Nyt sinä siellä pohjoisessa

Nainen siellä laita viesti!
87315
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 87

Vanhimmat

Hei täältä pohjoisesta!
En tiedä olenko minä se tarkoittamasi nainen...? Täällä ei voi tietää satavarmasti, kuka kukin on, mutta olisin hyvin iloinen, jos sinä olisit hän, jota olen miettinyt paljon viikkokausia ja odottanut palaavan tänne takaisin...
Minulla menee muuten suhtkoht hyvin, mutta syysmasennusta pukkaa - ilmoiltaan lyhyeksi jääneen kesän jälkeen.
Terv. Eräs rannikon neito

Äänestä
  • No milloin olet viimeksi miehen nähnyt? Oletko E?

Äänestä

• Et sinähän ole ketä huhuilin. hän ei tykännyt kesästä se oli liian kuuma hänelle

Äänestä

• Anonyymi00004 kirjoitti:

No milloin olet viimeksi miehen nähnyt? Oletko E?

En ole E.

Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

En ole E.

No se se oli helppo päätellä kiitos

Äänestä

Ja mitähän sitten tapahtuisi?

Äänestä
  • Kuka menisi retkuun?

Äänestä

• Mitähän tapahtuisi no luulisi tietävä

Äänestä

• Kysymys ja vastaus siihen ei olleet varmaankaan sinulle.

Äänestä

• Anonyymi00007 kirjoitti:

Kysymys ja vastaus siihen ei olleet varmaankaan sinulle.

Ja tiedät tämän mistä?

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Ja tiedät tämän mistä?

Koska minun kanssani ei kukaan mene "retkuun".

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Koska minun kanssani ei kukaan mene "retkuun".

Joku voi olla eri mieltä kanssasi.
    Oletko luonteeltasi rehellinen ihminen?
    Onko jollakulla kokemus epärehellisyydestä ja hän peilaa sitä tähän aloitukseen.

Äänestä

Kyllä minä lähden täältä tulemaan voit olla siitä varma. Olit sitten vastassa tai et tulen siihen järven rannalle odottamaan.

Äänestä
  • Minkä järven?

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Minkä järven?

T siellä taas utelee?

Äänestä

• Anonyymi00013 kirjoitti:

Minkä järven?

Oikea tietää minkä järven rannalle Olen menossa ei tarvi muille selittää

Äänestä

• Et tiedä järveä tarkalleen..vai tiedätkö?

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Et tiedä järveä tarkalleen..vai tiedätkö?

Tiedän todella hyvin Olen siellä rannalla ollut hänen kanssa viime keväänä viimeksi

1Äänestä

• Anonyymi00015 kirjoitti:

Oikea tietää minkä järven rannalle Olen menossa ei tarvi muille selittää

Okay, minä jo luulin, että meren rannalle.

Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Ei ei olla siellä koskaan oltu

2Äänestä

• Anonyymi00024 kirjoitti:

Ehkä hänen kotiseudullaan..

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

T siellä taas utelee?

Sulle sanottiin jotain tosta!
    Silti edelleen jatkat.

Äänestä

• Anonyymi00032 kirjoitti:

Sulle sanottiin jotain tosta!
    Silti edelleen jatkat.

Miksi tulet sitten joka kerta minun aloituksiin sekoilemaan kun ei ole sinulle

Äänestä

• Anonyymi00036 kirjoitti:

Miksi tulet sitten joka kerta minun aloituksiin sekoilemaan kun ei ole sinulle

Sä olet kyllä nyt harhoissas ja pahasti.

Äänestä

• Anonyymi00045 kirjoitti:

Sä olet kyllä nyt harhoissas ja pahasti.

Ei voi sanoa että on harhoissa jos täällä ei tunnista jotain ihmistä kaikki samannäköisiä

Äänestä

• Anonyymi00049 kirjoitti:

Ei voi sanoa että on harhoissa jos täällä ei tunnista jotain ihmistä kaikki samannäköisiä

Ei toi todellakaan mitään tervettä touhua oo.
    Jiin kannattaa varautua, täysin varmaa nyt että asiat ei jää tähän.

