Seurannut muutama yksin kertainen "hörhö" laittaa aloituksia. Monasti aloitus kallub kysely, oletko saanut pillua, käynyt vieraissa, onko nainen sua naitu kakkoseen ym. Keskustelemaan nämä "hörhöt" pysty, huomannut kaikki normi ihmiset hävinneet sivustolta. Sivu seksi pitäis muuttaa "hörhöjen temmellys kenttä...
Vastaukset 19
- Anonyymi00001
Juu. Eri kategoriat ja ne ei saisi näkyä sitten kuin siinä osastosta.
- Anonyymi00002
Hörhöt Heinolasta, Vantaalta ja Forssan Kaarnakodista...
- Anonyymi00003
En ole kukaan heistä, vaan oikea nainen.
Mistä tahdot keskustella?
(Ja ei, en ole suoraa seksiä etsimässä. Mielipiteitä voi aina vaihtaa. )- Anonyymi00004
Minä voin keskustella mistä vain. Mies
- Anonyymi00005
Kriteerit setien suhteen?
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Et voi. Sulla on onneton nysä.
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
No aloita.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Et voi. Sulla on onneton nysä.
Ja miten vehkeen koko liittyy keskustelemiseen?
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ja miten vehkeen koko liittyy keskustelemiseen?
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött
Tätä just aloittaja tarkoitti! Otappa nyt aivo nysäsästäsi yksi promille käyttöösi, lue kirjoituksesi miettien. Toteet itsekkin miten sairas ja hoidon tarpeessa olet. Hakeudu hoitoon saman tein. T. Kaikella rakkaudella ja sinullakin vielä toivottavasti monia elon päiviä jäljellä...
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tätä just aloittaja tarkoitti! Otappa nyt aivo nysäsästäsi yksi promille käyttöösi, lue kirjoituksesi miettien. Toteet itsekkin miten sairas ja hoidon tarpeessa olet. Hakeudu hoitoon saman tein. T. Kaikella rakkaudella ja sinullakin vielä toivottavasti monia elon päiviä jäljellä...
Juurikin näin. Ihana olisi löytää vastakkaisen sukupuolen keskustelutaitoista seuraa.
- Anonyymi00013
Anonyymi00011 kirjoitti:
Juurikin näin. Ihana olisi löytää vastakkaisen sukupuolen keskustelutaitoista seuraa.
Keskustele kanssani tässä. Tuosta sairaasta urposta ei kannata välittää.
T. Nainen.
- Anonyymi00012
Nusnus 24/6
Kyllä täällä ennen oli ihan hyviäkin juttuja mutta tällä kourallinen sakkia on kussut tän pilalle. Ennen olin enemmänkin mutta nykyään silloin tällöin käyn katsomassa ja kommentoimassa harvakseen. Nimimerkkiä ei oikein voi käyttää kun niidenkin kimppuun hyökätään paskalla. Ihmiset on sekaisin ja sairaita
- Anonyymi00014
Suurin osa avauksista (ulvahduksista) on piilovaikuttamista jota harrastaa pääasiasssa feministit sekä sodomiaseksuaalit, ja ajoittain piilomainostajat kuten keväällä karvojenrepimisfirmat, joulun alla välinekauppiaat. Mutta näin on ollut aina, taannoin nuo myyräntyöt vain oli viitseliäämmin laadittu pitemmän sepitteen muotoon.
Lopputuloksellista keskustelua, ajatusten vaihtoa, en ole nähnyt foorumeilla Usenet palvelun kaupallistumisen jälkeen. - Anonyymi00015
En ole hirveästi todistanut feministejä täällä.
- Anonyymi00017UUSI
Niin, feministit eivät koskaan ilmoittaudu avoimesti, vaan hyökkäävät puskista, piilovaikuttamisen tekniikoita hyväksi käyttäen. Heidän avausviesteistään näkee vain harvoin selkeästi, kuinka he seuraavissa viesteissä kulloinkin tulevat kääntämään aiheen miesvihaksi tai miesvihastaan rakentuviin muihin agendoihinsa.
keskusteleminen on nykyään sivuseikka eräille " tyypeille " ne vaan tykkäävät pitää ääntä ja melua ( kuten yksi usa n pressa ) ja mitä kovempaa mkastusta ilman järjellistä sanomaa , niin siitä ne saavat jonkin sortin seksuaalista tyydytystä , ehkä 🙄
- Anonyymi00016UUSI
Naulan kantaan. Ja vallan, hallinnan tunnetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811281
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191069En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621023- 65888
- 61774
- 60770
- 65696
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24680- 69672
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39638Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 50579
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36565- 19527
- 29525
- 33520
- 43508
- 72486
- 40477