as411408Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1381054Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2321018- 95863
- 82856
- 79751
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,53747Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215744- 92710
- 51669
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 35621
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.28516Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14480- 35464
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28462- 40437
- 33433