Eilen illalla kun mentiin nukkumaan, minä ja vaimo makkariin ja anoppi jäi olohuoneeseen, aloin hieroa vaimoa ja se pyysi että ollaan hiljaa ettei vain äiti kuulisi. Minä juuri haluisin että tuo kiimainen anoppini kuulisi kuinka tytär saisi nauttia vävynsä kullista, nussin tahallani oikein kovaa ja äänekkäästi, voi sitä litinää ja pauketta kun meikä poika nussi. Nyt juuri heräsin, vaimo vielä nukkuu mutta anoppi on keittänyt kahvia ja kohta kysyn saako vävy jotain herkkuakin....
Vastaukset 2
- Anonyymi00001UUSI
Antoiko anoppi.
- Anonyymi00002UUSI
Ekana anoppi vähän toppuutteli ettei me voida mutta hetken päästä se otti kädestäni kiinni ja vei nopsaan kylppäriin ja sanoi että on jo pitkään halunnut minua, istui wc-pöntölle ja otti ensin himokkaasti suihin, hieroin samalla sen ihania pieniä tissejä ja nännejä, meinasin jo tulla anopin suuhun, sanoin että jos ei lopeta niin tulen kohta suuhusi, ja että haluisin saada edes vähän kokeilla anopin pillua niin anoppi nousi ylös ja meni nojaamaan lavuaaria vasten pikku peppu pystyssä, sormella kokeilin niin pieni pillu oli aivan märkänä, laitoin kullini pillun huulille ja sinne se upposi anoppi sanoi ihanaa! Aloin nussia kuin duracell pupu anopin samalla inisten hiljaa kunnes tunsin että pillu imee ja sykkii saaden orkun, minä laukesin heti perään oli ihanaa viimein spermaa anoppi. Ei tuossa kestänyt kuin reilu 10minuuttia ja sovittiin että pidetään tämä meidän salaisuutena...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811281
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191069En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621023- 65888
- 61774
- 60770
- 65696
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24680- 69672
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39638Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 50579
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36565- 19527
- 29525
- 33520
- 43508
- 72486
- 40477