Järjen ääni yritetään vaientaa

Anonyymi-ap

Kyösti Kakkonen sanoi sen, minkä työtä tekevä Suomi tiesi. Kyösti Kakkonen kutsuu vasemmistoliittoa kommunistiseksi ja sanoo ottavansa mieluummin turpaan kuin maksavansa lisää veroja. 👍

38

131

Vastaukset 38

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kakkosen puheet se on hänen mielipiteensä.voi jättää omaan arvoon.

• Anonyymi00002

Ovat totta!

• Anonyymi00014
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ovat totta!

Täyttä paskaa, mutta antaa äijän nolata itseään.

• Anonyymi00003

Työtä tekevät ovat saaneet tarpeekseen vapaamatkustajista. Nyt kunnon toimia!!!

• Anonyymi00005

Niin, mitä toimia? Niitä työpaikkoja luomaan kiivaalla tahdilla? Helpottaa muutenkin työhön pääsyä, jos työnkuva on haravan heilutusta tms. niin ei sellaiseen monen vuoden koulutusta tarvita. Jokainen pystyy tekemään perusjuttuja ilman suurempia koulutuksia.

• Anonyymi00004

Demari=loinen

• Anonyymi00006

Niinkö eiköhän sekin jotenkin järjesty miten kyöstin elämä muutoin kun teki itselleen rahasta tärkeämpää vieläkö jäi jotain muuta kun töitä elämään

• Anonyymi00007

Kakkonen turve nuija

• Anonyymi00008

Vappu päivä joulupäivä uusivuosi työpäiviksi kakkosen ajatus maailma ei ihme ettei saa kannatusta.onneksi on jo ikää luontainen poistuminen lihavat

• Anonyymi00009

Kakkosen kannattaisi olla hiljaa eikä avata suutaan ja todistaa toistuvasti kuinka hölmö hän on ?
        Rahalla ei näytä olevan rauhoittavaa vaikutusta.

• Anonyymi00019

Minä ainakin inhoan arkipyhiä, kyllä kaikki juhlat saisi siirtää viikonlopuille.
        Jumaluta jos vaikka jouluaatto on keskiviikkona niin siitä tulee viisi päivää tylsää lojumista. Vappuaatto lauantaiksi, samoin juhannusaaton voisi nytkäyttää päivällä eteen päin.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Minä ainakin inhoan arkipyhiä, kyllä kaikki juhlat saisi siirtää viikonlopuille.
        Jumaluta jos vaikka jouluaatto on keskiviikkona niin siitä tulee viisi päivää tylsää lojumista. Vappuaatto lauantaiksi, samoin juhannusaaton voisi nytkäyttää päivällä eteen päin.

No pe---e, pannaan kaikki pyhät ja vapaat samalle päivälle, ja kakkospesälaisien mielestä paras on itsenäisyyspäivä. Se on ainoa päivä jota kannattaa kunnioittaa koska se on antanut meille oikeuden rikastua köyhien kustannuksella. Mitenkäs on eikö palata myös 12 tuntiseen työpäivään ja tietenkin 8 tunnin palkalla ja palautetaan lauantait työpäiviksi.
        Kyllä jämpti on niin !

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00024 kirjoitti:

No pe---e, pannaan kaikki pyhät ja vapaat samalle päivälle, ja kakkospesälaisien mielestä paras on itsenäisyyspäivä. Se on ainoa päivä jota kannattaa kunnioittaa koska se on antanut meille oikeuden rikastua köyhien kustannuksella. Mitenkäs on eikö palata myös 12 tuntiseen työpäivään ja tietenkin 8 tunnin palkalla ja palautetaan lauantait työpäiviksi.
        Kyllä jämpti on niin !

Itsenäisyyspäiväkin joulukuun ensimmäiseksi lauantaiksi.

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

On kyllä todella tylsä ja yksinkertainen ihminen jos ei keksi itselleen tekemistä.

