Vaimo ei alista minua millään tapaa, keskenäinen seksi sujuu ja sitä on neljä kertaa viikossa. Vaimolla on kuitenkin fetissi harrastaa ryhmäseksiä itseään puolta nuorempien miesten kanssa. Minä voin olla mukana, tai vain katsella, tai mennä kaljalle siksi aikaa. Siis mitä ?
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Mitä tuosta siis?
- Anonyymi00002UUSI
Eksäni oli omien sanojensa mukaan vain hieman bi-seksuaali. Noin kerran kuussa hän halusi harrastaa tyttöjen välistä seksiä hänen ystävänsä kanssa. Sain katsella tai olla poissa sinä aikana. Lopulta hänen ystävästä tuli ystävä minullekin ja sain toisinaan osallistua kolmantena pyöränä mukaan. Enimmäkseen kuitenkin sain vain katsella ja runkata.
Tuollaisia erilaisia mieltymyksiä on ihmisillä ja toinen joka hyväksyy ne tai ei hyväksy.
Jos olisin itse ollut tiukkapipoinen, niin olisi jäänyt kokematta hyvin monet kiihkeät kolmenkimpat ja vielä useammat erittäin intensiiviset ja huh niin sensuellit kahden kauniin naisen yhteiset hetket. - Anonyymi00003UUSI
Siis spede jotain rajaa buaahaa
- Anonyymi00004UUSI
Omien viettien toteuttaminen on aidointa elämää. Hienoa, että uskallatte toteuttaa iseänne ja nautitte siitä. Kaikelle ei tarvitse löytää muiden hyväksyntää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 671018
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12909En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o55852- 62798
- 60750
- 57687
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67586
- 132579
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20567Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30555- 50549
- 29505
- 33497
- 72476
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk34468- 40457
- 17440
- 24439