Miksi pitäisi sen takia tappaa itsensä jos ei ole korkeasti oppinut tai on työtön? Ei käy ainakaan mun järkeen. Joku nyt tietysti kysyy multa että miksi pitäisi tappaa itsensä jos ei saa pillua.
Masentunut Mies
0Äänestä
Anonyymi00007
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miksi pitäisi sen takia tappaa itsensä jos ei ole korkeasti oppinut tai on työtön? Ei käy ainakaan mun järkeen. Joku nyt tietysti kysyy multa että miksi pitäisi tappaa itsensä jos ei saa pillua.
Masentunut Mies
Vaan mitäpä tämmönen sivistymätön moukka mistään mitään tietäis kun enhän ole kuin ylioppilas ja töissä en ole koskaan ollut vaikka täytän kohtapuoliin 38.
Masentunut Mies
0Äänestä
Anonyymi00007
Anonyymi00007 kirjoitti:
Vaan mitäpä tämmönen sivistymätön moukka mistään mitään tietäis kun enhän ole kuin ylioppilas ja töissä en ole koskaan ollut vaikka täytän kohtapuoliin 38.
Masentunut Mies
Koska olet tuottamaton, yhteiskunnan kannalta täysin hyödytön yksilö.
T: Kokoomushallitus
0Äänestä
Anonyymi00007
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja yksinpuhelu jatkuu. Paras on kun itse kysyy ja itse vastaa. Näin olen tehnyt jo ties kuinka kauan kun ei mulla ole enää oikein kavereita. Hmmmm...miksiköhän? 🤔
Masentunut Mies
0Äänestä
Anonyymi00007
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja yksinpuhelu jatkuu. Paras on kun itse kysyy ja itse vastaa. Näin olen tehnyt jo ties kuinka kauan kun ei mulla ole enää oikein kavereita. Hmmmm...miksiköhän? 🤔
Masentunut Mies
Varmaan kun oon lähes kaikkien mielestä niin ärsyttävä ihminen ja ihan helvetin raskasta seuraa paitsi omasta mielestäni. 😂
Masentunut Mies
0Äänestä
Anonyymi00007
Anonyymi00007 kirjoitti:
Varmaan kun oon lähes kaikkien mielestä niin ärsyttävä ihminen ja ihan helvetin raskasta seuraa paitsi omasta mielestäni. 😂
Masentunut Mies
Jännä juttu kun kaikki suuttuu mulle, laittaa välit poikki ja itse en tajua ollenkaa mikä vikana.
Masentunut Mies
0Äänestä
Anonyymi00002
Ei ole ihminen ihmisarvoa.
0Äänestä
Anonyymi00004
Jokaisella on ihmisarvo. Mutta ihmisen tulisi osata arvostaa myös itseään. Jos ei arvosta itseään, saattaa helposti tuntua, ettei kukaan muukaan arvosta. Ja kyllä heikommankin koulutuksen kanssa pärjää myöhemmässäkin elämässään. Siihenkin vaikuttaa myös se, kuinka itse ajattelee ja suhtautuu itseensä. Hyväksyykö asian vai ei. Tuskin olen ainoa kuusikymppinen ihminen peruskoulupohjalla, ei muita opintoja taustalla. Tosin en ole työelämässä ollut enää vuosiin, vaan työkyvyttömyyseläkkeellä. Eteenpäinhän tämä elämä menee kaikesta huolimatta.
0Äänestä
Anonyymi00006
Lähtö on lopulta aina varma. Odota vain!
0Äänestä
Anonyymi00007
Varmin tapa on odottaa että kuolee sitten kun sen aika on omalla kohdalla tai nä mä luulen.
Tuskin on ihan 100% varmaa tapaa lähteä jos sitä yrittää itse jouduttaa.
Voi toki olla 99% varmoja mut jos on prosentinkin mahdollisuus epäonnistua niin siinä on jo prosentti liikaa.
Vastaukset 13
Vanhimmat
Up.
Jos on heikko koulutus voi olla syytä kadota.
Mikä tässä kommentissa oli vinkki itse tekoon?
Masentunut Mies
Masentunut Mies
Masentunut Mies
Masentunut Mies
Jännä juttu kun kaikki suuttuu mulle, laittaa välit poikki ja itse en tajua ollenkaa mikä vikana.
Masentunut Mies
Ei ole ihminen ihmisarvoa.
Jokaisella on ihmisarvo. Mutta ihmisen tulisi osata arvostaa myös itseään.
Jos ei arvosta itseään, saattaa helposti tuntua, ettei kukaan muukaan arvosta.
Ja kyllä heikommankin koulutuksen kanssa pärjää myöhemmässäkin elämässään. Siihenkin vaikuttaa myös se, kuinka itse ajattelee ja suhtautuu itseensä. Hyväksyykö asian vai ei.
Tuskin olen ainoa kuusikymppinen ihminen peruskoulupohjalla, ei muita opintoja taustalla. Tosin en ole työelämässä ollut enää vuosiin, vaan työkyvyttömyyseläkkeellä. Eteenpäinhän tämä elämä menee kaikesta huolimatta.
Lähtö on lopulta aina varma. Odota vain!
Varmin tapa on odottaa että kuolee sitten kun sen aika on omalla kohdalla tai nä mä luulen.
Tuskin on ihan 100% varmaa tapaa lähteä jos sitä yrittää itse jouduttaa.
Voi toki olla 99% varmoja mut jos on prosentinkin mahdollisuus epäonnistua niin siinä on jo prosentti liikaa.
Masentunut Mies