En voi sille mitään, että tykkää panna naisia anaaliin. Etenkin kun on ikää tullut, ja naiset ei ole ihan niin tiukkoja enää, niin perseestä saa vielä yleensä kipakat kyydit. Toinen kiihottava asia tuossa on alistaminen. Ihana kumota nainen alle ja pitää käsistä kiinni samalla kun painaa pohjaan saakka kakkoseen ja murahdellen laskee lastit pepun uumeniin.
Mitä mieltä muut?
Naisia pitää panna perseeseen
14
185
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Olet tavallaan oikeassa. Itse pidän vuorottelusta. Pilluun ja perseeseen vuorotellen koko ajan.
- Anonyymi00002
Se on muuten ihanan kiimaista. Pillusta tulee liukkautta mukavasti ja kumpaankin reikään saa pian painaa yhtä lailla. Kaikille se ei vaan sovi ja sitä Täytyy kunnioittaa. Itse kysyn aina saako vaihdella.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Se on muuten ihanan kiimaista. Pillusta tulee liukkautta mukavasti ja kumpaankin reikään saa pian painaa yhtä lailla. Kaikille se ei vaan sovi ja sitä Täytyy kunnioittaa. Itse kysyn aina saako vaihdella.
Kysymättä olen tehnyt. Muuten usea nainen kieltäytyy. Mutta kun alat painamaan kullia perseeseen, niin nainen ajattelee, että kokeillaan vaan ja huomaa nauttivansa siitä.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kysymättä olen tehnyt. Muuten usea nainen kieltäytyy. Mutta kun alat painamaan kullia perseeseen, niin nainen ajattelee, että kokeillaan vaan ja huomaa nauttivansa siitä.
Juu. Sama työnnän meneen vaan, mutta en vaihda pillun ja perseen välillä. Joillakin tuppaa tulee tulehduksia. Toisilla taas ei mitään väliä. Kyllä aikuiset naiset on kalua perseeseen ottaneet jo ennenkin usein, ja jos ei ole niin tosiaan toteavat että nyt on sen aika
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Juu. Sama työnnän meneen vaan, mutta en vaihda pillun ja perseen välillä. Joillakin tuppaa tulee tulehduksia. Toisilla taas ei mitään väliä. Kyllä aikuiset naiset on kalua perseeseen ottaneet jo ennenkin usein, ja jos ei ole niin tosiaan toteavat että nyt on sen aika
Työnnän ja vaihtelen. Tietooni ei ole tullut tulehduksia.
Yllättävän moni aikuinen nainen ei ole perseeseen kyrpää saanut. Varsinkaan pitkissä suhteissa olevat naiset. - Anonyymi00010
Anonyymi00006 kirjoitti:
Työnnän ja vaihtelen. Tietooni ei ole tullut tulehduksia.
Yllättävän moni aikuinen nainen ei ole perseeseen kyrpää saanut. Varsinkaan pitkissä suhteissa olevat naiset.Itellä on kokemusta siitä että näin saa virtsatietulehduksen, eikä tarvittu ku kerta lipsahdus kakkosesta ykköseen ja se oli siinä. Oliskin ihanaa jos näin pystyssä tekeen, mut useimmat saa virtasatietulehduksen.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Itellä on kokemusta siitä että näin saa virtsatietulehduksen, eikä tarvittu ku kerta lipsahdus kakkosesta ykköseen ja se oli siinä. Oliskin ihanaa jos näin pystyssä tekeen, mut useimmat saa virtasatietulehduksen.
Ei ole tullut tietooni moisia
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Itellä on kokemusta siitä että näin saa virtsatietulehduksen, eikä tarvittu ku kerta lipsahdus kakkosesta ykköseen ja se oli siinä. Oliskin ihanaa jos näin pystyssä tekeen, mut useimmat saa virtasatietulehduksen.
Tämä juuri. Silti Ihmettelen että jollain se iskee heti ja jollain ei koskaan. Väitän että kyse on siitä että elimistö tottuu. Kuten sanoin, kunnioitan naista ja hänen päätöstä tuossa
- Anonyymi00005
Uuuh! Ollapa se joka saisi pyllistää säännöllisesti aloittaja ukolle ja ihan vapaaehtoisesti!
Oletko minkä tyyppinen mies, ehkä jopa kiihottavan kookas kyrpäinen - sellaisen näkeminenkin saa kuumottamaan koko kropan, ja sydämen jyskyttämään!
Aahh...kumpa löytyisi kunnon orhi vaikka ikämies sarjasta!- Anonyymi00007
Miksi tämä hieman haiskahtaa provolta 😘 ihan viiskymppinen mies ja semi kookas kalu, ei mikään jätti mutta just sellainen mikä uppoaa hyvin kakkoseen... Ja kyllä se kuuluu säännölliseen arkeen panna sinne. ❤️
- Anonyymi00008
Ahaa oot niinkin nuori... lujlin vanhempi mies tätä ilosanomaansa kertoili.
Kiitos avautumisesta, en ole provo kun kyselin.
Omaa vakipanijaa etsin yhä, mieltynyt viriileihin vanhempiin miehiin.
🐰🐇- Anonyymi00009
Ihan aikuinen mies kumminkin. Minkä ikäinen sinä? Olisi ihana saada vakio persepano nainen😘
- Anonyymi00012
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ihan aikuinen mies kumminkin. Minkä ikäinen sinä? Olisi ihana saada vakio persepano nainen😘
🦧😶🌫️🤯
Sulla on jo vakipano tyydy siihen! Älä haikaile muiden perää! - Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
🦧😶🌫️🤯
Sulla on jo vakipano tyydy siihen! Älä haikaile muiden perää!Mitä täällä sekoillaan. Antaa ihmisten fantasioida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261494
Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain1071424Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1491355Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2461238Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,571096Vieläkään ei voi opiskella kursseja korkeakoulussa?
Vaikka lakiin tehty muutos hän ei saanut opiskella työttömyystuella. https://yle.fi/a/74-20244925191086- 741072
- 84931
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S43776- 66744
- 37676
Suolahden ostokeskus
Kiinteistöyhtiö konkurssissa. Taisi jäädä vastikkeet maksamatta eräällä yrittäjällä.49669- 102642
- 42640
- 36625
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin15608- 103577
- 67569
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28569En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40568