Äänestä

• Anonyymi00052 kirjoitti:

Ei toi todellakaan mitään tervettä touhua oo.
    Jiin kannattaa varautua, täysin varmaa nyt että asiat ei jää tähän.

Sinä voit kanssa rauhoittua Täällä ei koske mikään nyt sinua

Äänestä

• Anonyymi00053 kirjoitti:

Sinä voit kanssa rauhoittua Täällä ei koske mikään nyt sinua

Ohhoh.......
    Mä olen ihan rauhallinen.
    Mulla on myös puhdas omatunto kaikesta.

Äänestä

• Anonyymi00056 kirjoitti:

Ohhoh.......
    Mä olen ihan rauhallinen.
    Mulla on myös puhdas omatunto kaikesta.

Niin on minullakin puhdas omatunto kaikista Ja minä olen rauhallinen

Äänestä

• Anonyymi00069 kirjoitti:

Niin on minullakin puhdas omatunto kaikista Ja minä olen rauhallinen

Jos olet se J niin en kyllä ole samaa mieltä tuosta.
    Tuskin moni muukaan jos saisivat tietää kaiken.
    Tai siis oikeastaan kun saavat tietää.

:)

Äänestä

• Anonyymi00078 kirjoitti:

Jos olet se J niin en kyllä ole samaa mieltä tuosta.
    Tuskin moni muukaan jos saisivat tietää kaiken.
    Tai siis oikeastaan kun saavat tietää.

:)

“Kun saavat tietää” mitä? Jos sinulla on jotain konkreettista sanottavaa minusta, sano se suoraan. Kryptiset vihjailut eivät kerro oikeastaan mitään. En ole mitään rikoksia tehnyt

Äänestä

• Anonyymi00020 kirjoitti:

Et tiedä järveä tarkalleen..vai tiedätkö?

Bodom

Äänestä

No nyt voit käydä niin höyhen saarille oon ihan rauhallinen.Hyvää yötä

1Äänestä
  • Minun on vaikea kuvitella että hän menee nukkumaan tähän aikaan

1Äänestä

• Anonyymi00011 kirjoitti:

Minun on vaikea kuvitella että hän menee nukkumaan tähän aikaan

Minä en menekään vielä, mutta HÄN voi vaikka mennä 💤

Äänestä

• Anonyymi00025 kirjoitti:

Minä en menekään vielä, mutta HÄN voi vaikka mennä 💤

No mitäs tämä taas vihjailee?

Äänestä

• Anonyymi00029 kirjoitti:

No mitäs tämä taas vihjailee?

Täällä voi toivottaa hyviä unia ja vaikka lukea sen jälkeen koska haluaa muuttaa nukkurytmiä paremmaksi.

Äänestä

• Anonyymi00034 kirjoitti:

Täällä voi toivottaa hyviä unia ja vaikka lukea sen jälkeen koska haluaa muuttaa nukkurytmiä paremmaksi.

Ja kuka sinä sitten olet?

Äänestä

• Anonyymi00035 kirjoitti:

Ja kuka sinä sitten olet?

Niin. Hyvä kysymys.
    Minä olen se joka koittaa muuttaa nukkurytmiä paremmaksi. Kukas sinä olet?

Äänestä

• Anonyymi00041 kirjoitti:

Niin. Hyvä kysymys.
    Minä olen se joka koittaa muuttaa nukkurytmiä paremmaksi. Kukas sinä olet?

Olen yksi junailija vaan

Äänestä

Nyt L lopeta tuo höpöttäminen ei saa nukuttua

1Äänestä
  • Ymmärsitkö mitä sanoin?

Äänestä

• W käy vaan nukkumaan?

Äänestä

Nyt on 15 vuotta kun bongasin teidät täällä.
Ihanaa ihania ihmisiä,ja jälkeläisiä puolisoja.

Äänestä
  • Ohi

1Äänestä

Olen nyt jäämässä työttömäksi ,pidättekö nyt siitä?

1Äänestä
  • Ei se haittaa. Kokonaistilanne maassa on niin perseestä.

