Rakkaus satuttaa

Anonyymi-ap

Rakkaus satuttaa. En enää tiedä kuka olen. Yritin liikaa muuttua

18

239

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Nyt etsin vain rauhaa ja sitä, että olen taas onnellinen ihminen.

• Anonyymi00002
        UUSI

Olet vaan ruma

• Anonyymi00003
      UUSI

Minä tiedän tasan tarkkaan kuka minä olen ja minkä iköisen miehen haluan ystäväkseni ja iän pitää olla 70v!

• Anonyymi00004
        UUSI

Kunhan stalkkeri lopettaa stalkkaamisen saan sen rauhan elämääni jota olen jo vuosien ajan halunnut! Ja pisteenä iin päälle se, että löytäisin 70v miehen ystäväkseni!

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kunhan stalkkeri lopettaa stalkkaamisen saan sen rauhan elämääni jota olen jo vuosien ajan halunnut! Ja pisteenä iin päälle se, että löytäisin 70v miehen ystäväkseni!

Tiiäks, miehet ei pidä jankuttajista.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tiiäks ketään ei kiinnosta mitä mieltä sellaiset miehet on mistäkin joiden elämä pyörii naista esittävän speden tekstien spinnaamisen ympärillä. Vähemmälläkin ois tullu teidän marginaalin katkeruus ehkä selväksi. T naiselta

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Hän on itse mies.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hän on itse mies.

Kyllä tuo euron ruunaperi sen tietää kunhan vaan jodlaa

• Anonyymi00006
      UUSI

Ei se ollut rakkautta. Rakkaus hyväksyy sinut sellaisena kuin olet vaikka haastaakin ehkä joskus kehittymään. Yhdessä.

• Anonyymi00016
        UUSI

Rakkaus ei haasta kehittymään, ei yksin eikä yhdessä. Kumppanuus tekee sen.

Rakkaus saa muuttumaan paremmaksi mutta se on erilaista, omasta halusta tehtyä ja ilman odotuksia.

• Anonyymi00008
      UUSI

Aaaaah Suotikkaaaa uuuuuh

• Anonyymi00012
        UUSI

Pellonpäähän jäit Teerellä jumiin?

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Pellonpäähän jäit Teerellä jumiin?

Beavis ja butthead huutaa LA puhelimeen toisilleen ehehehe ja muut häpee vieressä

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Beavis ja butthead huutaa LA puhelimeen toisilleen ehehehe ja muut häpee vieressä

Tuolla on sellainen iso kuoro noita ja muut on vieressä "upean voimaannuttavaa käytöstä 🤗 supergirl 😘"

• Anonyymi00011
      UUSI

Terve rakkaus auttaa sinua löytämään itsesi, ei kadottamaan.

• Anonyymi00015
      UUSI

Rakkaus ei satuta. Se satuttaa jos sinulla ei ole omanarvontunto kehittynyt ja tunteen palossa alat omasta halusta muuttumaan kelvataksesi.
      Ja/tai kun olet ihmisen kanssa joka ei rakasta sinua, haluaa sinun olevan erilainen. Ja sitten alat olla erilainen kuin olet.

• Anonyymi00017
        UUSI

Mukautuminen toisen haluamaksi ei ole hyvä juttu pitkässä juoksussa ja sen ymmärtää vasta silloin, kun on jo liian myöhästä muuttua omanlaiseksi? Ehkä Helena Koivukin tämän koki taannoin?

• Anonyymi00018
      UUSI

Itsetutkiskelu auttaa.
      Kuka olen? Mistä oikeasti tykkään? Mitkä ovat mielenkiinnonkohteeni? Lempivärit, musiikkimaku? Mieltymykset ja mistä ei tykkää. Millainen on käytös, luonne eri tilanteissa. Mitä kannan mukanani, mistä haluan päästää irti, missä haluan muuttua? Missä viihdyn? Millaisen ihmisen kanssa on hyvä olla?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 124
      1345
    2. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      141
      1219
    3. Costa Rica on tympeän makuinen kahvi

Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain
      Maailman menoa
      65
      1151
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      233
      1121
    5. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      57
      1006
    6. 63
      891
    7. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      83
      861
    8. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      65
      677
    9. Onkin niin, että olet hulluna minuun

mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S
      Ikävä
      33
      658
    10. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      39
      575
    11. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      550
    12. Taidan luopua

Sinusta.
      Ikävä
      33
      534
    13. Jälleen näin nainen unta sinusta

Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t
      Ikävä
      28
      529
    14. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      32
      529
    15. Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?

Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925
      Työttömyys
      13
      527
    16. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      65
      498
    17. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      39
      475
    18. Et siis halua

Kansssani mitään
      Ikävä
      29
      469
    19. Onko kipuraja

Jo ylitetty?
      Ikävä
      51