olisko nimiehdotuksii kahelle tularille???!
NIMIEHDOTUKSIA!?
5
629
Vastaukset
- ---
Katsoppa keskusteluotsikoita hieman alaspäin (16). Siellä on kysytty samaa asiaa ja ehdotuksiakin on.
- mä vaa
näin ne kyl mut olisko mitää parempii?
- dddddl:
mä vaa kirjoitti:
näin ne kyl mut olisko mitää parempii?
maillä oli tuliliskoja ei tiietty sukupuolia joten nimiks tuli matti ja teppo :D ku niit nimii kaua pitää ni alkaa pitää niitä nimiä kunnollisina ;) mut surullisesti kävi.. matti kuoli laihuuteen.. teppo sensijaan oli lihava ku mikä! elää varmaa vieläki :) kun sukulaisille ne annettiin ;) heillä oli enemmmä aikaa ja parempi hoito matille ja tepolle :P
- minä
Meidän tularilla, sillä ainoakisella, on nimi mutta myös lempinimiä, eli vaihtelee. Seuraile niitä ja katsele vähän minkä luoteisia ne on, siten ne tulee nimet. Voishan ne olla alkuun vaikka tiku ja taku, tai Aku ja Iines, tai mitä nyt ikinä keksitkään. (Ville ja Valle, ökki ja mönkijäinen, tiivi ja taavi yms.), ilmottele kun olet keksinyt, meillekin tulee ainakin kaveri tuolle reiskalle.
- nimah
Anna nimeks:
Tytöille Mindy ja Mandy,
Pojille Manu ja Panu
Tytölle ja pojalle Andy ja Mandy tai Miina ja Manu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621384
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40985Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38715- 14630
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28622- 36616
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20592Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553