Äänestä

No ei mitään oon aika pelle itsekin

Äänestä

Pohjonen vastaa etelän huutoon mikä hätä on ?

Äänestä
  • Minä en usko että sinä olet hän kuitenkaan. Mutta jos olet niin laittaisitko viestiä ihan muualla kuin täällä?

Äänestä

• Anonyymi00039 kirjoitti:

Minä en usko että sinä olet hän kuitenkaan. Mutta jos olet niin laittaisitko viestiä ihan muualla kuin täällä?

Älä usko täällä mihinkään.
    Itse tein sen muutaman kerran menneinä vuosina. Menin jopa tapaamiseen kerran.
    Oli katkeraa kalkkia se kaikki.
    Kokemuksen kautta kerron.
    🐅

Äänestä

Minä en usko että sinä olet hän kuitenkaan. Mutta jos olet niin laittaisitko viestiä ihan muualla kuin täällä?

Missä muualla sen viestin laittaisin?

Äänestä

• Eipä ole enää mitään hätää, kun kuulin tutun huudon etelästä.🫠

Äänestä

• Anonyymi00042 kirjoitti:

🐅

Nyt on semmoinen juttu että tämä ei ole mikään palsta vaan vaan tosi elämää ja minä tiedän minne olen menossa

1Äänestä

• Anonyymi00042 kirjoitti:

🐅

Siis tämä ei ole palsta pööpöilyä vaan minä olen siellä ollut hänen luona ennenkin ja hän oli minun luona kesään

Äänestä

• Anonyymi00043 kirjoitti:

Missä muualla sen viestin laittaisin?

Kyllä oikea tietää on laittanut sähköpostia ja kaikenlaista

Äänestä

• Anonyymi00048 kirjoitti:

Siis tämä ei ole palsta pööpöilyä vaan minä olen siellä ollut hänen luona ennenkin ja hän oli minun luona kesään

No sitten et tod.ole minun ajattelemani ihminen. Kaikkea hyvää teille.

Levollista iltaa ja yötäkin.
    🫶

Äänestä

Miksi ?

Äänestä

• Anonyymi00061 kirjoitti:

Miksi ?

Siksi koska meillä on asiat selvittämättä ja juttelematta

Äänestä

No ihan sama. veljesi tulee välittämään minulta terveiset

Hyvää yötä ap:lta

Äänestä

Miksi et mies itse laita viestiä, olen sen suhteen ollut itse aika reipas. ❤️

1Äänestä
  • Minä olen kuule vaikka mitä kautta yrittänyt laittaa hänelle viestiä mutta sieltä ei tule takaisin mitään

Äänestä

• Anonyymi00050 kirjoitti:

Minä olen kuule vaikka mitä kautta yrittänyt laittaa hänelle viestiä mutta sieltä ei tule takaisin mitään

Ja palstako toimii?

Äänestä

• Anonyymi00057 kirjoitti:

Ja palstako toimii?

Ei näytä toimivan

Äänestä

• Anonyymi00057 kirjoitti:

Ja palstako toimii?

Mutta täytyy sanoa että on joskus toiminut muistaakseni viime syksynä viimeksi

Äänestä

• Anonyymi00059 kirjoitti:

Mutta täytyy sanoa että on joskus toiminut muistaakseni viime syksynä viimeksi

Kyllä palsta toimii, mutta varmimmin jonkinmoisella tunnisteella...

Äänestä

• Anonyymi00060 kirjoitti:

Kyllä palsta toimii, mutta varmimmin jonkinmoisella tunnisteella...

Niin minä en jaksa aina olla se joka laittaa tunnisteita kun kukaan muu ei laita
    Sanotaan nyt sitten vaikka Buenos Aires

Äänestä

• Anonyymi00062 kirjoitti:

Niin minä en jaksa aina olla se joka laittaa tunnisteita kun kukaan muu ei laita
    Sanotaan nyt sitten vaikka Buenos Aires

No hei "Buenos Aires"!
    Minä olen eräs tunnettu R-k pohjoisesta...

Äänestä

• Anonyymi00064 kirjoitti:

No hei "Buenos Aires"!
    Minä olen eräs tunnettu R-k pohjoisesta...

