Tytti Tuppurainen

Anonyymi-ap

Onko Tytti Tuppurainen suomen pöljin kansanedustaja ?
Tarja Halonenhan on tutkitusti ollut suomen huonoin presidentti.

30

84

Vastaukset 30

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Osaako kukaan kertoa, miten ihmeessä kaikki huonoimmat ovatkin tulleet samasta, SSDP puolueesta!!??

Huonoin pressa
      Huonoin PM
      Huonoin .......

• Anonyymi00022
        UUSI

No kuka uskoo töppö tuppuraista osaa hyvin valehdella. Tyhmä nainen. Töppö mikä töppö.

• Anonyymi00002

Eivät nämä entinen ja nykyinen kokoomustaustainen tasavallan presidentti kumpikaan selviäisi mistään älykkyystestistä.

• Anonyymi00003

Siirsit sitten maalia............

• Anonyymi00012

Riittääkö siellä pätevyys tuohon tulkintaan?

• Anonyymi00015

Stubbi kuuluu samaan luokkaan demareiden kanssa eli 1+1=4.

• Anonyymi00004

Kyllähän Tytti on huonoin, mutta onhan demareissa jatkossa muitakin. Tawwwjahan oli vain naispresidenttikokeilu, joka eläonnistui. Demukat jaksaa aina yllättää.

• Anonyymi00005

Eivät ole.

• Anonyymi00006

Kyllä. Tytti Tuppurainen on Suomen pöljin kansanedustaja.

• Anonyymi00017

taitaa olla pöljin kansalainen.

• Anonyymi00007

Tyhmä akka ja aika sekaisin, narsisti hän on

• Anonyymi00008

Lähinnä kana. Seuratkaa elekieltä, kun kotkottaa sanomaansa.

• Anonyymi00009

Persut ja kokoomus äänessä ja mieshenkilö arvatenkin
      Eivät enää osaa lukea eikä kirjoittaa.Ymmärrys heikkoa, paitsi omien etujen vaaliminen.

• Anonyymi00016

Idiootti, eivät täällä kaikki persuja kokoomuslaisia ole, en ole itse kumpakaan ettäsillälailla!!!!!!!!

• Anonyymi00010

Demari taas vie kaikkien rahat

• Anonyymi00011

Tytti ja Tarja ovat kyllä aivan hirvittävän huonoja , mutta entä sitten nämä meidän nykyiset ulkoministeri ja pressa .
      Nämä ääliöt muka meidän mandaatilla kulkevat maailmalla nuolemassa muslimien perseitä , hyi helvetti.

• Anonyymi00013

Mekö tosiaan ollaan nuo valtuutettu hoitamaan meidän asioita ?

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mekö tosiaan ollaan nuo valtuutettu hoitamaan meidän asioita ?

"Mekö tosiaan ollaan nuo valtuutettu hoitamaan meidän asioita ?"

Kyä demarit on ne ihan itse joukostaan valinneet, mutta älä kysy kuinka!! Eihän "kaikenhuippu"ministeri Kiurullekaan löytynyt puolueesta kärkipaikkaa!!!

• Anonyymi00014

Tyhmenpää idioottia en ole koskaan tavannut kuin tytti tuppuraisen!!!!!!!!! Tuli todella iso lasku veronmaksajille uniperistä tytti vähän touhusi!!!!! Kuuluu samaan kategoriaan kuin mariini, ota 2 maksa 6.

• Anonyymi00021
        UUSI

Suomi maailman vauraimpia valtioita!
        Nuori vihainen nainen.

• Anonyymi00018

Tytti huutaa p...u märkänä!

• Anonyymi00025
        UUSI

niin kuiva akka on, ettei mikään paikka ollut märkänä enää vuosiin.

• Anonyymi00019

Tytti huutaa ui uiii ui..uniper!!!!

• Anonyymi00020

Vanha sanontahan kuuluu: "demari ottaa ja vie kaiken mitä irti saa ja tuhoaa kaiken minkä pystyy". Ja sitä tuhoa riittää: valtion kassa, oikeuslaitos, koululaitos, terveydenhoito (yhdessä kepun kanssa)..

Demarien mottohan on: Ääni meille, vero ja maksu teille. Demari oli ennen duunarien puolella, muttei enää vuosiin. Kun duunari herää aamulla ja ajattelee "aika lähteä töihin", niin demari herää aamulla ja ajattelee "aika lähteä kustannuspaikalle aiheuttamaan kustannuksia" - ja ne kustannukset maksaa tuo duunari.

"Tuholainen" on sieltä pahimmasta päästä demareita ja ilmoittanut sen itsekin "en ole Suomen asialla", hävytöntä! Vieraan vallan asian ajaminen olisi ollut jopa syy erottaa eduskunnasta, miksei näin ole tehty?

• Anonyymi00024
        UUSI

"Vanha sanontahan kuuluu:.."

On ne sitten olleet kaukaa viisaita jo tuolloin!! Hämmästyttää suunnattomasti, MISTÄ SE SSDP:n KANNATUS OIKEIN TULEE!? eiväthän suomalaiset nyt voi olla noin idiootteja, että haluaisivat moisen puolueen maata johtavan!!!!??? EIHÄN!?!?!?!!

• Anonyymi00026
      UUSI

Tyhmyyshän ei ole synti, sen saa anteeksi pietarin portilla mutta täällä ajassa siitä voi olla harmia meille kaikille.

• Anonyymi00027
      UUSI

On, ehdottomasti.

• Anonyymi00028
      UUSI

Keskusteluissa, YLE:n A-studio 1.10.2026, SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen mainitsi seuraavien eduskuntavaalien aiheena "Rasismin". Kääntäen voidaan sanoa, että SDP toivottaa kaikki ja kaikkialta tervetulleeksi Suomeen suomalaisen sosiaaliturvan piiriin.
      Tämä SDP:n vaalilupaus on veroja maksavien äänestäjien hyvä tiedostaa ja muistaa.

• Anonyymi00029
      UUSI

tyhmimpien listan kärkipaikoilla ovat tämän nykyisen hallituksen ministerit ja suurin osa kokoomuksen ja perussuomalaisten kansanedustajista.

• Anonyymi00030
      UUSI

Toiset puolueet on huonoja tuomaan esille hyviä ehdokkaita, koska Tuppuraisen tapainen punahilkka pääsee eduskuntaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      180
      1022
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      77
      687
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      672
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      581
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      549
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      530
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      530
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      37
      513
    9. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    10. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      288
      494
    11. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      38
      491
    12. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      488
    13. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      474
    14. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      37
      447
    15. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      436
    16. 21
      422
    17. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      420
    18. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      144
      417
    19. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      416
    20. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      415
    Aihe