• Anonyymi00010

Lieksan tehdas sähköauto Tokmannin rihkamaa kauppias.ei arvosta työntekijöitä on etuja heikentämässä.menis suolle

• Anonyymi00011

https://www.iltalehti.fi/talous/a/004eb0e9-cd40-4048-8503-d5e5c39c0e42

"Podcastissa puhutaan muun muassa tulevista eduskuntavaaleista ja mahdollisista veronkorotuksista. Kakkonen sanoo olevansa erittäin huolissaan vasemmistoliiton veronkorotuspuheista ja kutsuu puoluetta kommunistiseksi.
      – Olen kyllä huolissani näistä uhkauksista. Nämähän eivät ole mitään ohjelmapuheita verotuksen suhteen. Nämähän ovat uhkauksia, Kakkonen sanoo podcastissa.
      – Ennen ottaisin turpiini kuin lähtisin maksamaan enemmän veroja. Minusta nämä ovat niin kovan luokan brutaaleja uhkauksia, että halutaan jo tässä vaiheessa panna stoppi tälle positiiviselle kehitykselle.
      Kakkosen mielestä ”vähiten isänmaalle tekevät”, 16–20 tuhatta euroa vuodessa ansaitsevat ihmiset ovat Suomen kannalta miinusmerkkisiä, koska he maksavat niin vähän veroja ja nostavat niin paljon tukia.
      – Minusta on ihan hävettävää, että semmoinen porukka pitää meteliä, joiden pitäisi olla tyytyväisiä, koska he saavat isänmaalta niin paljon sellaista, mikä ei kuulu heille, Kakkonen sanoo.
      Kakkonen hämmästelee muun muassa asumistukea, jonka voisi hänen mukaansa puolittaa vuokrien alentamiseksi.
      – Eikä sitten tarvitse kaikkien kuitenkaan asua kaupungin keskustassa. Kyllä nämä julkisen liikenteen yhteydet ovat sen verran hyvät, että voi asua esikaupunkialueellakin, Kakkonen sanoo podcastissa."

Vaikuttaa ihan mukavalta mieheltä.

• Anonyymi00015

Niin, korkea verotushan kuuluu vain hyvinvointivaltioihin, - siis niihin joissa huolehditaan myös heikompiosaisista ja eletään sovussa ja yhteiskuntarauhassa.

Kakkonen , tuo ketulla kahdesti risteytetty kelmi ei halua elää tällaisessa, miksi pitää elää täällä, mene sinne missä ei ole veroja, niitä riittää, emmekä jää kaipaamaan.

• Anonyymi00012

Huuhaa ukko

• Anonyymi00013

Mitä varten kunnat maksaa sakkoja, laittaisivat nekin rahat työllistämiseen, kyllä jotakin löytyy.

• Anonyymi00016

Totta. Ihan järjetöntä jättää työllistämättä porukkaa vaikka tien kiillotukseen ja antaa rahat valtiolle.

• Anonyymi00017

Haluu ärsyttää saada julkisuutta oman tyhmyytensä näyttää säästöaitta ym.

• Anonyymi00018

Kakkosella on taas kuukautiset !

Kerran kuukaudessa todistaa tyhmyytensä.

• Anonyymi00020

Köyhät hurpattaa! 😂
      Kun on ihan helevetisti rahhaa, niin on ihan sama mitä sanoo.
      Eikä kukaan mahda mitään.

• Anonyymi00021

Säälittävä tapaus. Se päivä on lähempänä kuin koskaan, jolloin huomaa, että elämän tiimalasissa hiekka loppuu ihan just,eikä edes rahallakaan saa lisää.
        Samahan se on meillä jokaisella tänne syntyneellä.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Säälittävä tapaus. Se päivä on lähempänä kuin koskaan, jolloin huomaa, että elämän tiimalasissa hiekka loppuu ihan just,eikä edes rahallakaan saa lisää.
        Samahan se on meillä jokaisella tänne syntyneellä.

Toiset vaan kuolee persaukisena, toiset jättää miljuunaperinnöt.
        Kun on rahaa, ei tarvitse välittää muiden mielipiteistä.
        Teidän pitää orjailla, nöyräillä ja nuolla virkamiesten prsettä että saisitte vaatimattomat kelarahanne.

