Tiedät kyllä mistä.
Vastaukset 77
- Anonyymi00001
En tiedä mistä! Häirinnästäkö?
- Anonyymi00004
Pelle 😂
- Anonyymi00047
Tää aloitus kuuluu sarjaan 😵💫😱🫣 siis ANONYYMI palstalle tollanen viesti.
No ap vois ihan itse aloittaa anteeksi pyytelyn kun on tällasen aloituksen keksiny laittaa. Ap:llä saattaakin olla paljon anteeksi pyydettävää. - Anonyymi00050
Anonyymi00047 kirjoitti:
Tää aloitus kuuluu sarjaan 😵💫😱🫣 siis ANONYYMI palstalle tollanen viesti.
No ap vois ihan itse aloittaa anteeksi pyytelyn kun on tällasen aloituksen keksiny laittaa. Ap:llä saattaakin olla paljon anteeksi pyydettävää.Hyökkäys on paras puolustus 😉
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Hyökkäys on paras puolustus 😉
Jaa no oletko sinä tämä aloittajaäijä, joka aloitti emojien höystämänä alkeellisen shownsa?
- Anonyymi00002
Olen tietyst.
- Anonyymi00003
Mistä pitäisi pyytää? Ei ole pyydettävää
- Anonyymi00005
En aio. En kadu tekojani.
- Anonyymi00006
No en kyllä aivan varmasti tiedä. Olet yksinkertainen jos luulet että tuosta pystyy tunnistamaan.
- Anonyymi00048
Ap tietää kyllä tasan tarkkaan tuon. 🤣
- Anonyymi00052
Ehkä tämä aapeeäijän avaus voi olla sellainen sisäisen prosessin katalysaattori todella tasapainoisen oloisille ihmisille😬
- Anonyymi00053
Anonyymi00048 kirjoitti:
Ap tietää kyllä tasan tarkkaan tuon. 🤣
No älä nyt ihmeessä aapeeäijä
- Anonyymi00007
En ennen sinua.
- Anonyymi00008
Epäkypsä tapa. Rakkaudessa se olisi toisin, että melkein kiirehditään sillä kumpi voi pyytää ensimmäisenä.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Epäkypsä tapa. Rakkaudessa se olisi toisin, että melkein kiirehditään sillä kumpi voi pyytää ensimmäisenä.
Senkun kiirehdit sitte olepa se kypsempi vaan.
- Anonyymi00012
Minulla ei ole mitään anteeksi pyydettävää stalkkerilta, koska mimä en ole koskaan stalaknnut häntä enkä enää koskaan halua nähdä häntä!
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Senkun kiirehdit sitte olepa se kypsempi vaan.
Olipa alentava kommentti!
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olipa alentava kommentti!
Juu oon sen verran epäkypsä.
- Anonyymi00024
Mitä hänen pitää pyytää anteeksi?
- Anonyymi00029
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minulla ei ole mitään anteeksi pyydettävää stalkkerilta, koska mimä en ole koskaan stalaknnut häntä enkä enää koskaan halua nähdä häntä!
Samat sanat
- Anonyymi00031
Anonyymi00016 kirjoitti:
Juu oon sen verran epäkypsä.
Noin sen arvellutkin olevan! Minua ei se haittaa ollenkaan vaikka et koskaan pyytäisi anteeksi, koska en halua nähdä sinua enää koskaan!
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Noin sen arvellutkin olevan! Minua ei se haittaa ollenkaan vaikka et koskaan pyytäisi anteeksi, koska en halua nähdä sinua enää koskaan!
Se ei oikeastaan minua haittaa yhtään ajatelen sinusta samoin.
- Anonyymi00035
Anonyymi00012 kirjoitti:
Sepä jännä kun en edelleen tiedä kuka edes oot.
- Anonyymi00036
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mitä hänen pitää pyytää anteeksi?
Vaikka sitä että piti minua vitsinään. Pilasi minulta uskon rakkauteen. Ja sai minut tuntemaan itseni täysin turhaksi. Nyt aluksi tulee mieleen.
- Anonyymi00055
Anonyymi00029 kirjoitti:
Samat sanat
Miten minusta tuntuu trolliäijälle omituiseen tyyliin diskuteeraava, että sinun nk uskottavuus on saapunut ikäänkuin päätepysäkille
- Anonyymi00056
Anonyymi00033 kirjoitti:
Se ei oikeastaan minua haittaa yhtään ajatelen sinusta samoin.
