https://www.ita-savo.fi/paikalliset/9838140
Meidän osuuskunnan jäsenten olisi syytä alkaa kyselemåän ja katsomaan osuuskunnan perään. Paras yhtiö Turva on myyty ja saatu tilalle heikosti kannattavan yrityksen osakkeita. Tilinpäätökset näyttää huonolta. Sitten on rakennettu valokuitua, minne ja millä kannattavuuksilla ?
Mihin BLC-osuuskuntaa tarvitaan ?
8
111
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Ainakin tehty kauppa on huono. Tilinpäätöstietojen mukaan tekee tappiota. Silti jaettu osinkoja ja putsattu tasetta. Osuuskunnan hallitus ei ole tehtäviensä tasalla tai mistä oikein on kyse ?
- Anonyymi00002
Ketä osuuskunnan hallitukseen kuuluu?
- Anonyymi00003
No samaa ihmettelin. Myyty tappiolliselle firmalle BLC-turvayhtiö joka lähes samansuuruinen ja kannattavampi yritys, kun vertailee tilinpäätöstietoja. Silti saatu vain 10 % omistus. Täysin järjettömältä vaikuttaa. Itsekin olen osuuskunnan jäsen mutten ole kokouksiin päässyt kun niistä ei paljon ilmoitella.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
No samaa ihmettelin. Myyty tappiolliselle firmalle BLC-turvayhtiö joka lähes samansuuruinen ja kannattavampi yritys, kun vertailee tilinpäätöstietoja. Silti saatu vain 10 % omistus. Täysin järjettömältä vaikuttaa. Itsekin olen osuuskunnan jäsen mutten ole kokouksiin päässyt kun niistä ei paljon ilmoitella.
7,5 miljuunaa osakkeina, mikä on tuo 10 pros omistus. 20,5 miljoonaa käteisenä. Ihan linjassa yhtiön arvon kanssa. 28 miljoonaa on ihan ok, 1,8 miljuunan ebitda yhtiöstä. Loiheelle järki tulee synergiahyödyistä, joita uskovat saavansa 3 miljoonan edestä. Muuten oli ylihintaa, jos epävarmaa potentiaalia ei huomioida.
Taitaa olla BLC johto virtsannut jonkun muroihin, kun kiukuttaa.
- Anonyymi00004
Tappiota tehnyt koko ajan , liian paljon liian nopeasti , ei ole osaamista johtoportaalla. Liikaa perseennuolija pikkupomoja joilla ei osaamista , henkilöstö vetää viimesiään , pomot ei välitä . Loppu vuodesta lisää porukkaa pihalle .
- Anonyymi00005
Pulipetri vetelee kuolonkorahduksia...nautin 😅
- Anonyymi00007UUSI
milloin loppuu RupuTiina anneli tuo sinun petri psykoosi?Ei hän näillä palstoilla pyöri:D
- Anonyymi00006UUSI
Firmaan pitäis vaihtaa ensin johtoporras . Toimari ei ole tilanteen tasalla . Ns henkilöstöpäällikkö on Hannun perseen nuolija eikä ymmärrä taloudesta mitään . Tietohallinto päällikkö on vanha pieru mikä ei ymmärrä nyky vehkeistä mitään . Sen ansiosta Akira pääsi hyökkäämään sinne ja tuhosi järjestelmät muutama vuosi sitten . Vieläkään eivät ole täysin toipuneet siitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va4421713Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan951156Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94960Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63889Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43793Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49788Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K11763- 123763
- 60740
- 39729
- 61707
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o37627- 50626
- 45577
- 34575
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 92556
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49547- 50522
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85518