Nuorta naista isokyrpäiselle 22/6 61v Miehelle
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
Myös pojat kelpaa...ihana ois levittää pojun reidet...ja työntää kieli hikisten pallien väliin...lopuksi yhtyä pienellä pippelillä...antaa suukko peppureiälle...💋
- Anonyymi00002
🤣🤣🤣
- Anonyymi00024
Kiihotuin..
- Anonyymi00006
Joko poikasi perse on toipunut valtavasta nysästäsi?
- Anonyymi00008
Homot taas keskenään täällä horisee... Eikös oo muuta tekemistä? Joku ihana pikkupillu AP:llä kuitenkin mielessä.
- Anonyymi00009
Heterot taas keskenään täällä horisee... Eikös oo muuta tekemistä? Joku ihana pikkupili AP:llä kuitenkin mielessä.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Heterot taas keskenään täällä horisee... Eikös oo muuta tekemistä? Joku ihana pikkupili AP:llä kuitenkin mielessä.
Eikös sulla ole mitään omaperäistä sanottavaa...Ei oo ihmekkään kun roikut täällä 24/7
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Eikös sulla ole mitään omaperäistä sanottavaa...Ei oo ihmekkään kun roikut täällä 24/7
Eikö pillua irtoa, kun ruikutat samaa 22/6 paskaa täällä päivästä toiseen?
Ei se pelkkä kulli miestä tee ja olet siitä hyvä esimerkki. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eikö pillua irtoa, kun ruikutat samaa 22/6 paskaa täällä päivästä toiseen?
Ei se pelkkä kulli miestä tee ja olet siitä hyvä esimerkki.Enhän mä täällä joka päivä oo päinvastoin kuin sinä? Oon mä joskus saanut päinvastoin kuin sinä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00012 kirjoitti:
Enhän mä täällä joka päivä oo päinvastoin kuin sinä? Oon mä joskus saanut päinvastoin kuin sinä.
Siltä Marjaanalta?
Ei ku...sehän olikin sun mielikuvitusnainen 🤣🤣
Säälittävä tapaus olet. - Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Onkos sulla jullilla "omaperäistä" sanottavaa kun hoet tuota kaheskytätoinenkesäkuuta-mantraasi??
- Anonyymi00013
Nyt voisin antaa isolle mahdollisuuden, olisi upeaa saada tiukkaan pilluuni isoa kyrpää, olisin huomenna vapaalla, voisit poistaa himoni naimalla sitä pitkään.
- Anonyymi00014
Millainen neito ison puutteessa?
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
TÄLLÄINEN 50v aito setä Heinolasta Jari tuutko viikonloppu LAHEN ukon mökille 😘
- Anonyymi00017
Anonyymi00014 kirjoitti:
Semmoinen neito, että saisit nyhtäistä hyvin karvaiset sääreni olkapäillesi ja jutkauttaa kusiluikkusi rasvattuun reikääni...
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
TÄLLÄINEN 50v aito setä Heinolasta Jari tuutko viikonloppu LAHEN ukon mökille 😘
Totta ihmeessä...tehdään kunnon suklaajunat siellä...
- Anonyymi00021
Mistä nykyään löytää helpointen vanhempia miehiä homoiluun?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 671131
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️45845- 69782
- 82771
- 149736
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80689Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37685- 64683
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k202586Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?11584Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m117578Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19565- 52539
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115515- 90498
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18490Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline114465YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25446Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto65441Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet144427