koira+fretti

=????

en tiedä onko aiheesta jo keskusteltu mutta, "mahtuuko" koira ja fretti saman katon alle? terrieri 10v. ois jo talossa ja kiinnostais ostaa fretti lisäks

8

571

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkeli

      Riippuu ihan koiran luonteesta ja fretin luonteesta miten onnistuu.

    • mari

      Niin, riippuuhan se tosiaan koiran luonteesta ym., mutta terrieri on aika pahanluonteinen ainakin yleensä tälläisiä pieniä eläimiä kohtaan. Terrierithän on jalostettu pyytämään pikkueläimiä koloistaan. Miten koiranne suhtautuu kissoihin? Olisi hyvä jos pääsisitte vaikka haistelemaan jonkun frettiä..

      • just-me!!!

        olen miettinyt samaa,meillä on koira ja se on tullut toimeen tähän astisien lemmikieni kanssa,mutta entä fretti?onko se sama kuin esim.marsu-hamsteri?rottienkin kanssa on koira kyllä tullut hyvin toimeen,
        mutta onko fretti aivan eri aisia?entä jos en anna koiran olla fretin lähettyvillä tajuisiko se silti,että tuolla on joku josta en pidä?fretti on hyvin erillainen kuin jyrsiät minä tajuan,mutta kuinka errilainen se on?ja voiko koira tosiaankin VIHATA frettiä???????-


      • freetu
        just-me!!! kirjoitti:

        olen miettinyt samaa,meillä on koira ja se on tullut toimeen tähän astisien lemmikieni kanssa,mutta entä fretti?onko se sama kuin esim.marsu-hamsteri?rottienkin kanssa on koira kyllä tullut hyvin toimeen,
        mutta onko fretti aivan eri aisia?entä jos en anna koiran olla fretin lähettyvillä tajuisiko se silti,että tuolla on joku josta en pidä?fretti on hyvin erillainen kuin jyrsiät minä tajuan,mutta kuinka errilainen se on?ja voiko koira tosiaankin VIHATA frettiä???????-

        mul on pari frettii, ja ain ku ollu koira käymäs toinen fretti on ollu pelosta jäykkänä ja toinen uteliaana halus tutkii toista otusta ja päästä selville mikä se oikein on, mut koira on yleensä juossu pakkon hätnä koipien välissä.. kissatki meidän pihalla pelkää frettejäni ku ollaan ulkona, ku fretit haluu mennä lähemmäs haistelemaan ja tutkimaan niin kissat on luikkinu pakoon.. et jos molempii ottais pentuina, sekä koira että fretti, niin ne varmaan tottuis toisiinsa, mut voi olla aika vaikeeta saada vanhempi koira sopuutumaan siihen luulisin.. ja sitä ei voi pitää koiralt piilossa mitenkään, sil on niin vahva ominaishaju, ja koiralla niin terävä haju-aisti et se kyl titäis et siel on joku muu eläin.. ja kyl frettikin tietäis koiran olemassaolosta.. et ne kyl molemmat vois stressaantua semmosest aika lailla.. ja frettihän tarvitsee paljon tilaa, mielellään sais olla vapaana koko kämpässä.. kunhan kämppä cvaan on frettiturvallinen, ettei pikku hirviö pääsee loukkaamaan itteensä, ne on aika onnettomuudenalttiita jos näin sanotaan ku kaikkee on pakko tutkii...=)


    • mä..

      fretit, tyttö ja poika reilu 2-vuotiaita on tullu toimeen sekä kissojen että koirien kaa, nyt tulossa koiran pentu ja uskon et kaikki onnistuu meillä ainaki ihan hyvin niin paljon on pötköt ollu tekemisis muitten eläinten kanssa.. ja koirakin toivottavasti tottuu kun pentuna tulee.

    • capeet

      riippuu aika paljon luonteesta...
      tutuilla oli kyllä koira ja fretti ja hyvin tulivat toimeen, mutta kun meidän fretti tapasi kaverin koiran niin se koira yritti purra fretin pään irti...onneksi kerkesin estää...

    • hmmm?

      Mietin kans samaa kun mulla on puoli vuotias fretti ja ottaisin lapin koiran pennun että tulisivatkohan ne toimeen. Luulen et paremmin tulee niin päin et fretti on jo talossa kun toisinpäin?

    • Straightjacket

      Täällä asustelee frettipojat 3- ja 4-vee sekä australianpaimenkoira, joka tuli taloon kun täytti kaksi. Pikkuhiljaa totutettiin niin että asuivat eri kämpissä (toiset vanhemmillani ja toinen omassa kämpässä), töitä tehtiin 3-4kk ja tuloksena toimeen tulevat eläimet. :)

      Tietysti merkitsee paljon juurikin nuo luonteet, koira on hieman pehmeä, joten kuuntelee kyllä. Senkin takia olivat erikseen, että sain rakennettua koiraan suhteen ennenkuin iskettiin samaan asuntoon. Kotona on lapsiportti, joka on tuunattu fretin kestäväksi. Koskaan eivät jää keskenään vahtimatta - portti ja ovi on aina noiden välissä kun en ole kotona.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      203
      4872
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      281
      2997
    3. 134
      1777
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      225
      1592
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1431
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1206
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1139
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1107
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      77
      1092
    Aihe