Hei mies ja vainoharhaiset sivuhenkilöt palstalla

Anonyymi-ap

Vuonomaasta käsin tämä ämmä ei vanhoja haikaile. Aika hauskaa lukea, miten palstan vainoharhaisiin nämä minun osoitteenmuutokseni tuovat sitä kaivattua kuhinaa. AV-mammat jatkakaa hyvää työtä ja puhallelkaa vähän niitä täysi-ikäistenkin pipejä. Ei kait muuta. Hyvin on lähtenyt viikko käyntiin upeissa maisemissa. Ämm(i)ä suomipojille riittää niin mitä sitä liikaa itkeskellä yhden poistumista. Adjø!

47

250

Vastaukset 47

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Puhaltamalla sinä et ainaka parantunu.

• Anonyymi00035

🤭

• Anonyymi00002

Nt.Kraken otaksun?

• Anonyymi00003

Päädyitkö esittämään valaspatsasta kalatehtaan atriumplazalle? -sivu

• Anonyymi00004

Siellä se on vuonossa kuin Tirpiz konsanaan

• Anonyymi00006

Tai Norgessa ruotsinkruunuja vaivaisukkona keräämässä/kerjäämässä?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Tai Norgessa ruotsinkruunuja vaivaisukkona keräämässä/kerjäämässä?

Guppe vai guben fröökynä

• Anonyymi00019

Tirpitz oli sentään saksalainen. Minä olen jo siinä vaiheessa projektia, että norjalainen kalastaja kutsuu minua nimelläni ja suomalainen keskustelupalsta luulee minun olevan edelleen Suomessa. Tästä alkaa yleensä elämäkerran kiinnostavin luku.

• Anonyymi00005

Nyt vetoja meneen Seatle Krakenin puolesta

• Anonyymi00008

Jos se meneekin Hawkilla Fog Keninä.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Jos se meneekin Hawkilla Fog Keninä.

Mistäs tuon tietää? Talo ja auto vaan peliin :D not

• Anonyymi00007

Jos nyt oikein vainoharhaisiksi aletaan, niin tämähän on vain epätoivoinen korjausyritys edelliseen Norjaan muutto -ilmoituksen aiheuttaman keskustelun vuoksi. Sinne olit lopulta kirjoittanut, että ilmoitat asian jollekin joka ei usko että sinua ei kiinnosta. Ei kovin uskottava selitys, mutta menköön nyt tämän kerran.

• Anonyymi00014

Hienoa, että edes joku tässä keskustelussa osaa nähdä asioita, joita muut eivät.

• Anonyymi00010

"Inter.net Explorer Pohjankorkin kautta".

• Anonyymi00015

Minä luulin muuttavani Norjaan, mutta ilmeisesti olenkin osa jotakin huomattavasti suurempaa norsk prosjekt. Tällaiset asiat valkenevat yleensä vasta vuosikymmeniä myöhemmin, kun joku julkaisee elämäkerran ja toteaa kuivasti: “Kaikki alkoi siitä, kun hän ilmoitti muuttavansa Norjaan.” ja alaviitteessä lukee: Inter.net Explorer, via Pohjankorkki.

• Anonyymi00026
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Minä luulin muuttavani Norjaan, mutta ilmeisesti olenkin osa jotakin huomattavasti suurempaa norsk prosjekt. Tällaiset asiat valkenevat yleensä vasta vuosikymmeniä myöhemmin, kun joku julkaisee elämäkerran ja toteaa kuivasti: “Kaikki alkoi siitä, kun hän ilmoitti muuttavansa Norjaan.” ja alaviitteessä lukee: Inter.net Explorer, via Pohjankorkki.

Olethan sä ennenkin paikantanu ittes väärältä Atlakselta. 1,28 siirtoikkunalla Phil Lipsin seurassa ku voi kuvitellakin mitä vaan. Tai ainaki Uskotella muille. Näköjää.

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Olethan sä ennenkin paikantanu ittes väärältä Atlakselta. 1,28 siirtoikkunalla Phil Lipsin seurassa ku voi kuvitellakin mitä vaan. Tai ainaki Uskotella muille. Näköjää.

Ei kyl osu tuolla siirtoikkunalla. Siirtoikkunan pitäisi olla moninkertainen 😘 Mukavaa, että lasket. Ihanko harppia käytät apuna?

• Anonyymi00011

Kohta sieltä tulee taas yks pelefortin sohvia takasi sormiaa nuolle

• Anonyymi00027

Kenen Valokaisen toimesta?

• Anonyymi00012

Siellä tarvii paljon pätäkkää. Voi kun olisikin totta menot. Eihän ne ikinä oo.

• Anonyymi00013

Eikös sun pitänyt lopettaa täällä käyminen kun sinne pääsit?

• Anonyymi00018

Kyllä. Se oli alkuperäinen suunnitelma. Sitten joku päätti kysyä siitä uudelleen, joten ilmeisesti asia ei ollutkaan vielä valmis. En halua häiritä historian luonnollista kulkua.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kyllä. Se oli alkuperäinen suunnitelma. Sitten joku päätti kysyä siitä uudelleen, joten ilmeisesti asia ei ollutkaan vielä valmis. En halua häiritä historian luonnollista kulkua.

Saako kysyä, missä tämä uudelleen kysyminen tapahtui?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Aloittajan mielikuvituksessa.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Aloittajan mielikuvituksessa.