Ohi

Äänestä

minä olen central rinlands, eawy-xaes rhings

otyr'mo luöö' b'duyy'' kd dytrddddddddsssssssssddlom öö''l'tokiyyikd moom--

Äänestä

Jännä, että täällä koitetaan koukuttaa ihmisiä omaan elämäänsä. Miksi? Mistä syystä?
Muistan sinut vuosien takaa jonka kanssa oli ns.yhteys.
Oli varmasti kiintyminen ja välittäminen puolin ja toisin. Ja reaalisen yhteyden kautta kerroit ettet pysty ylläpitämään yhteyttä. Ettet voi sitoutua. Hienoa, että oivalsit asioita itsestäsi.
Tunnistat mihin pystyt ja mihin et.
Kirjoitin kuin hälle joka oli mielessäni.
Kenenkään ei tarvitse omia
Hyviin uniin.
🫶

Äänestä
  • Tuskin täällä kukaan koittaa koukuttaa ketään omaan elämäänsä...
    Tämä on anonyymipalsta, jossa väärinkäsitysten syntyminen on tavallista.
    Siksipä toivon, että tälle ikäväosiolle tulisi rekisteröitymisvalvoite (en pidä sanasta 'pakko').
    Rekisteröityneiden välinen keskustelu on mukavaa luettavaa, eikä 'välistävetäjiä' näy kuten täällä anonyymien keskuudessa.

Äänestä

• Anonyymi00068 kirjoitti:

Tuskin täällä kukaan koittaa koukuttaa ketään omaan elämäänsä...
    Siksipä toivon, että tälle ikäväosiolle tulisi rekisteröitymisvalvoite (en pidä sanasta 'pakko').
    Rekisteröityneiden välinen keskustelu on mukavaa luettavaa, eikä 'välistävetäjiä' näy kuten täällä anonyymien keskuudessa.

Olen tästä aivan täysin samaa mieltä mutta jos oma asiani ratkeaa tai ratkeaisi niin en enää tätä palstaa mihinkään tarvitsisi itse

3Äänestä

• Anonyymi00070 kirjoitti:

Olen tästä aivan täysin samaa mieltä mutta jos oma asiani ratkeaa tai ratkeaisi niin en enää tätä palstaa mihinkään tarvitsisi itse

Pitäisitkö sinä siitä, jos tälle osiolle tulisi rekisteröitymispakko/velvoite?

Äänestä

• Anonyymi00072 kirjoitti:

Pitäisitkö sinä siitä, jos tälle osiolle tulisi rekisteröitymispakko/velvoite?

Kyllä pitäisin rekisteröitymispakkoa ihan hyvänä ajatuksena. Jos itse käyttäisin tätä palstaa enemmän, kuten joskus vuosia sitten käytin, niin varmasti rekisteröityisin itsekin.

Itse en oikeastaan käytä tätä mihinkään muuhun kuin siihen, että toivon saavani yhteyden ihmiseen, jota kaipaan. En ole täällä trollaamassa, hakemassa seuraa muista tai pyörittelemässä mitään palstapelejä.

Siksi jatkuva keskustelujen sotkeminen, trollaaminen ja toisina ihmisinä esiintyminen tuntuu aika turhauttavalta. Rekisteröityminen voisi vähentää sitä huomattavasti. Ja jos joku oikeasti kaipaa täällä tiettyä ihmistä, olisi paljon helpompi tunnistaa, kuka kirjoittaa kenelle, eikä jokaisen viestin ympärille syntyisi samanlaista arvailusirkusta kuin nyt.

Anonyymiys madaltaa kyllä kynnystä kirjoittaa, mutta samalla se tekee tästä välillä melkoisen sekametelisopan.

1Äänestä

• Anonyymi00073 kirjoitti:

Kyllä pitäisin rekisteröitymispakkoa ihan hyvänä ajatuksena. Jos itse käyttäisin tätä palstaa enemmän, kuten joskus vuosia sitten käytin, niin varmasti rekisteröityisin itsekin.

