Onko muut huomanneet ilmiön, että cittari on nuupahtanut jotenkin uudelleen? Kun uusi kauppias tuli Jyrkin tilalle, oli kova draivi päällä. Tehtiin pikkuremppaa, tiloja viihtyisämmäksi, sekä ennenkaikkea tavaraa alkoi olla hyllyllä. Asiakkaita kuunneltiin jne. Nyt viimeisen parin kuukauden aikana on alkanut näkyä outouksia ja todella paljon. Kuten taas kerran, kuten Jyrkinkin aikana, plussa tarjous-tuotteet on aina loppu. Lähinnä kuivatuotteet löytyy aina varmasti, mutta tuoretavara on pääasiallisesti ja koko lopputarjousajan lopuillaan. Viimeisen päiväyksen reilusti ylittäneitä tuotteita löytyy hyllystä (eilen peräti viikon vanhentunut kokkikartanon hampurilainen!), yleistä epäsiisteyttä, kuten tyhjiä hyllynvälejä, tuotteiden asemointi outoa ja vaihtuu jatkuvasti. Likaa ja murua. Että onko tämä uusikin kauppias nyt täysin luovuttanu vai mistä on kyse? Ei se asiakkaiden puutteestakaan voi johtua, kun niitä ainakin tähän asti vaikuttaa olevan reilusti enemmän kuin Jyrkin loppuaikoina. Mutta onhan se pakko taas prismasta alkaa ostelemaan, jos ryhtiä ei cittarissa ole. Kun minä kauppaan omilla resursseilla menen, kyllä minä odotan että luvatut tarjouksetkin löytyy juuri silloin eikä niin ettei niitä saa ollenkaan.
Citymarket, mitä tapahtui?
Anonyymi-ap
22348
6Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Dodii. Kuvailekaivattusi ulkonäköä :)
- On aika ottaa sinuun etäisyyttäKohtalo tuli apuun ja järjesti sille puitteet. Ei sillä että olisi tyytyväinen, päinvastoin.
- Voi kun saisin selvänMitä sinä oikein ajattelet ja ootko oikeesti täällä niinku kuvittelen. Eilen oli niin vahva tunne kun ensimmäisen viestikeskustelun avasin, että se olit sinä. Meen taas saunaan enkä tiedä, ehkä tulen ikävässäni vielä tä…
- Mikä on kaikkenViehättävintä kaivatussasi?
- Yritetäänkö vielä kerran?Sussa on paljon hyvää, mutta paljon myös piirteitä jonka kanssa en voi elää. Annoin mahdollisuuden sössit sen. Mutta silti oot ajatuksissa haluaisin laittaa sulle suoraan viestiä mutta en uskalla.
- Trump teki dieseldiilin Putinin kanssaYhdysvaltain presidentti Donald Trump kertoo sosiaalisessa mediassa sopineensa Vladimir Putinin kanssa mittavista dieselpolttoaineen toimituksista Yhdysvaltain ja maailman markkinoille. Olen juuri saanut päätökseen erit…
- Joskus joku ihminen jää sydämeen asumaan, vaikkei hänelle olisi koskaan uskaltanut kertoa sitä.Sinä olet jäänyt ajatuksiini tavalla, jota on vaikea selittää. Olemme kohdanneet siellä, missä olen käynyt asiakkaana, etkä ehkä itse tiedä, miten paljon lämpöä olet tuonut päiviini. Joskus pelkkä hymy tai pieni kohtaam…
- Kaipaan sinua miesToivo elää, että näemme vielä. Kadun, etten pyytänyt sun puhelinnumeroa.
- Et näytä vanhalta,vaik ootkin iäkäs!Ootko ottanut botoxia?
- Jos et enää uskallalaittaa viestiä, enkä itsekään uskalla, ei ole kuin yksi vaihtoehto
- Haluaisin tutustua miesKun tapasimme paikka ei ollut paras mahdollinen. Luulin, että kaipaan toista ihmistä elämääni enkä huomioinut sinua. Päästin tilaisuuden menemään. Kaipasin koko ajan jotain mikä ei ollut todellista ja sinä olit siinä ko…
- No miltä näytänKu et saa silmiä irti🫠
- Ei olis pitänyt tykästyä siihen mieheen...Yhä vaan kaipaan...
- Laita se viestiTiedät että ollaan linjoilla nyt molemmat.
- Älkää ihmiset hyväksykö Antin natsismia!Kyllä se on ihan yhtä hirvittävä ideologia, vaikka sitä demari harjottaiskin.
- Matkailu avartaa.Kyllä. Niin klisee kuin se onkin, niin onhan meillä Suomessa hienoja asioita. - Lentokentällä on siistiä. - Hanasta voi huoletta juoda vettä. - Hotelleissa ei pörrää monijalkaisia kavereita. - Infra on toimiva. - Kaljat…
- Mikä on horoskooppisi?Mikä on naisen?
- Mikä onkaanKauneinta kaivatussasi?
- En sua torjuis!Silloin joskus oli pakko...