Tämä se kokee, että kun ei vaan taivu koskaan epäjärjestyneiden ajatusapparaattien suhteen, se ratkaisee ongelmat
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Vaikka sitä että piti minua vitsinään. Pilasi minulta uskon rakkauteen. Ja sai minut tuntemaan itseni täysin turhaksi. Nyt aluksi tulee mieleen.
Ei todellakaan mikään vitsi. Ajattelin häntä koko ajan, öisinkin valvoin hän haaveissani. Olisin halunnut lähestyä. En kuitenkaan menettänyt uskoani rakkauteen, vaikka haaveet eivät näyttäneet toteutuvan ja hän vetäytyi.
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Ei todellakaan mikään vitsi. Ajattelin häntä koko ajan, öisinkin valvoin hän haaveissani. Olisin halunnut lähestyä. En kuitenkaan menettänyt uskoani rakkauteen, vaikka haaveet eivät näyttäneet toteutuvan ja hän vetäytyi.
Oispa juttu-uula satusetä isäskin vetäytynyt hankkeesta aikanaan. T
- Anonyymi00010
Hän asuu nykyään kaukana täältä ja se on pelkästään hyvä asia!
- Anonyymi00011
Tietenkin. Entä sinä?
- Anonyymi00014
Olen pyytänyt jo anteeksi.
- Anonyymi00023
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olen pyytänyt jo anteeksi.
Mutta samantien satutit uudelleen
- Anonyymi00037
Anonyymi00023 kirjoitti:
Miten?
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jos niin käy niin sitten voi ilmaista toiselle, että sanomasi tai tekosi satutti. Voi olla, että se toinen ei todellakaan ole halunnut satuttaa eikä tiedosta tehneensä niin. Puhumalla asiat selviää eikä odottamalla.
Sivu
- Anonyymi00015
En ole tehnyt mitään pahaa oon kiltti ihminen
- Anonyymi00030
vaikea uskoa!
- Anonyymi00017
Valokuva episodi
- Anonyymi00026
Mitä valokuvista?
- Anonyymi00057
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mitä valokuvista?
Varmaan meinaa räpsiä näyttökuvia tästä WTteatterista ja lähetellä niitä jonnekin
- Anonyymi00063
Anonyymi00026 kirjoitti:
Mitä valokuvista?
pilvessä olevista
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
pilvessä olevista
Joo sinne ne toisten luvattomat kopteriajelut tallentuu muistikasetin kalibrointi on vähän sama asia kuin se, että pistää sähkopostin roskakoriin
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Joo sinne ne toisten luvattomat kopteriajelut tallentuu muistikasetin kalibrointi on vähän sama asia kuin se, että pistää sähkopostin roskakoriin
Se rupinaama saa ns muistella tarkemmin vielä joku kaunis pvä
- Anonyymi00018
Olisi erikoista koska et ole koskaan tunteistasi minulle puhunut, enhän voi silloin olettaa että niitä olisi ollutkaan...
- Anonyymi00019
vttu mitä pskaa ja pelkkää vastuun pakoilua.
- Anonyymi00020
Anteeksi.
- Anonyymi00032
Saat anteeksi ja muista ettet koskaan enää stalkkaa minua, koska siitä tulee olemaan seurauksia!
- Anonyymi00045
🤣täällä?oikeesti🤣🤣
- Anonyymi00054
Anonyymi00032 kirjoitti:
Saat anteeksi ja muista ettet koskaan enää stalkkaa minua, koska siitä tulee olemaan seurauksia!
Ei ollut sinulle anteeksipyyntöni. Sori.
- Anonyymi00021
Haista mun puolesta pitkä vttu kuka ikinä lienetkin todellakaan ala pyytelee anteeks olemattomia tuntemattomilta netissä anonyymisivustolla
- Anonyymi00058
Niin, onhan tämäkin aapeeäijä tapa prosessia tätä dilemmaa mitä ei sinänsä ole
- Anonyymi00059
Anonyymi00058 kirjoitti:
Niin, onhan tämäkin aapeeäijä tapa prosessia tätä dilemmaa mitä ei sinänsä ole
Prosessoida*
- Anonyymi00022
olen jo pyytänyt anteeksi, mutta eipä ole Hän nainen mitään pukahtanut
- Anonyymi00039
Ai kasvotusten pyysit?
- Anonyymi00040
Anonyymi00039 kirjoitti:
Ai kasvotusten pyysit?