Itse en oikeastaan käytä tätä mihinkään muuhun kuin siihen, että toivon saavani yhteyden ihmiseen, jota kaipaan. En ole täällä trollaamassa, hakemassa seuraa muista tai pyörittelemässä mitään palstapelejä.

Siksi jatkuva keskustelujen sotkeminen, trollaaminen ja toisina ihmisinä esiintyminen tuntuu aika turhauttavalta. Rekisteröityminen voisi vähentää sitä huomattavasti. Ja jos joku oikeasti kaipaa täällä tiettyä ihmistä, olisi paljon helpompi tunnistaa, kuka kirjoittaa kenelle, eikä jokaisen viestin ympärille syntyisi samanlaista arvailusirkusta kuin nyt.

Anonyymiys madaltaa kyllä kynnystä kirjoittaa, mutta samalla se tekee tästä välillä melkoisen sekametelisopan.

Kuule, kun minulla on täsmälleen samat ajatukset sekä tavoitteet ja toiveet tämän palstan suhteen.
    Sekametelisoppa tämä tällaisenaan on ja "pahan makuinen" sellainen.

Äänestä

• Anonyymi00074 kirjoitti:

Kuule, kun minulla on täsmälleen samat ajatukset sekä tavoitteet ja toiveet tämän palstan suhteen.

Pitäisi tuonne ylläpitoon palautteen kautta laittaa vaikka sähköpostia asiasta ja toivoa että siellä pureutuisivat tähän ongelmaan tosissaan

3Äänestä

• Anonyymi00074 kirjoitti:

Nimenomaan. Anonyyminä täällä osa porukasta trollaa, kiusaa ja sotkee keskusteluja ihan tosissaan, ja välillä koko palsta muuttuu aivan muuksi kuin miksi se on alun perin tarkoitettu.
    Rekisteröitymispakko ei tietenkään poistaisi kaikkea häiriköintiä, mutta nostaisi ainakin kynnystä esiintyä toisena ihmisenä, sekoittaa keskusteluja ja harrastaa jatkuvaa nettikiusaamista. Eikö jo sen vähentäminen olisi aika hyvä tavoite?

2Äänestä

• Anonyymi00068 kirjoitti:

Tuskin täällä kukaan koittaa koukuttaa ketään omaan elämäänsä...

Olen ollut täällä omalla regatulla nimimerkillä, mutta sekin johdatti minun s-postiyhteyteen jossa ihminen ei kertonut omaa henkilöllisyyttään. Joten ei se rekisteröitynyt nimimerkki merkkaa yhtään mitään.

Pitää vaan itse suojella itseään eikä luottaa kenenkään kusettajaan täällä tai muualla.
    Se on itselleni vierasta koska oon rakentanut oman elämäni luottamukseen ja ihmisten väliseen rakkauteen. Hänen kauttaan ymmärsin, että vaikka välitän ja rakastan niin tuntemattomaan en saa enkä voi koskaan luottaa ennenkuin olemme enemmän tekemisissä.

1Äänestä

• Anonyymi00077 kirjoitti:

Olen ollut täällä omalla regatulla nimimerkillä, mutta sekin johdatti minun s-postiyhteyteen jossa ihminen ei kertonut omaa henkilöllisyyttään. Joten ei se rekisteröitynyt nimimerkki merkkaa yhtään mitään.

Pitää vaan itse suojella itseään eikä luottaa kenenkään kusettajaan täällä tai muualla.
    Se on itselleni vierasta koska oon rakentanut oman elämäni luottamukseen ja ihmisten väliseen rakkauteen. Hänen kauttaan ymmärsin, että vaikka välitän ja rakastan niin tuntemattomaan en saa enkä voi koskaan luottaa ennenkuin olemme enemmän tekemisissä.

Totta, eihän rekisteröity nimimerkki vielä todista ihmisen oikeaa henkilöllisyyttä eikä tee kenestäkään automaattisesti luotettavaa. Siinä olen samaa mieltä.

Ajattelin rekisteröitymistä enemmän keinona vähentää täällä tapahtuvaa toisina esiintymistä, välistä huutelua ja sitä, ettei koskaan tiedä keskusteleeko saman ihmisen vai viiden eri ihmisen kanssa.