- Et edes yrittäHuomaan että et edes yritä parantaa meidän välejä mitenkään vaan syyllistät ja epäilet ja haukut ja kaikkea muuta
Vastaukset 22
Vanhimmat
Tuoreimmat ja edullisimmat yrtit, kasvikset, hedelmät, ja lihat sekä ulkomailla että Suomessa ovat poikkeuksetta etnisten kauppojen ja kojujen valikoimassa. Helsingin Puhos näyttää saavan negatiivista huomiota joka suunnasta mutta tosiasiallisesti ainakin harrastuskokkaajat hakevat mielellään ainesosat sieltä, missä on tuorein tarjonta. Ulkomailla gourmet kokit ovat jo satamassa odottelemassa päivän saalista.
Eli nahistuneet tuotteet jääkööt kauppaan. Ostajalle on muitakin vaihtoehtoja.
? Minä en nyt mitenkään usko, että Loimaan Cittarin ongelmien vuoksi kukaan lähtee Helsinkiin asti hakemaan kurkkuja ja tomaatteja...
Niin. Jos käy Loimaata pidemmällä huomaa, ettei sentään Helsinkiin saakka tarvitse mennä. Toki voi pysyä myös Loimaan rajojen sisäpuolella.
Jos minä käyn ruokakaupassa niin haluan että se on mahdollisimman lähellä sekä vielä kaiken hyvän päälle, ei cittarin ongelma loimalla ole hevi-osaston "nahistuminen". Sielä on kaikki ihan tuoretta ja ok sekä oli sitä jo Jyrkin aikana. Ennemmin tuo on Prismankin ongelma hieman enemmän kuin cittarin (tosin ei mitenkään mainittavan pahasti sieläkään).
Sekä vielä lisäksi, Puhos on Helsingissä...
Mun havaintojen mukaan taas Prismassa useammin parempaa, mutta sielläkin kyllä sitä epäkuranttia aika paljon. Taitaa vaan olla käytännössä joka paikassa johtuen mm. viljelijöiden monista vaikeuksista, säilyvyyttä parantavien aineiden tiukemmsta sääntelystä ym. Vaikka olisi päällepäin hyvä niin voilla silti huonoa: paprika homeessa, porkkana kitkerää, peruna vetistä, tomaatit kitkeriä, banaanit ruskistuu tosi nopeeta jne.
lajijasuris
Onko työttömät hyllyttämässä nykyään?
Eikös nämä systeemit ole lopetettu tai lopetetaan vuodenvaihteessa? Eli työttömät ei enää "joudu" tekemään mitään työkkärin määräämiä juttuja, koska niitä ei ole enää olemassa jotain näitä työllisyyspalvelujuttuja. En usko että uusia soppareita on enää aikoihin kirjoitettu.
Se tuskin siis selittää cittarin nykyistä tilaa.
Ei ole. Hyllyttäjät saavat palkan ja ovat työllisiä.
EI siitå ole kyse
Kyllä ennen otettiin heitä
Kaveri olis pidetty 3 kk ilman palkkaa mutta te tmo pisti stopin.
EI OLE
työttömät on usein näissä työkokeilu yms jutuissa
Siis laillistettua riistoa ja ihmiskauppaa. Eikö työstä pitäisi maksaa käypä palkka niin työttömyyskin alenisi? Joka tapauksessa nämä työkokeilut syövät oikeita työpaikkoja, kun yrittäjä saa ilmaista työvoimaa, miksi siis palkkaamaan ketään.
Monella pitkäaikaistyöttömällä ei ole mitään nykypäivän työelämässä tarvittavia taitoja. Siksi yrittäjät ottavat heitä hyvää hyvyyttään nimenomaan harjoittelemaan niitä. Ei sellaisesta oikein mitään voi maksaakaan, jos vieressä tekee reippaasti asiakaspalvelutyötä toinen, joka onkin työmyönteinen ja osaa hommansa. Ja kumman itse palkkaisit, kun vakituinen paikka aukeaa.
ja jos on alle 30 v ...kelpaa about
Hyvä kysymys, ja samoja ajatuksia!
lajijasuris
Minusta sittarissa on kiva asioida, kaikki toimii ja hinnat ei juurikaan poikkea muista.
En minä hintoihin kantaa ottanutkaan, enkä edes viihtyisyyteen joka tuli kertaluokkaa paremmaksi uuden kauppiaan myötä.
Mutta minä olen huolisssani siitä, että onko se nyt ohi? Koska ei haluaisi nähdä tuollaisia jotain outoja lipsahtamisen, repsahtamisen tai luovuttamisen merkkejä?
En tiedä, mutta saisivat kohta alottaa sen perusrempan että tulisi nykypäivään tuokin kauppa. Paremmat pullokoneet ja IP-kassat.
Vastahan sinne tuli skanneritoiminto? Olen käyttänyt sitä jo viikon verran. Sekä sähköinen plussakortti yhdistettynä nordean maksukortti apple pay appsi juttuun.
Prismaan taitaa myös tulla skanneri koska ip kassoihin on tullut iso vihreä nappi...
Ihan hyvä kauppa ja tarjoukset.
Sehän on selvä juttu, että Loimaalla nuupahtaa ennen pitkää kaikki. Silkkaa apatiaa ja ahdasmielisyyttä koko kylä.
Mellilässä voi elää koko elämänsä pelkillä valtiontuilla.