Menkääpä palstan vihervassarit

Anonyymi-ap

Ja muut munattomat punikkinilkit nillittämään omalle palstallenne.
Töihinhän ette kykene.
😁😆
Hih

36

91

Vastaukset 36

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Rousilta loppui työt.
      😜🤪
      Hih

• Anonyymi00002

Persut elävät Kelan rahoilla. Esim nykyinen pj eli pitkään yhteiskunnan rahoilla.

• Anonyymi00003

"Persut elävät KELA:n rahoilla"?
        Siis mitä?
        Kyllä niitä oikeaa työtä tekeviä persujakin löytyy.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00003 kirjoitti:

"Persut elävät KELA:n rahoilla"?
        Siis mitä?
        Kyllä niitä oikeaa työtä tekeviä persujakin löytyy.

Ai?

• Anonyymi00004

Jahas, vihervassarien vuoro ottaa kunnia sinun tuottamasta somesaasteesta persuja s24 palstoilla 24/7 maalittava Soinia isäksi kutsuva ap. Joka tämänkin avauksen viestiketjussa auot päätä viesteille jotka olet kirjoittanut itse. Tappaen tänäänkin huudollasi hullujenhuoneelta kaikilta palstoilta joita yksinpuheluillasi terrorisoit kaiken muun viestiliikenteen paitsi omasi. Minkä takia sinä olet jo vuosia jopa kymmeniä aukonut päätä itsellesi koska kukaan ei vastaa sinun provoihin joilla sinä vastauksia kalastelet. Raivarit saaden jos saalis ui trollin pyydyksiin.

• Anonyymi00024

Pitääkö olla yhtä sekaisin ja harhainen kuin sinä että voi olla persu?

• Anonyymi00005

2026-09-30 10:49:28

Sinulla on mukava työ, voit jauhaa paskaa suolikakasnelosella ihan firman ajalla.

• Anonyymi00010

''...skitsoluotsi joka on valjastanut kaikki suomi24 palstat persujen mustamaalaamiselle.''

Hienoa skitsoluotsi !!!
        Jatka samaan malliin !!!!!!!!!!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

''...skitsoluotsi joka on valjastanut kaikki suomi24 palstat persujen mustamaalaamiselle.''

Hienoa skitsoluotsi !!!
        Jatka samaan malliin !!!!!!!!!!

Sehän siinä niin sairasta on että ylläpito sallii sinun trollaamisen suoIi24 palstoilla koska ainoa tehtäväsi on kalastella vastauksia viestiliikenteen kasvattamiseksi. Lopputuloksella missä tapat jokaisen palstan viestiliikenteen paitsi omasi joissa trollaat.

• Anonyymi00023

Mee kepupalstalle, siellä sorsia ei persuta.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sehän siinä niin sairasta on että ylläpito sallii sinun trollaamisen suoIi24 palstoilla koska ainoa tehtäväsi on kalastella vastauksia viestiliikenteen kasvattamiseksi. Lopputuloksella missä tapat jokaisen palstan viestiliikenteen paitsi omasi joissa trollaat.

Voi kyynel. Miksi olet tällä palstalla jos se noin paljon ahdistaa?

• Anonyymi00007

Eläkeläisenä ei ole tarvetta työnteolle. Aika kuluu hyvin konjakkia maistellessa, ja katsellessa asunnon ikkunasta meri näköalaa. Välillä tosin täytyy hätistellä persupummeja pois rannalta kun ovat miespareissa siellä kähmimässä toisiaan.

• Anonyymi00012

Mitä kuuluu punikille sinne perunakuoppaan?

• Juo vaihteeksi whiskyä.🥃👍

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Mitä kuuluu punikille sinne perunakuoppaan?

Imbesilli.🐟

• Anonyymi00021
        Demokrates kirjoitti:

Juo vaihteeksi whiskyä.🥃👍

Vuoropäivinä. Kävin äsken hätistelemässä pari persujen miesoletettua tontin rajalta kun olivat siellä nuohoamassa toistensa luukulla. Konjakki sopivasti lämpeni sillä aikaa.

• Anonyymi00008

Jos persupalstan viestiliikenteestä vastaa vihervassarit miksi palstalta ei löydy ensimmäistäkään avausta esim. vihreiden julkaisemasta uudesta maahanmuuttopoliittisesta ohjelmasta? Missä nämä sinun kannattamat vihreät peruisi "vain" K A I K K I persujen mamupolitiikan kiristykset Orpon hallituksessa.

• Anonyymi00009

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012306980.html Siinä sinulle sinimustia fanittavalle Soinia isäksi kutsuvalle ap:lle hiukan esimakua sen suhteen mitä on luvassa kun vihervassaridemarit nousee valtaan oikeistohallituksen syrjäyttäen. Mitä sinä sinimustantifa olet ollut vailla siitä asti kun Orpo nimesi hallituksensa. Sinun sitä ennen pelätessä että persut hyppää oppositioon huolena se, ettei hallitusvastuu syö silloin persujen kannatusta.

Sitä saa mitä tilaa omaan pesään paskova Soinisti. Sitä odotellessa...

• Anonyymi00013

"Ja muut munattomat punikkinilkit nillittämään omalle palstallenne."

Olet selvästi persu, kun sinä näytät olevan tuollainen natsihenkinen. ;)

• Anonyymi00015

Jokohan sinä ap osaisit kertoa miksi sinä et mene peilin eteen itsesi kanssa keskustelemaan miksi sinun pitää tehdä se s24 palstoilla?

• Anonyymi00016

On aina yhtä naurettavaa kun sinun mielikuvituskaverisi joille päätä auot jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta ovat taas persuja. Joiden kirjoittamisen sinä Soinisti estät niiden häiritessä sinun persujen maalittamista s24 palstoilla.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Jokohan sinä ap osaisit kertoa miksi sinä et mene peilin eteen itsesi kanssa keskustelemaan miksi sinun pitää tehdä se s24 palstoilla?

Ja kukas sinä luulet olevasi määräämään yhtään ketään tekemään yhtään mitään? :D

• Anonyymi00018
        Anonyymi00016 kirjoitti:

On aina yhtä naurettavaa kun sinun mielikuvituskaverisi joille päätä auot jokaisessa viestiketjussa poikkeuksetta ovat taas persuja. Joiden kirjoittamisen sinä Soinisti estät niiden häiritessä sinun persujen maalittamista s24 palstoilla.

Onko se yhtä naurettavaa kuin nämä sinun sekopäiset harhat? :D

• Anonyymi00032
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Skitsofreenikon harmitus kasvaa kun ei voi yksin keskustella itsensä kanssa.

• Anonyymi00014

Kuka tommosille k***päille mitään hommia tekis. Hoitakaa p******* iha ite.

V**** mä kusen tollasten persujen päälle.

• Vaikutat kermaperseeltä vaikka et ole pers.🧁🍑

• Alottaja ei kykene töihin.🎃

• Anonyymi00019

Sinun oma avauksesi ap.

• Anonyymi00019 kirjoitti:

Sinun oma avauksesi ap.

Aijaa. 😹👍❤️

• Anonyymi00020

Persu puhumassa töistä joka on hänelle täysin outo ilmiö.

• Anonyymi00026

Meille sopii Kokoomuksen esittämät eläkeleikkaukset. Me ymmärrämme säästämisen tärkeyden, toki toisaalta hyväksymme 250 000€ hillotolpan.

• Anonyymi00027

Mehän työt tehdään myös ne rakkaudentyöt kun kaljamahapersun pilkki ei seiso olut ja sätkä sekä vähäinen liikunta on vienyt persun kyvyt. Suu persulla käy ja pierua perästä tulee ja sontaa se puhekkin!

• Anonyymi00028

Munattomat; hölmö äijänkäppyrä
      Meillähän on munaa antaa sullekin. Ei siitä kamasta puutetta ole.Eikä tule.
      Kaikki osaaminen näillä mnasilla on olla munasillaan...

• Anonyymi00029

Halla-aholla munaa riittää ainakin yhden lehtolapsen verran.

• Anonyymi00030

Anna minulle hillotolppa.

• Anonyymi00031

En halua munaasi/munaanne, vaan haluan hillotolpan. Minulle on siitä paljon enemmän iloa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      442
      1723
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      95
      1156
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      94
      960
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      63
      889
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      798
    6. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      43
      793
    7. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      11
      773
    8. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      123
      763
    9. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      60
      740
    10. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      39
      739
    11. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      61
      707
    12. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      37
      627
    13. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      626
    14. 45
      577
    15. 34
      575
    16. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    17. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      49
      557
    18. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      92
      556
    19. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      52
      536
    20. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      85
      518
    Aihe