Jos keskustelu siirtyy oikeasti henkilökohtaiseksi, silloin henkilöllisyys ja luottamus pitää tietenkin varmistaa muuten. Ei mikään nimimerkki sitä korvaa.

Eli rekisteröityminen ei olisi täydellinen ratkaisu, mutta se poistaisi ainakin yhden kerroksen tästä nykyisestä sekamelskasta.

Äänestä

nåpäädn
k
,yfgöfgfufo,gfpyff,kåpuflfuföfpööpugf¨gf.pgyi

öyuyphp,.äöd,ffd

Äänestä

En minä ketään painosta laittamaan viestiä. Jos ei halua, niin ei halua — sitä pitää kunnioittaa.

Mutta jos kahden ihmisen välillä on oikeasti jotain selvittämätöntä, niin minusta se olisi paljon parempi hoitaa jossain muualla kuin anonyymillä palstalla. Täällä sivulliset tulevat väliin, syntyy väärinkäsityksiä ja koko asia menee helposti ihan solmuun.

Mieluummin puhuisin asiat läpi suoraan ja aikuisten oikeasti, vaikka sitten vain kerran, kuin yrittäisin arvailla loputtomasti mitä joku anonyymi täällä tarkoittaa.

2Äänestä
  • Ja kirjoitat tämän tänne mistä syystä?
    Kun kerran ajattelet juuri kuten kirjoitit.
    Anteeksi kun kysyn.

Äänestä

• Anonyymi00085 kirjoitti:

Ja kirjoitat tämän tänne mistä syystä?
    Kun kerran ajattelet juuri kuten kirjoitit.
    Anteeksi kun kysyn.

En kirjoita tätä siksi, että haluaisin ketään kovistella tai painostaa. Haluan kyllä saada yhteyden siihen ihmiseen, jota kaipaan, koska minusta meidän välille jäi asioita, joista olisi parempi puhua suoraan kuin anonyymillä palstalla.

Jos hän ei halua yhteyttä, sitä pitää tietenkin kunnioittaa. Mutta niin kauan kuin mitään suoraa keskustelua ei ole ollut, on vaikea vain arvailla täällä muiden anonyymien viestien perusteella, mitä hän ajattelee tai tarkoittaa.

1Äänestä

• Anonyymi00086 kirjoitti:

En kirjoita tätä siksi, että haluaisin ketään kovistella tai painostaa. Haluan kyllä saada yhteyden siihen ihmiseen, jota kaipaan, koska minusta meidän välille jäi asioita, joista olisi parempi puhua suoraan kuin anonyymillä palstalla.

Jos hän ei halua yhteyttä, sitä pitää tietenkin kunnioittaa. Mutta niin kauan kuin mitään suoraa keskustelua ei ole ollut, on vaikea vain arvailla täällä muiden anonyymien viestien perusteella, mitä hän ajattelee tai tarkoittaa.

Hyvä kun ajattelet että välillänne on asioita joita voitte puhua yhdessä. Joskus aikoinaan ajattelin myös hänestä ja minusta samoin.
    Enää en jaksa vaikka toisinaan se on mielessäni useinkin.
    Elämäni limaalivaihe vie kaikki voimani.
    Kiitos hyvistä mietteistä.
    🫶 Levollista yötä.

Äänestä

• Anonyymi00087 kirjoitti:

Hyvä kun ajattelet että välillänne on asioita joita voitte puhua yhdessä. Joskus aikoinaan ajattelin myös hänestä ja minusta samoin.
    🫶 Levollista yötä.

Pitää tarkentaa eli ; Liminaali vaihe.
    Se on tosi tärkeä ja tunnemaailmassa raskas.

Äänestä

• Anonyymi00087 kirjoitti:

🫶 Levollista yötä.

Kiitos sinullekin hyvistä ajatuksista. Ymmärrän hyvin tuon, että joskus ei enää vain jaksa vaikka asia pyörisi mielessä. Toivon, että saat itsekin rauhan sen kanssa. Levollista yötä.

1Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Nainen siellä laita viesti!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu