Aika huono sitä on muualla sanoa. Täällä et ole esiintynyt eduksesi yhtään
0Äänestä
Anonyymi00019
Anonyymi00008 kirjoitti:
En ole se keneksi mut luulet. E Ja miten täällä en edukseni ole ollut? Omaa ikävääni kommentoinut kirjoituksiin
0Äänestä
Anonyymi00002
Se tuskin kuuluu sulle mitä kukakin on tehny tai jättäny tekemättä.
2Äänestä
Anonyymi00007
Sulle o miljoona kertaa selitetty kuinka brasilialainen perse on huonoimmillaankin parempi kuin sun
0Äänestä
Anonyymi00010
"Kitisevä Claudia". :D
0Äänestä
Anonyymi00009
Miksi ne pitäisi koko kansalle kertoa!
0Äänestä
Anonyymi00011
Tottakai harhikki haluaa kehittelemilleen juoruille vahvistusta ja trolli niitä sitten vahventaa kirjoittelemalla toisena, niinhän tää toimii. Tosiasioita ei tartte huomioida kun vetvoo vaan eestaas nii totta tulee.
1Äänestä
Anonyymi00012
En ole sellainen ihminen joka katkeroituu, tai olisin kateellinen! En ymmärrä mistä minun pitäisi olla noita asioita! Kertaan jälleen kerran,etten ole koskaan eroni jälkeen halunnut uutta suhdetta kenenkään kanssa! Olen tykännyt yksin olemisesta!
0Äänestä
Anonyymi00013
Siksi onkin niin omituista miksi haluat täällä kirjoittaa. Täällä kaivataan juuri niitä muita kun itseä.
0Äänestä
Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Siksi onkin niin omituista miksi haluat täällä kirjoittaa. Täällä kaivataan juuri niitä muita kun itseä.
Tää on trolli, tunnistaa tästä saman jankkaamisesta, tätä samaa toistanut jo ties kuinka pitkään. Lue tuo järki/tunteet osio kaikki 30 sivua niin voit päästä jyvälle miten sitkeää on toisto. 2-8 viestiä päivittäin samasta projektista.
0Äänestä
Anonyymi00015
Et kunnioittanut minua ja minun toiveitani. Et kunnioittanut rajojani.
Vastaukset 19
Vanhimmat
Vai niin 😂 E
Sinä olet ehkä ärsyttävin ihminen jonka tiedän
Hyvä 👍 E
Ihan toisen kuvan sain sinusta kun oltiin yhdessä
Etkä uskalla sitä muuten sanoa kuin täällä 😉
En ole se keneksi mut luulet. E
Ja miten täällä en edukseni ole ollut? Omaa ikävääni kommentoinut kirjoituksiin
Se tuskin kuuluu sulle mitä kukakin on tehny tai jättäny tekemättä.
Sulle o miljoona kertaa selitetty kuinka brasilialainen perse on huonoimmillaankin parempi kuin sun
"Kitisevä Claudia". :D
Miksi ne pitäisi koko kansalle kertoa!
Tottakai harhikki haluaa kehittelemilleen juoruille vahvistusta ja trolli niitä sitten vahventaa kirjoittelemalla toisena, niinhän tää toimii. Tosiasioita ei tartte huomioida kun vetvoo vaan eestaas nii totta tulee.
En ole sellainen ihminen joka katkeroituu, tai olisin kateellinen! En ymmärrä mistä minun pitäisi olla noita asioita! Kertaan jälleen kerran,etten ole koskaan eroni jälkeen halunnut uutta suhdetta kenenkään kanssa! Olen tykännyt yksin olemisesta!
Tää on trolli, tunnistaa tästä saman jankkaamisesta, tätä samaa toistanut jo ties kuinka pitkään.
Lue tuo järki/tunteet osio kaikki 30 sivua niin voit päästä jyvälle miten sitkeää on toisto. 2-8 viestiä päivittäin samasta projektista.
Et kunnioittanut minua ja minun toiveitani. Et kunnioittanut rajojani.
Kenelle vastasit?
Mies tekee mitä mies tekee. Minä en niistä tiiä.
Aloitus ei ole minulta