Mutta ajattelin hetken. Katselin videoita. Sun kans olisi ollut hienoa käydä jossain halpamarketissa ostoksilla ja kuulla sun ajatuksia ruuista ja muista asiakkaista. Varmasti keksisit muista puhuttavaa. Ja nähdä miten sulla toimii harkinta ja ostopäätösten teko. Ootko tarkka ruokakaupassakin.
Miten olit niin sopiva!
Seuraavaksi katon miten joku mymmeli on valinnut ruokansa kuukaudeksi kerrallaan. Miten se säilyttää potut jos osti? Eikö se ole synti jos mummoikäinen ei osta pottuja.
Kyllä mä unohdan sen kuvan joskus. Kaikki oli vaan mielikuvituksen tuotetta.
En aio ajatella sinua
15
252
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Omituinen sepustus kertakaikkiaan.
- Anonyymi00004
Rehellinen yhden hetken ajatuskulku 🤣
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Rehellinen yhden hetken ajatuskulku 🤣
Jep. Kohtaus meni ohi ja tuli toinen 😆
- Anonyymi00012UUSI
No kertakaikkiaan ei ole kuule minusta kovinkaan massasta poikkeava aloitus mitä guben hyggeuutisiin ym tulee. T naiselta- lopeta jo teennäinen pöyristely
- Anonyymi00002
Kuka ketä kuinkas ajattelit siinä onnistua
- Anonyymi00003
Ihmiset olivat aitoja ja omelassa mutta niitä on vaan vähän
- Anonyymi00006
Varmasti tosimummola on perunakellari, meidän mummolassa sinne pääsi pirtin lattiassa olevasta luukusta, en ikinä unohda sitä hajua.
- Anonyymi00008
Meijän mummolassa oli maakellari. Siellä oli kaikenlaista purkkia ja purnukkaa. Elettiin aikaa sata vuotta taaksepäin, se oli elämää. Siis samanlaista melkein.
- Anonyymi00007
Mennään larppaamaan tai siis larpataan
- Anonyymi00009
Mulla tuli kyyneleet silmiin kun se sanoi että syö kananmunia joka toinen -eikun joka kolmas päivä 🤣 se osti niitä 18kpl.
- Anonyymi00010UUSI
Kuvaa hyvin aloittajaa että muiden kommentointi on suosikki puuhaa.
Kertoo kyllä paljon ihmisestä eikä mitään hyvää. Nostat siinä itsesi muiden yläpuolelle vaikka itse vaikutat vähälahjaiselta.- Anonyymi00013UUSI
Yrität ehkä inasen liian innokkaasti spinnata palstaäijän ruokamarket pakinasta kiinnostavampaa skuuppia mitä se onkaan ja vedota yleisön tunteisiin. Kuvaa hyvin sinua ihmisenä. T naiselta
- Anonyymi00011UUSI
Söpöä sinällään kuvitellla itsensä toisen kanssa kauppaa. Mut en ikinä itse kommentoisi muista mitään tai heidän ostoksia kaupassa tai muualakaan. Vähän käytöstapoja. Sekä hävettäisi jos kumppani niin tekee.
- Anonyymi00014UUSI
Ei kun sinun pitää iso sinänsä toimintakykyinen mies vinkua kunnalta kotipalvelu mt-perusteella ja viedä kummalta paikka. Ei tartte käydä kaupassa tädit hoitaa
- Anonyymi00015UUSI
Sellaista psst, onkohan noilla salasuhde kun selvä jännite välillä mutta ovat kuin eivät olisikaan ja silti pälyilevät ympäriinsä koko ajan 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 67758
- 113722
- 37696
- 129649
- 67589
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40589Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483- 26465
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142459Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35458- 41432
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa30398Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0395Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks58377- 29374
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64374- 61374
- 32361
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24359- 23357