• Anonyymi00025

Mahtaakos kyösti muitten sanomisille ?
        Paskaa saa hänkin puhua oli rahaa tai ei ?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Mahtaakos kyösti muitten sanomisille ?
        Paskaa saa hänkin puhua oli rahaa tai ei ?

Luuletko että välittää köyhien höpinöistä? Kateuksissanne vikisette kun köpillä on vara tehdä ja sanoa mitä haluaa.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Luuletko että välittää köyhien höpinöistä? Kateuksissanne vikisette kun köpillä on vara tehdä ja sanoa mitä haluaa.

Luuletko että kukaan kateuksissaan sanoo mielipiteensä tuosta maan inhottavimmasta läskistä ?
        Itse kerjää itselleen sontaa niskaansa.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Toiset vaan kuolee persaukisena, toiset jättää miljuunaperinnöt.
        Kun on rahaa, ei tarvitse välittää muiden mielipiteistä.
        Teidän pitää orjailla, nöyräillä ja nuolla virkamiesten prsettä että saisitte vaatimattomat kelarahanne.

Kakkosen hännystelijä ja per... n nuolija ilmoittautui. Säälittävin loinen mitä maa päällään kantaa.

• Anonyymi00023

Kyllä se monella vanhemmalla läskillä terveys pettää yleensä äänikellossa muuttuu esim.viinanen moni uhoa on loppupeleissä puppeli poika.

• Anonyymi00027

Onpa se vanhalla rikkaalla läskillä kuitennii parempi vanhuus kuin köyhällä kitisijällä...

• Anonyymi00028

Oikeassahan Kakkonen on, ymmärrän hänen kantaansa vaikka en itse rahamies olekaan.
      Kun on tyhjästä aloittanut ja itseään säästämättä omalla työllään ja ideoillaan on saavuttanut tuloksia ja kohonnut oksalleen, on aika vaikea ymmärtää ihmisiä jotka eivät tee mitään oman elämänsä eteen, vaan odottavat että yhteiskunta antaa kaiken valmiina, heille jotka eivät yhteiskunnan hyväksi ole itse mitään koskaan tehneet.
      Jos ihmisellä olisi edes prosentti siitä tarmosta ja kekseliäisyydestä kuin Kakkosella, niin ei hän yhteiskunnan tukia tarvitsisi.
      Kakkosen omaisuus on ollut niin kovan työn takana, että ainakaan minä en häntä pysty kadehtimaan, vaan hän on kyllä osansa ansainnut.

• Anonyymi00029

Niin se on että jokaiselle ansionsa mukaan.

• Anonyymi00032
        UUSI

Porsasta ei kannata puolustella, maassa on paljon muitakin rikkaita jotka osaavat käyttäytyä eikä heidän tarvitse paasata paskaa kuten tuo ikuinen kakkonen.

• Anonyymi00034
        UUSI

Vielä joku "tärähtänyt" puolustelee tuota porsasta !

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Vielä joku "tärähtänyt" puolustelee tuota porsasta !

Tarkoitit kai tärähtäneellä objektiivista?

• Anonyymi00037
      UUSI

Kakkonen sanoi siis ottavansa mieluummin turpaan kuin maksavansa enemmän veroja, eli todellisuudessa maksaa kuitenkin mieluummin enemmän veroja kuin ottaa turpaansa. Näin se menee.

• Anonyymi00039
        UUSI

No, verot on pakko maksaa, mutta pakko ei ole turpaan ottaa.
        Älkää te huoliko, kyllä tuohon asemaan kivunnut mies tietää mitä tekee ja sanoo. Sitäpä vuan ei tyhmemmät ällyy.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      356
      1438
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      79
      987
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      84
      905
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      833
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      728
    6. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      121
      705
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      692
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      49
      658
    9. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      616
    10. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      568
    11. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      30
      567
    12. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      552
    13. 45
      547
    14. Miten nainen kohteli sinua?

😋
      Ikävä
      32
      531
    15. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      525
    16. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      33
      518
    17. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      495
    18. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      41
      492
    19. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      80