Pieni, mutta tärkeä erävoitto tässä synnin täyttämässä maassa.
Kouvolan KD-valtuutettu kertoo, kuinka kristillisdemokraatit valmistelivat aloitteen, saivat mukaan valtuutettuja muista puolueista ja lopulta kaupunginhallituksen ratkaisun taakse. Aloitteen pohjalta Kouvola teki linjauksen, etteivät sen lipputangoissa enää liehu esimerkiksi Pride-liput.
– Olen saanut pääsääntöisesti positiivista palautetta ratkaisusta.
Pride ei hänen mukaansa yhdistä kouvolalaisia vaan asettaa kaupunkilaisia vastakkain.
- Tietysti lokaakin roiskuu niskaan, jos vaikka lähden somea tai Kouvolan Sanomien kommenttipalstaa lueskelemaan. Tämä jakaa mielipiteitä, hän kertoo.
Kouvolan KD-valtuutettu kertoo, kuinka kristillisdemokraatit valmistelivat aloitteen, saivat mukaan valtuutettuja muista puolueista ja lopulta kaupunginhallituksen ratkaisun taakse. Aloitteen pohjalta Kouvola teki linjauksen, etteivät sen lipputangoissa enää liehu esimerkiksi Pride-liput.
– Olen saanut pääsääntöisesti positiivista palautetta ratkaisusta.
Pride ei hänen mukaansa yhdistä kouvolalaisia vaan asettaa kaupunkilaisia vastakkain.
- Tietysti lokaakin roiskuu niskaan, jos vaikka lähden somea tai Kouvolan Sanomien kommenttipalstaa lueskelemaan. Tämä jakaa mielipiteitä, hän kertoo.
Vastaukset 35
Vanhimmat
Kyl me noin 700 000 ateistia oomme pettyneitä .
Minä hinduna kiitän Kouvolaa .
Me muslimit riemuitsemme kaupungin päätöksedtä .
Minä kristinuskoinen kiitän Kouvolan päätöstä. Jotain tervettä sentään vielä olemassa. Nyt muut suomalaiset mukaan. Pride ei kuulu Suomeen. Olemme ollut liian kilttejä kaikille. Arvostan Kouvolan päätöstä. Kaikki kunnioitus heille tässä asiassa.
Minä toivon jot pyhän Israelin lippu nostetaan salkoon ja pyhän Netanjahun kuva on kaupungintalossa esillä näkyvässä paikassa .
Ei sellaisia sen enempää kuin Pride-lippujakaan
Joo tämä netanjahu tule lähwttää ensitilassa siperiaan
Hyvähän se on et kaupunki ei liputa poliitista aatetta.
Joo, tasa-arvoiset ihmisoikeudet ovat kammottavia poliittisia aaateita, joita Raamattu ei tunne.
Tämä ei liity keskustelun aiheeseen. Mistä höpiset?
Me Suomen muslimit kiittämme päätöksestä. On hienoa että meitä ja kristittyjä yhdistää sama sammumaton homoviha.
KD:sta ei ole homovihaa löytynyt, vaikka sellaisesta joskus tällä palstalla joku jotain mainitsee.
Et sen sijaan heittelette heitä katolta varsinkin Gazan kaistalla.
Ei se tyylipuhdas homoviha mihinkään katoa millään selittelyillä, kun sen näkee jokainen lukutaitoinen joka päivä.
KD:sta sellaista ei ole kuitenkaan löytynyt, kuten itsekin nyt todistat.
Jopa jokapäivä näkisi? Näyttäisit perustellusti edes joitain esimerkkejä sellaisesta.
Kd on mätä paska
Vasemmiston perusargumentti asiaan kuin asiaan. Kertoo kyllä vahvasti millaisista osoista vasemmistolaisuus ponnistaa.
Me suomalaiset muslimit emme ole viitsineet kovin paljon mainostaa kiihkeää vihaamme homoja kohtaan, koska sillä saa huonoa mainetta. Onkin todella mainiota että kristiliset tekevät tämän vihan levittämisen puolestamme ja ajavat meidänkin asiaamme.
Ainakaan KD:sta ei tällä palstalla ole löytynyt vihaa homoja kohtaan.
Oletko tutustunut Päivi Räsänen kirjoituksiin?
Ihmistuntemuskykysi vaikuttavat heikoilta
Olen kyllä ja nimenomaan lukemalla mitä hän on kirjoittanut, enkä niinkään sen perusteella, mitä vihavasemmisto väittää hänen kirjoittaneen.
Oletko sinä tutustunut Päivi Räsäsen kirjoituksiin lukemalla hänen kirjoituksiaan?
Tätä sinä olet kovasti hokenut. Se kertoo paljon sinusta, mutta ei mitään Päivi Räsäsestä.
Aika moni on lukenut tarkkaan Päivin kirjoituksia, myöskin ne oikeuden tuomarit jotka hänet niistä tuomitsivat.
Varmasti.
Eri oikeusasteissa asiaa käsitteli yhteensä 11 tuomaria. Kukaan heistä ei löytäny Räsäsen kirjoituksista vihaa homoseksuaaleja kohtaan, eivät edes ne 3 tuomaria 11:sta, jotka pitivät Räsästä syyllisenä.
Miksi levität noin lapsellisia valheita hänestä?
Joo, vihapuhetta tai tarkoituksellista loukkaamista tuomarit eivät löytäneet Räsäsen kirjoituksista.
Raamattutalebanit ovat siis sitä mieltä, että maailmassa on jo aivan liian paljon rakkautta, joten he haluavat estää muiden kuin heteroseksuaalien rakastamasta toisiaan.
Teitä, jotka haluatte estää muita kuin heteroseksuaaleja rakastamasta toisiaan on varmasti olemassa. KD sen sijaan on teidän kanssanne eri linjoilla.
https://www.is.fi/viihde/art-2000009482744.html
Todellisuudessa taas kaikki homoseksuaaliset paritkaan eivät kannata Setaa ja Prideä, heidän toimintatapojaan ja tavoitteitaan. Ei pidä vetää mitään vääriä yhtäläisyysmerkkejä.
En kehtaa enää missään kertoa että olen Kouvolasta, tuosta erittäin ahdasmielisten ja suvaitsemattomien ihmisten tuppukylästä.
Jossa pieni joukko hyvin vastenmielisiä ääri-ihmisiä päättää kaupungin arvoista ja siitä keitä ihmisiä ei täällä suvaita.
Niinpä. Keitä siellä ei mielestäsi suvaita? Mikä on se pieni joukko joka siellä teillä päättää kaupungin arvoista? Kaupunginhallitusko? Vai valtuusto? Mitä asialle pitäisi mielestäsi tehdä?
Liputuksilla ei ole tekemistä sen kanssa keitä suvaitaan.
Oletko lukenut Setan poliittista tavotteista ja Prideen liittyvistä kohuista viime vuosilta? Mitään muitakaan ihmisiä jakavia, poliittisia lippuja ei vedetä salkoon. Yhdellä toimijalla ei pidä olla etuoikeutta sellaiseen. Liputtaa voi kaikkia ihmisiä yhdistävillä lipuilla.
Ei kai Räsäsellä olekaan lippua?
Kyllä Päivi Räsäsellä on varmaan joitain lippuja, ainakin siniristilippu.
Vihaatko siniristilippua samoin kuin vihaat Päivi Räsästä?