Ajattelin että jos palstalla.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Bensapum-Pulla? Ei kuulema tahtonu.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Bensapum-Pulla? Ei kuulema tahtonu.

Vai tankkaako nykyään? Ehkä pistokkeesta saa.

• Anonyymi00017

Ei rakkautta pääse pakoon, menee minne tahansa. Tietenkin voi ajatella aloittavansa uuden elämän. Ihmisen mieli on kuitenkin ajaton ja paikaton ja mieltä ei voi paikan muutoksella tai muilla ulkoisilla asioilla hämätä. Eli unohtaminen toisessa paikassa on varmaankin vaikeampaa, koska mieli miettii vieläkin enemmän Suomen aikaa.

• Anonyymi00020

Tässä kohtaa kannattaa kuitenkin muistaa, että vuono ei ole terapia-altaaksi tarkoitettu, eikä muuttoilmoitus ole eksistentiaalinen nollaus. Ihminen raahaa itsensä mukana kaikkialle, yleensä vielä ylimääräisen käsimatkatavaran kanssa.

• Anonyymi00034

Tuossa oli hyvä pointti joku luulla menevänsä itseään pakoon mutta niin se vaan ei onnistu vaikka menisi kuuhun asti.

• Anonyymi00024

Öö.. Ei mitään hajua kuka aloittaja edes on. 😐

• Anonyymi00028

Varmaa jonku miljardöörin kauan Kateissa ollu vaimo?

• Anonyymi00037

mutta sitä on kivaa pohtia, jos se olisi se minun viime kesän mirri

• Anonyymi00039
        Anonyymi00037 kirjoitti:

mutta sitä on kivaa pohtia, jos se olisi se minun viime kesän mirri

"Älä ota kesäkissaa". Äläkä viimesyksystä kahvakuulaa.

• Anonyymi00025

Naurettavaa.

• Anonyymi00030

Ehkä trollausta. Sitä tuossa eilen mietin, että onkohan täällä yhtään aitoa aloitusta vai onko tämän palstan pääasiallinen käyttötarkoitus toisina henkilöinä trollaaminen.

Aloittajan ensimmäinenkään ilmoitus ei ollut kovin uskottava syineen ja tämä uusikaan ei paranna asiaa. Häneltä on ”kysytty uudestaan” mutta ei vastaa, missä.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ehkä trollausta. Sitä tuossa eilen mietin, että onkohan täällä yhtään aitoa aloitusta vai onko tämän palstan pääasiallinen käyttötarkoitus toisina henkilöinä trollaaminen.

Aloittajan ensimmäinenkään ilmoitus ei ollut kovin uskottava syineen ja tämä uusikaan ei paranna asiaa. Häneltä on ”kysytty uudestaan” mutta ei vastaa, missä.

Henkilön kiusaamista tuo on eikä mitään muuta. Vihjaillaan jollekin että menneeseen ei ole palaamista.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Henkilön kiusaamista tuo on eikä mitään muuta. Vihjaillaan jollekin että menneeseen ei ole palaamista.

Menee turhan monimutkaiseksi tulkinnaksi ottaen huomioon asiasisällön, mutta mistäpä sitä tietää.

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Menee turhan monimutkaiseksi tulkinnaksi ottaen huomioon asiasisällön, mutta mistäpä sitä tietää.

Vaikea vieraiden on lukea rivien välistä

• Anonyymi00031

Tämäkin aloitus tuommoinen geneerinen hei mies. Ilman että yksilö ei oikeasti ketään. Ja jälleen hyvähän sieltä jostain vuonojen takaa huudella. Olet kerran siellä niin ole sitten äläkä tänne piruile.

• Anonyymi00032

Korjaus: Ilman että yksilöi ketään

• Anonyymi00033

Tässä on muutenkin jo täysin murrettu ihminen ikävissään ja hylättynä ja jätettynä. Sitten saa täältä vaan lukea pelkkää paskaa pirua

• Anonyymi00036

Tämä alusta on aivan liian hyvä paikka ihmisten herkillä asioilla pelaamiseen. Täällä voi vihjailla, provosoida ja odottaa reaktiota, ja sitten aina sanoa, ettei muka tarkoittanutkaan juuri sitä ihmistä.
      Siksi minä en enää tiedä, mikä täällä on aitoa ja mikä pelkkää huutelua tai tarkoituksellista ärsyttämistä. Tuollaiset “olen nyt täällä” -tyyliset vihjailutkin tuntuvat vain lisäävän sitä. Jos jollain on minulle oikeasti asiaa, sen voi sanoa suoraan

• Anonyymi00043
      UUSI

Missä täällä tuollaista keskustelua edes ollut? Ja kuka ihme sinä olet edes?

• Anonyymi00047
        UUSI

Aina täällä tästä puhutaan

• Anonyymi00044
      UUSI

N1 lähetteellä kiireellinen

• Anonyymi00045
      UUSI

Terveisiä lähettää Ragnhild nimenvaihdoksen jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      99
      2154
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      41
      1408
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      138
      1054
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      232
      1018
    5. 95
      863
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      82
      856
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      79
      751
    8. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      53
      747
    9. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      744
    10. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      92
      710
    11. 51
      669
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      638
    13. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      35
      621
    14. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      28
      516
    16. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      480
    17. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      35
      464
    18. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      462
    19. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      437
    20. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33