Luulitte päässeenne minusta, ei pidä paikkaansa. Olen vain leikitellyt kanssanne ja esittänyt tavallista kirjoittajaa, sillä pitäähän minullakin olla lomaa. Viesteily palstapomona on stressaavaa.
Vastaukset 15
- Anonyymi00001UUSI
Minun kynästäni on lähtöisin ikimuistoisimmat hahmot, parhaat gallupit sekä informatiivisimmat psyykepläjäykset. Onko kysyttävää?
- Anonyymi00003UUSI
No joo eipä aapeeäijä sinänsä ole lisää kysyttävää. Joku jälki jää historiaan sullakin titityiden mielten pirstomisesta, mutta se ei kyl ole sinun ansiota, vaan oman pahansuopuuden. T naiselta
- Anonyymi00002UUSI
Unohdin mainita, että myös 💩hassuttelur ovat ominta alaani. Muistanette vielä kesäöiset reissuni hyyskään.
- Anonyymi00004UUSI
No kyllä gubbe muistetaan. Niin vivahteikasta kerrontaa maaseudun elämästä, että päässyt leijumaan jopa sillä, että minulla on oikein moderni sisävesiklosetti
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
No kyllä gubbe muistetaan. Niin vivahteikasta kerrontaa maaseudun elämästä, että päässyt leijumaan jopa sillä, että minulla on oikein moderni sisävesiklosetti
Ja taloyhtiön Wi-Fi sekä huoltoyhtiö aivan moitteeton, annan neljä ja puol pistettä viidestä
- Anonyymi00007UUSI
Jep. Automaattipyyhkijänä etenkin olet jokaöinen vieras toisten kortteereilla. Kuulemma
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ja taloyhtiön Wi-Fi sekä huoltoyhtiö aivan moitteeton, annan neljä ja puol pistettä viidestä
Ja helikopterilennätys vähintäänkin krt/vko, ja ilmaiset pizzat loppuvuodeksi. -talitulkkujalainaamassa
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Jep. Automaattipyyhkijänä etenkin olet jokaöinen vieras toisten kortteereilla. Kuulemma
Kuulemma ja kuulemma tämäkö on sinun parasta suomalaista käsityötä, että kehität uuden väitteen tai toistat jotain niistä vanhoista tätä samaa haloo kuulemma kenkä puhelimesta kuulemiin- menetelmää käyttäen milloin minkäkin ympäristön nimissä.Vähän liian älyllisesti laiskaa jopa sulle. TT
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja helikopterilennätys vähintäänkin krt/vko, ja ilmaiset pizzat loppuvuodeksi. -talitulkkujalainaamassa
Meinaatko linnottautua kämpillesi vai miten tämä vajaamielinen älämölö pitäisi ymmärtää? Tunteisiin vissiin meni
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Kuulemma ja kuulemma tämäkö on sinun parasta suomalaista käsityötä, että kehität uuden väitteen tai toistat jotain niistä vanhoista tätä samaa haloo kuulemma kenkä puhelimesta kuulemiin- menetelmää käyttäen milloin minkäkin ympäristön nimissä.Vähän liian älyllisesti laiskaa jopa sulle. TT
"Mieluummin villasukat jalassa, ku Velttona vanereissa".
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
"Mieluummin villasukat jalassa, ku Velttona vanereissa".
Jaha taas tälläinen Verhottu uhkaus. Vaneritehtaan varjolaiset ei omaa mitään itsekunnioitusta jos ei ole aloitekykyä ruveta pesemään käsiään ja vähän hätäiseen edes kertojakurnuttajan tasolla
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jaha taas tälläinen Verhottu uhkaus. Vaneritehtaan varjolaiset ei omaa mitään itsekunnioitusta jos ei ole aloitekykyä ruveta pesemään käsiään ja vähän hätäiseen edes kertojakurnuttajan tasolla
Ai te siel laitoksella ootte kaikki mielikuvituksen uhreja. Tiputtakaahan vaa ne aseenne, älkääkä ventovieraita viattomia niil osotelko. Jos luetunymmärrykses on tasoo 0, ni ei mikään ihme, että kaupan kassalla se on jo -2,99.
- Anonyymi00006UUSI
Mitä paremmin ihminen menestyy muitten ihmisten silmissä, sitä vähemmän hänellä on tarvetta kertoa omasta erinomaisuudestaan kun ei tarvitse, paremminkin stoppuutella.
- Anonyymi00013UUSI
Niinpä, pientä kastia pihvin päälle @plain sight of all the moron's. Parempi näin
- Anonyymi00014UUSI
Aloitus on silkkaa provoilua taas kerran..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 66754
- 113712
- 37686
- 127641
- 67579
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40579Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35458- 26455
Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142449- 41422
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0395Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa28379Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64374- 29364
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks57362- 32351
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24349- 23347
- 27346