Kunnon alffa ei käy töis eikä pyytele anteeks. Keltainen torstai juoksi hiljaa lusikan taakse. Minun pilveni söi kolme märkää ajatusta
- Anonyymi00025
Milloinkahan minulta pyydetään anteeksi mielenterveyteni häiritsemistä? Nytkin kävin lähikaupassa ja siellä soi biisi, jonka sanat menivät jotenkin: Tärkeintä on lähteminen... Tulen kotiin ja avaan Youtuben ja suosituksien ekana videon otsikkona: Tärkeintä on lähteminen. Kyse ei ollut biisistä.
Meneekä älylaitteiden mainosten ja sisällön kohdentaminen yli vai vittuileeko, joku joka laatii lähikaupan soittolistat? Kummassakin tapauksessa haistakoot paska. - Anonyymi00027
VIhaan sua. Vitun kusipää KUole
- Anonyymi00028
Vois kuolla jes
- Anonyymi00060
Anonyymi00028 kirjoitti:
Vois kuolla jes
Niin siis tämä aloittajaäijä vai, joka on vastuussa siitä, että sinun mielenrauha ja yöunet meni. Vrt taas se valvottaa minua. Minä minä minää
- Anonyymi00034
Mulla ei ole kyllä mitään anteeksipyydettävää, vaikka asioita miettisi miten päin. Näin se vaan on :)
- Anonyymi00038
ei kai mulla o tarvetta
- Anonyymi00041
En ole tehnyt hänelle mitään pahaa!
- Anonyymi00042
ennemmin kuolen ku pyydän anteeks
- Anonyymi00043
harva näkee itsekkyytensä taakse.
- Anonyymi00044
En todellakaan.
- Anonyymi00046
Ego 🧠
- Anonyymi00049
ei ne tuu pyytää koskaa helppo se on antaa kaukaa rakkautta vtun moni suomessq suht mamu vastasii
- Anonyymi00061
Jaha, joo no näkökulma se tämäkin varmaan sitten suhteessa johonkin aapeeäijä
- Anonyymi00062
Anonyymi00061 kirjoitti:
Jaha, joo no näkökulma se tämäkin varmaan sitten suhteessa johonkin aapeeäijä
Minäkin oon varttilappalainen johtuukohan siitä, etteivät pyydä anteeksi? Ei ole tarkoitus olla rasse, älä yritä vääntää, mutta onhan nämä guben lainit vmmaisia
- Anonyymi00065UUSI
En halua enään mieheltä anteeksipyyntöä. Liikaa aikaa on kulunut. Hänellä olisi ollut tilaisuuksia pyytää anteeksi kasvotusten, mutta ei sitä tehnyt.
- Anonyymi00066UUSI
Ei ole mitään anteeksipyydettävää.
Narsisti valheineen jatkaa samaa peliään.- Anonyymi00067UUSI
Sumuttamista.
- Anonyymi00072UUSI
Jotenkin hysteeristä reagointia sinulla näihin aloituksiin, mutta onhan tämäkin toki kanava missä ajaa omaa asiaansa kuin käräjäsalissa diagnostista kieltä käyttäen. T naiselta sivusta vaan
- Anonyymi00069UUSI
Anteeksi nyt en ymmärrä että mistä pitäisi edes pyytää.
- Anonyymi00070UUSI
Vain irl
- Anonyymi00071UUSI
Ei ole mielessä missä
- Anonyymi00076UUSI
Kuinkas -ap itselläsi on varmaan paljon omallatunnolla rikkomuksia, laittomuuksia? Kuulut siis siihen kiusaajaporukkaan. Vetääkö sinua joku tai jotkut kuin pässiä narussa vai ihan itsekkö nautinnon takia jatkat.
Alkaa tuollainen ekoilu jo tympiä ja toisten ihmisten elämään sekaantuminen. Et pääse eteenpäin tuon ikävän pakkomielteen takia se on tosi surullista, että jäit kiinni itse itsesi rakentamaan verkkoon.
Kuinka plajon haluut julkisuutta vielä kirjoituksilla palstalla ja teoillasi oikeassa elämässä. Pitäisikö uudestaan mennä telkkuun suuren ekon kanssa? Mitä olet mieltä tästä? - Anonyymi00078UUSI
No aika monelta tässä saa käydä pyytämässä anteeksi. Mäkin olen ihminen en robotti ja satuttanut ja tehnyt vitusti virheitä ja valintoja siksi olen tässä nyt Anteeksi ja kiitos
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1801022- 77687
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48672- 81581
- 39549
- 46530
- 106530
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä37513Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja288494Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan38491- 21488
Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47474Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37447Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91436- 21422
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26420Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va144417Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24416Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80415