😋 🍞 🍅 "tyhjästä" kaapista maistuvan aamiaisen. Kylmään ja sateiseen syysaamuun sopivat lämpimät voileivät. Päällä on tomaattipyreetä, marinoituja paprikasuikaleita ja juustoraastetta. Ne ehtivät jäähtyä jos Espoosta lähtisi tänne ajamaan, mutta voihan ne lämmittää mikrossa.
Hyvää Huomenta!
Auvoinen emäntä taikoo
39
173
Vastaukset 39
- Anonyymi00001
Sillä aikaa ku micro polttaa itte ittensä ehit hakkaa pariakin multasäkkiä.
-pin atat- Anonyymi00002
Soita äitille, että ensin niitä lapsia hankitaan ja sitten niistä ei huolehdita tule heti sammuttamaan minun mikro
- Anonyymi00004
Anonyymi00002 kirjoitti:
Soita äitille, että ensin niitä lapsia hankitaan ja sitten niistä ei huolehdita tule heti sammuttamaan minun mikro
*Check*
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
*Check*
Just a lucky guess dear
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Just a lucky guess dear
"Arpa on heitetty". Mitähän Kati Nopan reseptillä pizzauunista pullahtais?
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
"Arpa on heitetty". Mitähän Kati Nopan reseptillä pizzauunista pullahtais?
Äitien tekemää ruokaa tien toiselta puolelta?
- Anonyymi00003
No se on gubbe mukava kuulla, että lounasasiat pelaa siellä Espoossa. T naiselta
- Anonyymi00011
Kuinka ne pelaa siellä Vihdissä?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Kuinka ne pelaa siellä Vihdissä?
Sitä en osaa aapeeäijän muiden hahmojen puolesta sanoa, mutta mm tämän originalin väitti siellä asuvan, että PK- seutu on kai aika keskeinen juttu guben hahmojen suhteen. Vinkkaappa tästä vaikka hesoihin jos niille ei muita hommia oo
- Anonyymi00007
Tosi outoa että tuut tänne kun se sinun miehes mitä ikävöit on jossain siellä,VAI?
- Anonyymi00008
Yöks se muuttuu aina Sudesta Supiks, ja löytyy saunan alta. Että semmonen Saunasuoja. Luulis, että ämpäri ois rittäny.
Anonyymi00008 kirjoitti:
Yöks se muuttuu aina Sudesta Supiks, ja löytyy saunan alta. Että semmonen Saunasuoja. Luulis, että ämpäri ois rittäny.
Turhaan kyttäät mun kirjoituksia ja haaveilet sudesta. Ollaan eri sukupuolta ja ilmeisesti asutaan eri puolilla Suomea. En teidän luulemisillanne muutu naisesta mieheksi. En edes tajua mistä tuon mielikuvitusjuttunne olette keksineet. Ainakaan mun kirjoituksissa ei ole mitään siihen liittyvää.
- Anonyymi00026UUSI
Niin missä "se" mies on aapeeäijän kuviteellisessa pihasaunassa vai ulkohuussissa. Tilaamani tynnyrisauna taloyhtiön piikkiin ei ole vieläkään saapunut. Moitin
- Anonyymi00009
🤔🍆🍑 Olen samaa mieltä aloittajan kanssa, että lounas panetus on kiusallinen vaiva, mikä voi kroonistua vuosien palstasekoiluksi, jos sitä ei hoideta asianmukaisesti ajallaan.
- Anonyymi00012
Onhan sulla kaks tervettä kättä.
- Anonyymi00013
Ai. Aika-merkki kilahtaa aina klo 13, ku Cajunkukko Wienissä muuttuu Ankan kultaseks munaks Aleksilla? -Pörssilato
Sinä et ilmeisesti ole läpäissyt kehareiden ala-astetta. Jo siellä opetettiin, että ihmiset eivät muutu toisten tahtomalla. Naisista ei tule miehiä eikä palstan kirjoittajan tyyli muutu. Sun kannatraa seurata sellaisia kirjoittajia, joiden tekstit miellyttävät. Minun ei tarvitse miellyttää täällä ketään.
- Anonyymi00023UUSI
lounas.ajatus kirjoitti:
Sinä et ilmeisesti ole läpäissyt kehareiden ala-astetta. Jo siellä opetettiin, että ihmiset eivät muutu toisten tahtomalla. Naisista ei tule miehiä eikä palstan kirjoittajan tyyli muutu. Sun kannatraa seurata sellaisia kirjoittajia, joiden tekstit miellyttävät. Minun ei tarvitse miellyttää täällä ketään.
Kenelle/keille kuvittelet kirjoittavasi? Onko se/ne juuri nyt samassa huoneessa kanssasi? 😆
Anonyymi00023 kirjoitti:
Kenelle/keille kuvittelet kirjoittavasi? Onko se/ne juuri nyt samassa huoneessa kanssasi? 😆
Minä en kuvittele mitään. Mulla lukee profiilissani näin: "Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."
- Anonyymi00028UUSI
Ihan ekana menevät yleensä vessaan tai suihkuun tekemään mitä täytyy sen sijaan, että huohottavat emojit ojossa pienen marginaalin fiksaation kohteelle, eli guben mille tahansa hahmolle. TT
- Anonyymi00029UUSI
lounas.ajatus kirjoitti:
Minä en kuvittele mitään. Mulla lukee profiilissani näin: "Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa."
Kuljailetko aapeeäijä paljonkin kauppakeskuksissa esim nuorisolaisten perässä?
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kuljailetko aapeeäijä paljonkin kauppakeskuksissa esim nuorisolaisten perässä?
Siellähän se hiihtää ihan kestona
- Anonyymi00010
Lämpimät leipäset ovat hyviä ja kuulostaa makoisalta. Itse tykkään laittaa tonnikalaa niihin jos harvoin teen.
Tonnikala ja pizzamauste olis ollut hyvä lisä leipäsiin jos niitä olis ollut. Sulatin tuon 60-luvun jääkaapin nyt, kun siellä on enää vain 2 porkkanaa ja pieni sipuli.
- Anonyymi00027UUSI
lounas.ajatus kirjoitti:
Tonnikala ja pizzamauste olis ollut hyvä lisä leipäsiin jos niitä olis ollut. Sulatin tuon 60-luvun jääkaapin nyt, kun siellä on enää vain 2 porkkanaa ja pieni sipuli.
Noinko vanha oot?? 60-luvulta jääkaappi
- Anonyymi00014
Nämä on kaikki niitä Tn hahmoja.
- Anonyymi00015
Se vinkkaa eri ruuvilla P miehelle: "nyt voit tulla.
- Anonyymi00016
Tn örikinäl?
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tn örikinäl?
Samoja kaikki, nalle hehku. Nalle oli syömässä eilen Hehkun luona sen ukko oli jossain muualla.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Samoja kaikki, nalle hehku. Nalle oli syömässä eilen Hehkun luona sen ukko oli jossain muualla.
Nämä on niitä saatananpalvoja.
- Anonyymi00030UUSI
Eli kaikista palstaäijän hahmoista olette vouhottaneet ko henkilön "hahmoja"? Vaikuttaa "vähän" psy koottiselta. Siunausta
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tn örikinäl?
Joo kyllä sekin on aapeeäijän hahmo. Mites guben musta susi hahmo, eli viisikymmentä vuotias ostoskeskuksen steve- vieläkö siitä o teoriat voimissaan? Ta To
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ap äijä otti heti kuumasta perunasta koppia. Tästäkin sinun guben luomasta kaksoisliekkipierusta ovat reppanat tarinoineet
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Se vinkkaa eri ruuvilla P miehelle: "nyt voit tulla.
Etkö joskus teoretisoinut, että guben ns mustasusi on tekoälyn avulla yksissä tuumin T- naisen ja P- miehen laittama hämäys, jotta voisivat tavata salaa. Jäi vähän epäselväksi, että keneltä, ilmeisesti sinun valvovan katseen alta. Tätäkään pskaa ei vaan voi ihminen keksiä, mutta joo siellä se luki. Poikabändi hajoaako se ny viimein..
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Etkö joskus teoretisoinut, että guben ns mustasusi on tekoälyn avulla yksissä tuumin T- naisen ja P- miehen laittama hämäys, jotta voisivat tavata salaa. Jäi vähän epäselväksi, että keneltä, ilmeisesti sinun valvovan katseen alta. Tätäkään pskaa ei vaan voi ihminen keksiä, mutta joo siellä se luki. Poikabändi hajoaako se ny viimein..
Tiedän.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mitähän se Tn lähimies tuumaa tästä?
- Anonyymi00022
Saatananpalvoja kun on omissa porukoissaan eräs isoherra S mies siunannut näiden liitot ja tukee niitä siinä salailussa. Sillä ehdolla että itsekin pääsee välillä kimppaan.
Ne haluaisi muuttaa asuun P etämiehen seinänaapuriin.Sekä näkijä ihminen teilata.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251768Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️651335- 1191128
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)105984Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet372947Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21827- 120775
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k228775- 61695
- 103676
- 13644
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html307635Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.114596- 42563
- 53555
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv88518- 65511
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan85508Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73501- 40500