Huonoin suudelma?

martsi

Juu elikkä nyt vuorostansa meikäläinen kyselis teikäläisiltä, että mikä on ollu teidän huonoin/järkyttävin/kamalin suudelmanne?

Tosin ihmisethän tykkäävät erilaisista asioista, mut ihan nyt teidän omasta näkökulmasta..

15

5948

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gorilla

      no kerran baarissa tuli yksi nainen,hyvännäköinen mutta aivan naamat ja yritti suudella mutta kuolaa vaa lensi ei siittä pususta ollut tietookaan,hirveetä kun nainen kuolaa koko naaman

      • biituli

        sellaset suudelmat kun tietää ettei oo ite ehtiny pestä hampaita sinä aamuna....sillon ei pysty ite nauttiin...Ja kielari, jossa kieli tulee vaan hitusen verran suuhun, tulee turhautunut olo....mun mielipiteet siis=)


    • Inna

      kuin se kun eräs tyyppi yritti jotain epätivoista kielaria ja käytti samalla hampaitaan samalla tapaa kuin normaalisti käytettäis huulia. Siinä oli huulet ja kieli turtana vielä seuraavana päivänä. Tämän huonompaa suutelijaan ei kerta kaikkisesti voi törmätä.

    • Miss Vicious

      Tapasin baarissa erään hyvännäköisen ja kiihottavan kundin. Vähitellen tunteet lämpeni ja alettiin hieromaan lähempää tuttavuutta. Tunteeni kylmenivät aika nopeasti, kun kyseinen kundi iski kielensä kurkkutorveeni... Mikään ei ole inhottavampaa, kun saada kieli arvaamatta nieluunsa, YÄK!

    • Sininen

      ...hengitys on kyl aivan kauheeta!!!Esim. baarissa tuli suloinen äijä jutteleen ja oli melkoisen tuuterissa, mut asiallinen, kun sit onnessain pääsin pusun antamaan sen hengitys ja kieli (JOKA OLI MUN KITALAESSA)maistuvat/haisivat aivan kauheelle...Ja myös noi niin sanotut aamupusut on melkoisen kauheita, et ole vielä hampaita pessyt...varsinkin jos mies ei ole kovin tuttu vielä!!!

      • en voi uskoa

        Hyi helvetti! miksi ihmeessä suostut maistelemaan tuntemattoman hammasmätiä? HYI


    • minna

      Kerran tapasin aivan täydellisen kundin..mukava ja ihana, mut kun päästiin pusuttelemaan, en nauttinut hetkestäkään. Tää jätkä suuteli nimittäin kieli jäykkänä...ei ollut kivaa!

    • Mariel

      Mun ex-poikaystäväni oli huono suutelemaan. Hän työnsi aina ensimmäiseksi kielen syvälle mun suuhuni. =(

      • girl

        Mulla on ollu samanlainen ex...ensimmäinen ja viimeinen asia minkä tunsin suussani kun suutelimme, oli hänen kielensä... ja kerran kun olin itse aika päissään, suutelin miestä joka jätti hommat kokonaan minulle. siinä se vaan istu suu auki ja odotti minun tekevän kaiken. ja siihen se sitten jäikin istumaan. suuteleminen on molemminpuoleista, sanon minä.


    • Jätkä

      Nooh.. kerran oltiin ryyppäämässä ja ruettiin sit pullonpyöritystä. Pullo osui kohdalleni ja sain tehtäväkseni suudellä toista jätkää! Ei siinä sinänsä mitää, mutta kun sen kieli oli niin valtava ja kaamean tuntoinen, että meinasi laatta lentää!!!!!

      • ootko semmone???

        SIIS HYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYIIIIII!!!!!! Mä mielummin kuolisin ku nuolisin toista jannuu... HYI ETTÄ!


    • kisu

      joo.. ehdottomasti kamalin suudelma on ollu tää ns. ensisuudelma. olin ollut ihan lääpälläni yhteen mua pari vuotta vanhempaan kundiin parisen vuotta. kerran sitten oltiin jossain kahestaan ja päätettiin tehdä vähän lähempää tuttavuutta. ukko litisti mut seinää vasten ja tunki kielen suunnilleen ruokatorveen asti. meinasin melkeen tukehtua. yöks. hyi helevetti. kaiken huipuks se viel sano mulle sitten et sä suutelet kuin enkeli..
      toinen järkytys oli kerran ruotsinlaivan baarissa. istuttiin kaverin kanssa siel ja joku ukko hiipi mun taakse ja tunki limasen kielensä mun korvaan. hyi. ällöttävää..

    • Anonyymi

      Jätkä availi suutansa mahdollisimman isolle mun suuta vasten. Järkyttävää. Ei tietookaan kiihkeydestä tai sensuellista aistikkuudesta.
      Sanoin sille rehellisesti että oli huono

    • Anonyymi

      Ainii ja tietty ex joka piti melkeen pakottaa peseen hampaita. Ne oli mustat osittain ja haju oli usein kamala. Lopulta oli pakko sanoo että voisitko rakas pestä hampaat nii ois mukavempi suudella. Sen jälkeen pesi ehkä pari kertaa hampaita mutta ei muuttanu kunnolla tapojaan vaan useimmiten pesemättä. Siks varmaan hampaansakki pilannu. Yäk.
      Mikä siinä on niin vaikeaa pestä hampaat.
      Yleensä tärkeimpiä ja ekoja juttuja treffaillessa on hygienia!!! Ei voi olla vaikeaa..

      • Anonyymi

        Kyllä sellainen että toinen yrittää syödä puoli naamaa ja peittää suullaan koko suun on kamala, ja vielä kieli pitkälle suuhun yllättäen, ei ole yhtään kiihottavaa.
        Tykkään kyllä että mies voi vähän "ottaa" suudellessa naisen eli olla se aktiivisempi osapuoli.
        Toisaalta hyvin herkkä suutelu jossa kielenkärjet vain hipelöi toisiaan ja suudellaan enempi huulilla on myös ihanaa,loppupelissä tunteilla on iso vaikutus tuossakin että miltä suuteleminen tuntuu.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      254
      2423
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1824
    3. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      333
      1555
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      175
      1539
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1075
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      85
      968
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      805
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      177
      800
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      215
      766
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      730
    Aihe