Olet vain katkera ja kateellinen akka

Jos et voi kertoa mitä se mies on tehnyt.
19240
2Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 19

Vanhimmat

Vai niin 😂 E

Äänestä
  • Sinä olet ehkä ärsyttävin ihminen jonka tiedän

Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Sinä olet ehkä ärsyttävin ihminen jonka tiedän

Hyvä 👍 E

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Hyvä 👍 E

Ihan toisen kuvan sain sinusta kun oltiin yhdessä

1Äänestä

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Sinä olet ehkä ärsyttävin ihminen jonka tiedän

Etkä uskalla sitä muuten sanoa kuin täällä 😉

Äänestä

• Anonyymi00006 kirjoitti:

Etkä uskalla sitä muuten sanoa kuin täällä 😉

Aika huono sitä on muualla sanoa. Täällä et ole esiintynyt eduksesi yhtään

Äänestä

• Anonyymi00008 kirjoitti:

Aika huono sitä on muualla sanoa. Täällä et ole esiintynyt eduksesi yhtään

En ole se keneksi mut luulet. E
    Ja miten täällä en edukseni ole ollut? Omaa ikävääni kommentoinut kirjoituksiin

Äänestä

Se tuskin kuuluu sulle mitä kukakin on tehny tai jättäny tekemättä.

2Äänestä

Sulle o miljoona kertaa selitetty kuinka brasilialainen perse on huonoimmillaankin parempi kuin sun

Äänestä
  • "Kitisevä Claudia". :D

Äänestä

Miksi ne pitäisi koko kansalle kertoa!

Äänestä
  • Tottakai harhikki haluaa kehittelemilleen juoruille vahvistusta ja trolli niitä sitten vahventaa kirjoittelemalla toisena, niinhän tää toimii. Tosiasioita ei tartte huomioida kun vetvoo vaan eestaas nii totta tulee.

1Äänestä

En ole sellainen ihminen joka katkeroituu, tai olisin kateellinen! En ymmärrä mistä minun pitäisi olla noita asioita! Kertaan jälleen kerran,etten ole koskaan eroni jälkeen halunnut uutta suhdetta kenenkään kanssa! Olen tykännyt yksin olemisesta!

Äänestä
  • Siksi onkin niin omituista miksi haluat täällä kirjoittaa. Täällä kaivataan juuri niitä muita kun itseä.

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Siksi onkin niin omituista miksi haluat täällä kirjoittaa. Täällä kaivataan juuri niitä muita kun itseä.

Tää on trolli, tunnistaa tästä saman jankkaamisesta, tätä samaa toistanut jo ties kuinka pitkään.
    Lue tuo järki/tunteet osio kaikki 30 sivua niin voit päästä jyvälle miten sitkeää on toisto. 2-8 viestiä päivittäin samasta projektista.

Äänestä

Et kunnioittanut minua ja minun toiveitani. Et kunnioittanut rajojani.

Äänestä
  • Kenelle vastasit?

Äänestä

Mies tekee mitä mies tekee. Minä en niistä tiiä.

Äänestä

Aloitus ei ole minulta

1Äänestä

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Jos et voi kertoa mitä se mies on tehnyt.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu