Ihmisen tulee tehdä parannus. Kateus, juoruilu, pahat puheet, vahingonilo. Ne on syntejä ja vakavia sellasia. Sellaiset tulee hylätä ja tehdä parannus.
Halpa armo ei sisällä parannuksen tekoa
Anonyymi-ap
951
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Vastaukset 9
Vanhimmat
Tällaisen aloituksen tekijän kannattaisi rukoilla itsensä puolesta, että pitääkö jumala tuollaisesta toisten asioihin puuttumisesta? Jokainen varmaan saa tarvittaessa kirkolta ja pappien puolelta apua, jos tarvitsee. Tuskin aloittajakaan lienee synnitön, sen kummemmin kuin minäkään!
Kyllä sanomaa ja totuutta sekä kehotusta parannuksen tekoon kuuluu levittää. Pahinta on tilanne missä kateus, juoruilu ja pahat puheet on normalisoitu osaksi arkea ja niitä ei osata edes pitää vakavina synteinä joista tulisi luopua.
Olen pannut paljaalla totuutta sekä kehotusta parannuksen tekoon levittävää kirkon sakastissa. ☝️😇
Kyllä niitä on käveleviä Jumalia joka kylässä. Täälläkin on sellasia henkilöitä että kävellessäänkin tapailee virsikirjan sanoja.
Siitä vaan jyrryttää veisata kaiket päivät jos siltä tuntuu, ei se minulta ole pois.
Minä ite olen niin syntinen että joudun suoraan kuumalle puolen, se tuntuu jotenkin tutummalta, sopii mulle!
Sama. Jos taivaassa on aloittajan kaltaisia jankuttavia hymistelijöitä niin ainakaan minä en halua sinne.
Ne on pönttöviallisia sekopäitä, jotka keskustelee sivupersooniensa kanssa kävellessään.
Tarjousarmolla ei tee mitään, sillä ei ole takuuta, eikä siihen saa varaosia!
Eikä myöskään palautus oikeutta.
Raamattu opettaa että tehkää parannus. Ei voi jatkaa kateutta, juoruilua, itsekkyyttä ja entistä elämäntapaa ja ajatella että se sitten riittää kun lukee Raamattua. Parannus tarvitaan.
Kateutta ja juoruilua erityisesti pitää painottaa itä-suomessa koska ne on vakavia syntejä ja erittäin laajasti suosiossa itä-suomessa