Kylläpä noita asiantuntijoita ilmestyy runsain mitoin kertomaan vilkun käytöstä.Se on sellainen juttu että sähkön hinta sitä luokkaa ettei sitä ihan joka risteyksessä viitsi käyttää ja vähänkin valoisaa niin kannattaa ajaa ilman valoja,siinäkin säästyy vuodessa iso kasa sähköä.Sitten jos käytössä pörssisähkö niin sekin rajoittaa noita vilkkuja ja valoja kun tiettyyn aikaan hinta pomssahtaa monella sentillä.
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Kylläpä noita huumoriveikkoja ilmestyy välillä tarinoimaan ja kuvittelevat itse olevansa hauskoja.
- Anonyymi00005
Noin käy kun äiti on reppana, eikä ymmärrä ettei lapsen paapominen valmista häntä yhteiskuntaan.
- Anonyymi00002
Kyllä Suomen teillä Liikennesäännöistä piittaamattomia asennevammaisia riittää..
- Anonyymi00003
Valitettavasti noin on. Vilkun käyttöön liittyen monet eivät myöskään ymmärrä, että kyseessä on viestintäväline, jolla viestitetään omat aikeet muille.
- Anonyymi00004
Eipä tuo ole aiheuttanut ongelmaa käytti sitten vilkkua tai ei.
Toiset tuntuu olevan enemmän hukassa jos eivät näe sitä- Anonyymi00006
Idiootti.
- Anonyymi00007
Tämä, toiset tarvinnee apuja toisilta että selviävät tuolla.
Mitä noista jos eivät vilkuta, menny aina kun ehtinyt ja voinut murehtimatta muista - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tämä, toiset tarvinnee apuja toisilta että selviävät tuolla.
Mitä noista jos eivät vilkuta, menny aina kun ehtinyt ja voinut murehtimatta muistaNiin, itse ihmettelin Kokkolassa erään autoilijan motiivia aloittaa vilkutus myöhään.
Itse olin lähdössä parkista ja jäin odottamaan takaa tulevaa autoa ja ihmettelin että tuleepa hitaasti.
No idiootti ajoi hitaasti siitä syystä että odotti minulta vapautuvaa paikkaa mutta hyvien tapojen mukaan parkista ei kiilata kadulla ajavan eteen.
No kun viimein löytyi se vilkku niin ymmärisin miksi oli jäänyt munimaan sinne taakse.
Sama muuallakin, eli kun itse tulet vasemmalta tai kolion takaa niin ei voi koskaan tietää kääntyykö joku vai ajaako suoraan kun sitä vilkkua ei löydy.
Vituttamaan alkaa siinä vaiheessa kun kolmion takaa kyttää saumaa päästä vasemmalta tulijoiden sekä oikealta tulijoiden takia sopivaan väliin ja kun vasemmalta aukeaa sauma mutta oikealta tulee se kusipää joka ei viitsi ilmoitta että kääntyy itse joko vasemmalle tai oikealle.
Hyvin kerkeäisi itse mennä mutta kun sen suoraa ajavan eteen ei liikennesääntöjen takia saa kolmion takaa kurvata.
Sama ilmiö toisessa risteyksessä, suurin osa kääntyy oikealle joten kolmion takaa tulijat pääsisivät poikkeuksetta ajamaan pysähtymättä, mutta ilman vilkkua tulevat pysäyttävät rekoista lähtien liikenteen ja vain sen takia ettei viitsi vilkkua käyttää.
Kyseisestä risteyksestä on muodostunut vaarallinen tuon olettaman takia että kyllä ne autot kääntyy vaikkei käytäkkään vilkkua, itse tulin tuolta suunnalta josta tulijat eivät viitsi käyttää vilkkua mutta itse menin suoraan ja kolmion takaa tuleva joutu paniikkijarruttamaan.
Suoraan sanottuna vilkkua käyttämättömät tai vilkun viimehetkellä laittavat ovat kuispäisiä narsisteja.
- Anonyymi00009
Vilkulla tiedottaminen sujuvoittaa liikennettä. Kaikilla ei järki riitä ymmärtämään tätä seikkaa.
- Anonyymi00010
Veikkaanpa että kaikkia ei kiinnosta sujuvoittaa liikennettä millään tavalla, ei ainakaan muiden liikkumista.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Veikkaanpa että kaikkia ei kiinnosta sujuvoittaa liikennettä millään tavalla, ei ainakaan muiden liikkumista.
Se on sitten sitä asennevammaista toimintaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212074Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko711010- 129907
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.138710- 54626
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv94607Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan93565- 12557
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v11553- 65551
Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298536- 42525
Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.39509Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas27492Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36480- 113459
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51447- 41434
- 58422
S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan10412